Przetargi.pl
Zadanie nr 1 - Przebudowa drogi gminnej Nr 109053 E Pieńki Laskowskie – Laski – Mokre; Zadanie nr 2 – Remont drogi gminnej – ul. Widawskiej w m. Siemkowice.

Gmina Siemkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 98-354 Siemkowice, Plac XXX lecia PRL
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 841 72 69, , fax. 043 841 72 69
  • Data zamieszczenia: 2017-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siemkowice
    Plac XXX lecia PRL 1
    98-354 Siemkowice, woj. łódzkie
    tel. 043 841 72 69, , fax. 043 841 72 69
    REGON: 730934720
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siemkowice.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie nr 1 - Przebudowa drogi gminnej Nr 109053 E Pieńki Laskowskie – Laski – Mokre; Zadanie nr 2 – Remont drogi gminnej – ul. Widawskiej w m. Siemkowice.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1 - Przebudowa drogi gminnej Nr 109053 E Pieńki Laskowskie – Laski – Mokre: W ramach zadania planuje się wykonanie nawierzchni jezdni bitumicznej szerokości 4,5 m łącznej długości 1520 m (w 2 odcinkach ) w istniejącym śladzie drogi tłuczniowej. Sposób wykonania jezdni: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm; Zadanie nr 2 – Remont drogi gminnej – ul. Widawskiej w m. Siemkowice. W ramach zadania planuje się wykonanie remontu nawierzchni jezdni na odcinku 480 m polegającego na frezowaniu nawierzchni bitumicznej, oczyszczeniu nawierzchni drogowej wyrównaniu istniejącej podbudowy mieszanką mineralno – bitumiczną asfaltową, wzmocnienie nawierzchni asfaltowej geosiatką z włókien szklanych, wykonanie nawierzchni z mieszanej mineralno – bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm – 2400 m2 3.2. Zamówienie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, które stanowi integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Zadanie nr 1 - Zadanie nr 1 – Przebudowa drogi gminnej Nr 109053 E Pieńki Laskowskie – Laski - Mokre - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). Zadania nr 2 – Remont drogi gminnej – ul. Widawskiej w m. Siemkowice 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 12.2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert wskazanym w pkt 16.1 SIWZ. 12.3 Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Warcie O/ Siemkowice: Nr rachunku: 41 9270 1029 0200 0794 2002 0015 z dopiskiem: Wadium – „Zadanie nr 1 - Zadanie nr 1 – Przebudowa drogi gminnej Nr 109053 E Pieńki Laskowskie – Laski – Mokre”. Zadania nr 2 – Remont drogi gminnej – ul. Widawskiej w m. Siemkowice” Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 z zm. oraz z 2015r. poz. 978 i 1240). 12.4 Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie, o której mowa w pkt 12.3 ppkt 2-5 wówczas Wykonawca złoży oryginał dokumentu wystawiony na rzecz Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego w Biurze Podawczym (przed upływem terminu określonego w pkt 16.1 niniejszej SIWZ) w trwale zamkniętym opakowaniu (np. kopercie) opisanym tak jak opakowanie z ofertą z dopiskiem „WADIUM”. Dokument ten musi zachować ważność przez cały okres związania ofertą i umożliwiać jednocześnie Zamawiającemu zrealizowanie swojego uprawnienia, nawet jeżeli zdarzenie stanowiące podstawę żądania wypłaty wadium zaistnieje w ostatnim dniu terminu związania ofertą. W/w dokument musi zawierać w swojej treści oświadczenie poręczyciela lub gwaranta, że zobowiązuje się on do nieodwołalnej i bezwarunkowej wypłaty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty. Tym samym, wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres terminu związania ofertą w sposób dający Zamawiającemu pewność pełnego zaspokojenia jego roszczeń zarówno co do ich maksymalnego zakresu, jak również bezwarunkowej i nieodwołalnej ich realizacji na pierwsze pisemne żądanie wzywające do zapłaty, w przypadku wystąpienia okoliczności ustawowych uprawniających do zatrzymania wadium. 12.5 Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - przelewem, Wykonawca dołączy do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium – Zadanie nr 1 - Zadanie nr 1 – Przebudowa drogi gminnej Nr 109053 E Pieńki Laskowskie – Laski - Mokre Lub Wadium - Zadania nr 2 – Remont drogi gminnej – ul. Widawskiej w m. Siemkowice” 12.6 Zamawiający będzie dokonywał zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty oraz oświadczenia wymagane w postępowaniu : Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w pkt 16.1 i formie określonej w Rozdziale 14 SIWZ: 10.1.1 Ofertę składającą się z: 1) wypełnionego formularza ofertowego o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, 2) uproszczonego kosztorysu ofertowego sporządzonego zgodnie z pkt 17.3 SIWZ, 3) dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt 10.2, 10.3 niniejszej specyfikacji, 4) oświadczenia Wykonawcy, że wybór złożonej przez Wykonawcę oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, o którym mowa w pkt 17.6 – Wykonawca składa oświadczenie tylko w przypadku, gdy wybór złożonej przez Niego oferty spowoduje powstanie u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług. 5) Dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach