Przetargi.pl
Remont chodników przy ul. Grabianowskiej i ul. Traugutta w Siedlcach

Prezydent Miasta Siedlce ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, Skwer Niepodległości 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 6430785 , fax. 025 6430718
  • Data zamieszczenia: 2011-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Siedlce
    Skwer Niepodległości 2 2
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 025 6430785, fax. 025 6430718
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont chodników przy ul. Grabianowskiej i ul. Traugutta w Siedlcach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Remont chodników przy ul. Grabianowskiej i ul. Traugutta w Siedlcach. 1.1. Zakres prac obejmuje: I. Remont chodników przy ul. Grabianowskiej - strona zachodnia, odcinek od ul. Żwirowej do ul. Południowej 1. Wymianę krawężnika betonowego 15 /30 na nowy z wykonaniem ławy betonowej z oporem. 2. Wymianę obrzeży betonowych 8 /30 na nowe, spoiny cementowe. 3. Wymianę istniejącej nawierzchni chodnika z płytek betonowych na kostkę brukową betonową kolorową o grubości 6 cm na podsypce cementowo- piaskowej 1:4. 4. Wymianę istniejącej nawierzchni na zjazdach do posesji z bloczków betonowych na kostkę brukową betonową szarą o gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej i podbudowie z chudego betonu 6-9 Mpa o gr.15cm. II. Remont chodników przy ul. Traugutta - strona północna 1. Wymianę krawężnika betonowego 15 /30 na nowy z wykonaniem ławy betonowej z oporem. 2. Wymianę obrzeży betonowych 8 /30 na nowe , spoiny cementowe. 3. Wymianę istniejącej nawierzchni chodnika z płytek betonowych na kostkę brukową betonową kolorową o grubości 6 cm na podsypce cementowo- piaskowej 1:4. 4. Wymianę istniejącej nawierzchni na zjazdach do posesji z bloczków betonowych na kostkę brukową betonową szarą o gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej i podbudowie z chudego betonu 6-9 Mpa o gr.15cm. UWAGI: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 2. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji w terenie. 3. Wykonawca opracuje i przedstawi do zatwierdzenia, uzgodniony z zarządcą drogi i organem ruchem projekt tymczasowej organizacji ruchu i zabezpieczenia robót w czasie trwania budowy. W zależności od potrzeb i postępu robót, projekt organizacji ruchu powinien być na bieżąco aktualizowany przez wykonawcę. Każda zmiana w stosunku do zatwierdzonego projektu organizacji ruchu wymaga każdorazowo ponownego zatwierdzenia projektu. 4. Do obowiązków Wykonawcy należy: - organizacja ruchu i oznakowanie budowy - odtworzenie przyległego terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego - wywóz materiałów rozbiórkowych - geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza wykonanego chodnika i zatoki postojowej Wszędzie tam, gdzie w przedmiocie zamówienia występuje konkretna norma, aprobata, specyfikacja techniczna i techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 03.08.2011r. do godz. 9.45 wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 zł brutto (słownie: pięć tysięcy złotych brutto). Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty określone w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 z późn. zm.). Wadium w formie pieniężnej wykonawca wpłaci przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Urząd Miasta Siedlce ING Bank Śląski S.A. Oddział w Siedlcach, ul. Sokołowska 56 nr rachunku: 06 1050 1953 1000 0023 4839 7999 z dopiskiem Remont chodników przy ul. Grabianowskiej i ul. Traugutta w Siedlcach. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego Wadium wnoszone w innej formie jak pieniądze wykonawca składa w oryginale w Referacie Zamówień Publicznych Urzędu Miasta pokój Nr 3 lub zamieszcza w odrębnej kopercie i składa w miejscu wyznaczonym na składanie ofert w godzinach od 745 do 1545. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, (pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania) oraz umożliwiać zamawiającemu otrzymanie określonej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków wstępnych i na jego pierwsze wezwanie. Brak wniesienia wadium na warunkach jak wyżej spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania (art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siedlce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach