Przetargi.pl
Remont ciągu komunikacyjnego o długości 16,650 km, składającego się z odcinka drogi powiatowej nr 1324O (Smardy - Dębiniec) w km 0+000 ÷ 11+892 i odcinka drogi powiatowej nr 1321O (Kluczbork - Jakubowice) w km 0+007 ÷ 4+765 UWAGA! Część zadania finansowana będzie w ramach FAKTORINGU SAMORZĄDOWEGO. Wartość przewidziana do finansowania w ramach faktoringu samorządowego wyniesie 50% ceny ofertowej brutto. Wykonawca zobowiązany jest do wyboru instytucji finansującej przedmiotowe zamówienie na zasadach faktoringu samorządowego. Wykup faktoringu do: 15.02.2017 r.

Powiat Kluczborski ogłasza przetarg

  • Adres: 46-200 Kluczbork, ul. Katowicka 1
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 4185218 , fax. 0-77 4186520
  • Data zamieszczenia: 2016-02-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kluczborski
    ul. Katowicka 1 1
    46-200 Kluczbork, woj. opolskie
    tel. 0-77 4185218, fax. 0-77 4186520
    REGON: 53141250400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatkluczborski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont ciągu komunikacyjnego o długości 16,650 km, składającego się z odcinka drogi powiatowej nr 1324O (Smardy - Dębiniec) w km 0+000 ÷ 11+892 i odcinka drogi powiatowej nr 1321O (Kluczbork - Jakubowice) w km 0+007 ÷ 4+765 UWAGA! Część zadania finansowana będzie w ramach FAKTORINGU SAMORZĄDOWEGO. Wartość przewidziana do finansowania w ramach faktoringu samorządowego wyniesie 50% ceny ofertowej brutto. Wykonawca zobowiązany jest do wyboru instytucji finansującej przedmiotowe zamówienie na zasadach faktoringu samorządowego. Wykup faktoringu do: 15.02.2017 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont ciągu komunikacyjnego o długości 16,650 km, składającego się z odcinka drogi powiatowej nr 1324O (Smardy-Dębiniec) w km 0+000 ÷ 11+892 i odcinka drogi powiatowej nr 1321O (Kluczbork-Jakubowice) w km 0+007 ÷ 4+765 w ramach realizacji Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016-2019. Zakres zamówienia: ROBOTY DROGOWE W ramach zadania na całej powierzchni pasa drogowego (pobocza, rowy przydrożne) zostaną wycięte krzewy(12,06 ha). Na całym odcinku drogi zostanie ścięte zawyżone gruntowe pobocze (32 270,5 m2), sfrezowane pnie znajdujące się w poboczu drogi (5 szt.) Rowy przydrożne na długości 7,6 km zostaną odmulone a na pozostałym odcinku odkopane. Drzewa rosnące w pasie drogowym zostaną poddane zabiegowi cięcia pielęgnacyjnego i korygującego (1045 szt.) a 47 drzew zostanie ściętych (z karczowaniem pni). Drewno pozyskane z wycinki zostanie odkupione przez wykonawcę po cenie ustalonej przez zamawiającego w szacunku brakarskim (8 960,18 zł). Przebudowane zostaną przepusty rurowe zlokalizowane w pasie drogowym W ramach przebudowy wymienione zostaną części przelotowe przepustów (237m) oraz wykonane nowe ścianki czołowe. Lokalnie remontowi cząstkowemu zostaną poddane elementy infrastruktury drogowej (chodniki, nawierzchnie z kostki kamiennej i betonowej itp.). Na fragmencie chodnika oraz przy zatokach i peronach autobusowych zostanie wykonana nowa nawierzchnia z betonowej kostki brukowej (206,25). W obrębie skrzyżowania DP 1321O i DP1324O i ulicy Miarki z Kołłątaja oraz na zatokach autobusowych zostanie wykonana nawierzchnia z kostki granitowej. Istniejąca nawierzchnia bitumiczna po oczyszczeniu, skropieniu emulsją i wyrównaniu masą bitumiczną w ilości 11 874,65 Mg uzyska nową warstwę ścieralną gr. 4 cm, która zostanie wykonana na powierzchni 76 854,32 m2. Gruntowe pobocza zostaną wzmocnione tłuczniem (gr. 10cm). Przy przepustach zostaną ustawione stalowe bariery ochronne, zostanie wymienione oznakowanie pionowe oraz wykonane nowe oznakowanie poziome. W ramach remontu drogi zostaną wykonane jeszcze inne drobne prace remontowe (wymiana krawężników, regulacja włazów studni, itp.). WYCINKA DRZEW Drzewa rosnące w pasie drogowym zostaną poddane zabiegowi cięcia pielęgnacyjnego i korygującego (1045 szt.) a 47 szt. drzew zostanie ściętych (wraz z karczowaniem pni). Wykonawca odkupi od Powiatu Kluczborskiego drewno pozyskane z wycinki 47 drzew w ilości, asortymencie i cenie zgodnej z podanym poniżej zestawieniem: Asortyment Ilość w m3 Cena w zł Wartość netto w zł Podatek VAT w % Podatek vat 8% w zł Wartość brutto w zł Drewno opałowe liściaste twarde 27,86 93,85 2 614,66 8 209,17 2 823,83 Drewno opałowe liściaste miękkie 34,80 83,33 2 899,88 8 231,99 3 131,87 Kłody / wyżynki tartaczne (lipa) 7,20 339,26 2 442,67 23 561,81 3 004,48 Razem drewno: 69,86 7 957,21 1 002,97 8 960,18 Wartość brutto pozyskanego drewna wyniesie 8 960,18 zł. Ilość i wartość pozyskanego drewna, podana w zestawieniu powyżej nie ulegnie zmianie po ścięciu drzewa. Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie wizji ww. drzew w terenie. Zamawiający nie będzie brał pod uwagę żadnych roszczeń Wykonawcy będących skutkiem zaniechania oględzin drzew. ROBOTY MOSTOWE W ramach zadania zostanie przeprowadzony remont na 5 mostach, z czego 3 obiekty zostaną poddane gruntownemu remontowi. Most Smardy. Wymiana nawierzchni jezdni, dylatacji i balustrady mostowej na balustradę z płaskowników. Most Czaple 1 Naprawa uszkodzeń betonu przyczółków i belek nośnych oraz oczyszczenie i naprawa umocnień stożków. Wymiana izolacji, nawierzchni, kap opasek bezpieczeństwa, belek gzymsowych na skrzydełkach, krawężników, dylatacji i balustrad. Most Czaple 2 Naprawa uszkodzeń betonu przyczółków i filara oraz oczyszczenie i naprawa umocnień stożków. Wymiana nawierzchni i dylatacji. Naprawa przerw dylatacyjnych nad filarem mostu, nawierzchni, belek gzymsowych, krawężników, opasek bezpieczeństwa, dylatacji i balustrad. Most Kolonia Piecowa Naprawa uszkodzeń betonu przyczółków i płyty nośnej oraz oczyszczenie i naprawa umocnień stożków. Wykonanie żelbetowej płyty pomostowej zespolonej z belkami Wymiana izolacji, nawierzchni, kap opasek bezpieczeństwa, belek gzymsowych na skrzydełkach, krawężników, opasek bezpieczeństwa, dylatacji i balustrad. Most Nowa Bogacica Naprawa uszkodzeń betonu przyczółków i belek nośnych oraz oczyszczenie i naprawa umocnień stożków. Wykonanie żelbetowej płyty pomostowej zespolonej z belkami. Wymiana izolacji, nawierzchni, kap chodnikowych, belek gzymsowych na skrzydełkach, krawężników, opasek bezpieczeństwa, dylatacji i balustrad. Szczegółowy zakres robót oraz sposób ich wykonywania zawiera Dokumentacja Projektowa, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych STWiORB oraz Przedmiar Robót, które są integralną częścią (załącznikami) niniejszej SIWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.), przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej, obowiązującymi standardami oraz z obowiązującymi Polskimi Normami, sztuką budowlaną oraz obowiązującymi zasadami wiedzy technicznej. Wszelkie koszty (m. in. uzgodnienia, opłaty, zajęcie terenu celem prowadzenia prac, zabezpieczenie robót pod względem BHP, ubezpieczenie terenu robót, ludzi i mienia, sporządzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu oraz jego zatwierdzenie, wycinka drzew wraz z wykupem drewna itp.) związane z realizacją zamówienia - w całości ponosi Wykonawca. WIZJA LOKALNA: Z uwagi na złożoność prac zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej przyszłego terenu wszelkich robót związanych z realizacją przedmiotu zamówienia oraz do zapoznania się z jego otoczeniem, a także do oszacowania na własną odpowiedzialność (koszt i ryzyko) wszelkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Wizja lokalna przeprowadzona jest na koszt własny Wykonawcy. Zamawiający nie będzie brał pod uwagę żadnych roszczeń Wykonawcy będących skutkiem zaniechania oględzin terenu robót przed złożeniem oferty. Miejsce wykonywania zamówienia: droga powiatowa nr 1324O (Smardy-Dębiniec) w km 0+000-11+892 (gmina Kluczbork , powiat kluczborski, województwo opolskie) odcinek drogi powiatowej nr 1321O (Kluczbork-Jakubowice) w km 0+007-4+765 (gmina Kluczbork , powiat kluczborski, województwo opolskie)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia oferty wadium. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu wynosi: 80 000,00 PLN słownie: osiemdziesiąt tysięcy zł. Wadium może być wnoszone zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp w jednej lub kilku następujących formach: Pieniądzu wpłacając przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Wołczynie Oddział w Kluczborku Nr: 07 8876 0009 0036 4161 2000 0004, Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, Gwarancjach bankowych, Gwarancjach ubezpieczeniowych, Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2014.1804) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub w formie poręczenia, muszą one być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i muszą zawierać w szczególności w swojej treści: a)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zaleca się w treści gwarancji, jako Wykonawcę wskazać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, np. poprzez następujący zapis: Zostaliśmy poinformowani, że w związku z organizowanym przez Państwa postępowaniem o zamówienie publiczne, którego przedmiotem jest tu nazwa postępowania, w którym na mocy swojej oferty uczestniczą: tu należy wymienić wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (zwani łącznie Wykonawcą), b)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c)kwotę gwarancji, d)termin ważności gwarancji, e)zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, f)zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 3.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia, poręczenie to musi być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i musi zawierać następujące elementy: a)wskazanie podmiotu, za który poręczyciel dokonuje poręczenia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zaleca się w treści poręczenia, jako Wykonawcę (podmiot, za który poręczyciel dokonuje poręczenia) wskazać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w sposób analogiczny jak opisany przykładowo powyżej, w pkt. 11.2.a SIWZ), b)precyzyjne wskazanie zobowiązania będącego przedmiotem poręczenia, c)kwotę, do wysokości której poręczyciel będzie zobowiązany, d)wskazanie terminu, z którego upływem wygasa zobowiązanie, przy czym poręczenie o charakterze terminowym nie może zostać odwołane. 4.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego otrzymał taki przelew do upływu ustalonego przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ terminu (daty i godziny) składania ofert. W celu łatwiejszej weryfikacji zaleca się dołączenia do oferty kserokopii dokumentu poświadczającego wniesienie wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium-Remont DP 1324O (Smardy-Dębiniec) oraz DP 1321O (Kluczbork-Jakubowice) We wskazanym wyżej przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest zalecane, ale niewystarczające do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. W pozostałych przypadkach tj. wniesienia wadium w formie poręczenia lub gwarancji wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu, wystawionego na rzecz Zamawiającego, który należy złożyć łącznie z ofertą. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium, muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Uwaga! Oferta niezabezpieczona wybraną - akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. 5.Informacje dodatkowe o wadium: 1)Wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46 ustawy Pzp. 2)Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 3)Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 4)Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5)Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli: a)w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26. ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy nie złożył on dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25. ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt.3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty jako najkorzystniejszej, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. b)Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c)Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatkluczborski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach