Przetargi.pl
Remont cząstkowy dróg bitumicznych na terenie Miasta i Gminy Opoczno w roku 2017

Gmina Opoczno ogłasza przetarg

  • Adres: 26300 Opoczno, ul. Staromiejska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 363 137, , fax. 447 363 111
  • Data zamieszczenia: 2017-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Opoczno
    ul. Staromiejska 6
    26300 Opoczno, woj. łódzkie
    tel. 447 363 137, , fax. 447 363 111
    REGON: 59064837900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.opoczno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont cząstkowy dróg bitumicznych na terenie Miasta i Gminy Opoczno w roku 2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest – „Remont cząstkowy dróg bitumicznych na terenie Miasta i Gminy Opoczno w roku 2017” Remont obejmował będzie drogi gminne o nawierzchni bitumicznej z terenu miasta i gminy Opoczno w 2017r. Wykaz dróg , które wymagają remontu wraz z obmiarem powierzchni do remontu będzie uzgadniany na bieżąco w ciągu trwania umowy wg potrzeb z Wydz. Techniczno-Inwestycyjnym (pisemnie, faksem, mailem lub telefonicznie ). Roboty należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną w tym zakresie tj. Wycięcie uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów, Oczyszczenie uszkodzonych miejsc z usunięciem rumoszu na pryzmę, Ogrzanie bitumu i skropienie naprawianego miejsca, Rozścielenie mieszanki mineralno-bitumicznej w jednej lub dwóch warstwach w zależności od głębokości uszkodzenia, Zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki, Skropienie bitumem powierzchni górnej warstwy i zasypanie piaskiem (lub kruszywem) Zakres robót uzależniony będzie od potrzeb. Planuje się, że remont cząstkowy obejmie ok. 850 m² dróg o nawierzchni bitumicznej z terenu Miasta i Gminy Opoczno. Niezależnie od zakresu robót Wykonawca powinien uwzględnić w cenach ofertowych koszty uporządkowania terenu po zakończeniu robót. Do Wykonawcy robót należy ponadto:• zabezpieczenie i oznakowanie prowadzonych robót zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.• Uporządkowanie terenu po zakończeniu robót•Urządzenie zaplecza budowy•Roboty należy prowadzić w taki sposób aby umożliwić dojazdy do budynków na bieżąco.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie wstępne potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu. 2. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy sporządzony zgodnie z treścią i formą zawartą we wzorze - załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Z treści formularza ofertowego powinno wynikać, że oferta składana jest w imieniu Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W miejsce „nazwa wykonawcy/wykonawców, adres..” należy wpisać nazwę wykonawcy lub Wykonawców i dane umożliwiające ich identyfikację. Zamawiający żąda wskazania w swej ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzone zostanie podwykonawcy. W przypadku braku takiego wskazania Zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawcy.c) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w SIWZ – jeżeli Wykonawca polega na zasadach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 3. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.Zamawiający, mając na uwadze opinię UZP, zamieszczoną w Informatorze UZP nr 4/2013, nie będzie traktował wspólników spółki cywilnej jako konsorcjum. Stąd w przypadku spółki cywilnej zaleca się załączenie do oferty umowy/uchwały wspólników regulującej zasady reprezentacji, w przypadku gdy oferty nie składają wszyscy wspólnicy w reprezentacji łącznej (tj. nie podpisują się wszyscy na ofercie) albo oddzielne ustanowienie pełnomocnika. Pełnomocnictwo załączane do oferty powinno zawierać określenie postępowania, oznaczenie wykonawców występujących wspólnie, określenie pełnomocnika, określenie zakresu umocowania. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej przez notariusza. 4.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach