Zarząd Drogowy w Dąbrowie Tarnowskiej ogłasza przetarg
- Adres: 33200 Dąbrowa Tarnowska, ul. Warszawska
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 146 422 500 , fax. 146 422 500
- Data zamieszczenia: 2018-09-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Drogowy w Dąbrowie Tarnowskiej
ul. Warszawska 48
33200 Dąbrowa Tarnowska, woj. małopolskie
tel. 146 422 500, fax. 146 422 500
REGON: 85166528400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.malopolska.pl/zdwdtarnowskiej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont chodnika w m. Luszowice w ciągu drogi powiatowej 1323K w km 13+635 – 13+813 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące remont chodnika w miejscowości Luszowice w km 13+635 – 13+813 o łącznej długości 178 mb. Zakres robót obejmuje: roboty przygotowawcze, roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, regulacja wysokościowa istniejących wpustów deszczowych, regulacja wysokościowa istniejących studni rewizyjnych, roboty w zakresie krawężników i obrzeży, roboty w zakresie ścieku przykrawężnikowego, roboty w zakresie podbudowy, roboty w zakresie nawierzchni chodnika i zjazdów. 2. Szczegółowy zakres robót zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja projektowa, przekroje, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiar robót. 3. Materiał z rozbiórki którego nie przewiduje się w ponowne wbudowanie należy do Zamawiającego. W związku z powyższym przedmiotowy materiał należy złożyć na placu Zarządu Drogowego w Dąbrowie Tarnowskiej ul. Warszawska 48. 4. Z uwagi na to, ze cena oferty będzie traktowana, jako cena ryczałtowa, zaleca się aby wykonawca przed przystąpieniem do złożenia oferty obejrzał miejsce realizacji prac oraz z należytą starannością oszacował cenę oferty. Załączony przedmiar robót jest jedynie dokumentem pomocniczym do wyceny oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przed upływem terminu składania ofert należy wnieść wadium w kwocie 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust.6 ustawy Pzp tj: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 poz. 1804 oraz z 2015r poz. 978 i 1240 ). 3. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń lub gwarancji, z treści tych dokumentów musi wynikać bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty sumy wadium na żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Dąbrowie Tarnowskiej nr 42 9462 0003 2001 0000 3779 0007. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wadium musi znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego nie później niż w dniu i w godzinie wyznaczonym jako termin składania ofert. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium w pozostałych dopuszczalnych formach (oryginał dokumentu) należy złożyć w siedzibie Zamawiającego – w Zarządzie Drogowym w Dąbrowie Tarnowskiej ul. Warszawska 48, pok. Nr 8 lub załączyć do oferty. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 7 jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. b) Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium lub wadium zostało wniesione w sposób nieprawidłowy zostanie przez Zamawiającego odrzucona na podstawie art. 89 ust.1 pkt. 7b ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi gminnej 364905K w km od 0+000 do 0+620 w miejscowości Szczawnica
Dodano: 2024-06-04 - Rozbudowa i modernizacja sieci kanalizacyjnej w gminie Gromnik
Dodano: 2024-05-28 - Budowa lub modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie gminy Lubień
Dodano: 2024-04-05 - Remont placu zabaw przynależącego do Przedszkola nr 3 im. Karola Szymanowskiego w Zakopanem
Dodano: 2024-03-29 - Naprawa dróg po budowie kanalizacji sanitarnej w miejscowości Jawiszowice – etap I
Dodano: 2024-02-05 - Przebudowa układu komunikacyjnego na osiedlu Jana Pawła II w Andrychowie – Etap I
Dodano: 2024-01-30 - Modernizacja miejsc postojowych przy zabytkowym kościele drewnianym p.w. Św. Marcina w Marcyporębie wraz z robotami towarzyszącymi
Dodano: 2023-12-08 - Budowa Domu Kultury "Senior"
Dodano: 2023-11-14 - Wykonanie ogrodzenia pastwisk dla koni w Rząsce, gmina Zabierzów, działka nr 470/11 obr. 0018 Rząska
Dodano: 2023-11-05 - Modernizacja miejsc postojowych przy zabytkowym kościele drewnianym p.w. Św. Marcina w Marcyporębie wraz z robotami towarzyszącymi
Dodano: 2023-10-24