Przetargi.pl
Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych na terenie Gminy Bukowina Tatrzańska

Wójt Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 34530 Bukowina Tatrzańska, ul. Długa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 20-77-202 w. 42
  • Data zamieszczenia: 2017-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy
    ul. Długa 144
    34530 Bukowina Tatrzańska, woj. małopolskie
    tel. 018 20-77-202 w. 42
    REGON: 53503700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych na terenie Gminy Bukowina Tatrzańska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis: Przedmiotem zamówienia jest remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych poprzez wyfrezowanie powstałych wyrw i uzupełnienie masą mineralno – bitumiczną „STANDARD II” o średniej grubości 6 cm z utrwaleniem powierzchniowym emulsją asfaltową i grysem kamiennym obrzeży naprawionych wyrw w zakresie: 5957 m2. 2. Przedmiotem zamówienia jest remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych poprzez powierzchniowe utrwalenie spękań emulsją asfaltową i grysem kamiennym o frakcji 8-12 na powierzchni w zakresie: 6575 m2. 3. Przedmiotem zamówienia jest remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych poprzez wymianę istniejącej podbudowy na podbudowę z tłucznia kamiennego na głębokość średnią ok. 50 cm, w zakresie: 3 500 m2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach