Przetargi.pl
Dostawa mieszanki piasku z 25% domieszką soli dla potrzeb zimowego utrzymania dróg powiatowych Powiatu Wrocławskiego na terenie działania Obwodów Drogowych w Mirosławicach i w Sulimowie, w podziale na 2 zadania

Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 50-440 Wrocław, ul. Kościuszki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 71 72 21 700 , fax. +48 71 72 21 706
  • Data zamieszczenia: 2019-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego
    ul. Kościuszki 131
    50-440 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. +48 71 72 21 700, fax. +48 71 72 21 706
    REGON: 93193481600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwroclawski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mieszanki piasku z 25% domieszką soli dla potrzeb zimowego utrzymania dróg powiatowych Powiatu Wrocławskiego na terenie działania Obwodów Drogowych w Mirosławicach i w Sulimowie, w podziale na 2 zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Dostawa mieszanki piasku z 25% domieszką soli dla potrzeb zimowego utrzymania dróg powiatowych Powiatu Wrocławskiego na terenie działania Obwodów Drogowych w Mirosławicach i w Sulimowie, w podziale na 2 zadania: Zadanie 1 – Dostawa mieszanki piasku z 25% domieszką soli dla potrzeb zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie działania Obwodu Drogowego w Mirosławicach, w ilości do 1.200 MG Zadanie 2 – Dostawa mieszanki piasku z 25% domieszką soli dla potrzeb zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie działania Obwodu Drogowego w Sulimowie, w ilości do 2.000 MG. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca zobowiązuje się sukcesywnie dostarczać mieszankę piasku z 25% domieszką soli na zadanie 1 i zadanie 2, w sezonie zimowym 2019 – 2020, zgodnie z potrzebami Zamawiającego. 2) Termin realizacji poszczególnych dostaw – do 24 godzin od złożenia zamówienia przez przedstawiciela Zamawiającego za pośrednictwem poczty elektronicznej (potwierdzonego przez ww. przedstawiciela telefonicznie) na określoną ilość mieszanki piasku z domieszką 25% soli oraz na wyznaczone miejsce. 3) Do wykonania 25 % mieszanki piaskowo - solnej należy użyć: a) soli drogowej niezbrylającej się, spełniającej wymagania określone w normie PN-86/C-84081/02-Sól (chlorek sodowy) posiadającej aktualną opinię Instytutu Badawczego Dróg i Mostów oraz atest Państwowego Zakładu Higieny (potwierdzające możliwość wykorzystania soli do sporządzania mieszanki piaskowo- solnej a tym samym wykorzystania mieszanki do zimowego utrzymania dróg) lub równoważne zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, b) piasku płukanego o uziarnieniu od 0 mm do 2 mm - o uziarnieniu maksymalnym do 2 mm, wg normy PN-EN-12620 + A1:2010. Zawartość ziaren drobnych (< 0,075 mm) powinna być minimalna (zaleca się do 3%) bez zanieczyszczeń ilastych i gliniastych. Zawartość soli w mieszance ma być obliczona wg wzoru: Ilość masy soli – w tonach 25% = ------------------------------------------------------------------------ x 100% Ilość masy mieszanki piaskowo- solnej – w tonach Przykładowo: w 10 tonach 25% mieszanki piaskowo-solnej ma być 2,5 tony soli i 7,5 ton piasku (bo 10 = 2,5+7,5). Ww. materiały ( tj. piasek i sól) muszą odpowiadać parametrom określonym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dn. 27.10.2005r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. 2015 nr 230 poz. 1960). 4) Ilości materiału dla poszczególnych zadań, tj. 1200 MG dla Zadania 1 i 2.000 MG dla Zadania 2 zostały określone szacunkowo. Faktyczna ilość przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy będzie uzależniona od potrzeb Zamawiającego. 5) Ustalenia i decyzje dotyczące dostaw, uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 6) Wykonawca po podpisaniu umowy przekaże Zamawiającemu numery telefonów kontaktowych i adres e-mailowy oraz dokonywać będzie na bieżąco ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 7) Wykonawca będzie dostarczał mieszankę piasku z 25% domieszką soli sukcesywnie, partiami w zależności od potrzeb Zamawiającego. 8) Termin realizacji poszczególnych dostaw – do 24 godzin od złożenia zamówienia przez przedstawiciela Zamawiającego za pośrednictwem poczty elektronicznej (potwierdzonego przez ww. przedstawiciela telefonicznie) na określoną ilość mieszanki piasku z 25% domieszką soli oraz na wyznaczone miejsce. 9) Wykonawca musi dostarczyć mieszankę piasku z 25% domieszką soli do zimowego utrzymania dróg na wskazany punkt dostawy w dni robocze, między godziną 7:00 a 15:00, od poniedziałku do piątku oraz w awaryjnych sytuacjach w soboty i w niedziele. 10) Minimalna ilość jednorazowej dostawy dla Zadania 1 – 50 MG. 11) Minimalna ilość jednorazowej dostawy dla Zadania 2 – 50 MG. 12) Dostarczany materiał winien być należytej jakości i odpowiadać powyższym normom oraz przydatności w zimowym utrzymaniu dróg. 13) Każda partia dostarczonej mieszanki będzie podlegała sprawdzeniu czy jest bez zanieczyszczeń i części gliniastych oraz czy ma jednolitą strukturę. W przypadku gdy dostarczony materiał nie będzie odpowiadał powyższym wymaganiom Zamawiający sporządzi protokół zastrzeżeń i dokumentację zdjęciową i przekaże go Wykonawcy, a Wykonawca będzie zobowiązany do zapłaty kary umownej zgodnie z zapisami w umowie. 14) Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia badań laboratoryjnych odebranej partii mieszanki w zakresie zgodności materiałów składowych z normami oraz w zakresie zawartości soli w dostarczonej partii mieszanki piaskowo – solnej. Z dostarczonej partii materiału, przy obecności kierowcy dostarczającego mieszankę, pobranych zostanie 6 próbek, z czego 3 próbki skierowane zostaną do badań laboratoryjnych, a pozostałe 3 próbki przekazane zostaną Wykonawcy umowy. W przypadku stwierdzenia, że dostarczona mieszanka jest niezgodna z normami i/lub średnia zawartość soli w 3 pobranych próbkach dostarczonej partii mieszanki piaskowo – solnej odbiega o więcej niż 10% od wymagań Zamawiającego (tj. średnia zawartość soli wynosi mniej niż 22,5%), Wykonawca będzie zobowiązany do zapłaty kary umownej zgodnie z zapisami w umowie. 15) Kosztami ww. badań obciążony zostanie Wykonawca w przypadku wyników niezgodnych z normami lub wymaganiami stawianymi przez Zamawiającego. Szczegółowe informacje dotyczące wymagań stawianych Wykonawcy zostały zawarte w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik 6.1 do SIWZ oraz projektach umów stanowiących załączniki nr 5.1. i 5.2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14211000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: Zadanie 1: 3.200,00 zł (słownie: trzy tysiące dwieście złotych 00/100) Zadanie 2: 5.400,00 zł (słownie: pięć tysięcy czterysta złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach