Przetargi.pl
Remont chodników na terenie miasta i gminy Grójec

Burmistrz Gminy i Miasta Grójec ogłasza przetarg

  • Adres: 05600 Grójec, ul. Józefa Piłsudskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 486 643 091 , fax. 486 642 103
  • Data zamieszczenia: 2017-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy i Miasta Grójec
    ul. Józefa Piłsudskiego 47
    05600 Grójec, woj. mazowieckie
    tel. 486 643 091, fax. 486 642 103
    REGON: 67022331000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont chodników na terenie miasta i gminy Grójec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego remontów cząstkowych chodników na terenie miasta i gminy Grójec Zakres robót obejmuje w szczególności: • 1 Remonty cząstkowe chodników - 640 m2 • 2.Remont innych elementów pasa drogowego tj. krawężników, obrzeży, regulacja studni i zaworów urządzeń podziemnych • 3.Inne roboty dodatkowe i uzupełniające Szczegółowy zakres robót zawierają: przedmiar robót – załącznik nr 7 do siwz, kosztorys ofertowy – załącznik nr 8 do siwz, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – załącznik nr 9 do siwz,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233222-1

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia przez wykonawców wadium w wysokości 3 000,00 zł w formie przewidzianej ustawą PZP. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się na rachunek bankowy Bank Pekao S.A. 47 1240 5703 1111 0000 4899 2268

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach