Miasto Gorzów Wlkp. ogłasza przetarg
- Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Sikorskiego 3-4
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 095 7355576 , fax. 095 7355612
- Data zamieszczenia: 2009-10-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Gorzów Wlkp.
ul. Sikorskiego 3-4 3-4
66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
tel. 095 7355576, fax. 095 7355612
REGON: 21096668000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont chodnika ul. Piłsudskiego w Gorzowie Wlkp - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont obejmuje: - usunięcie 36 sztuk drzew gatunku topola belgijska wraz z frezowaniem pni , - nasadzenia zastępcze 36 sztuk drzew gatunku jarząb pospolity wzdłuż ogrodzenia Zespołu Szkół nr 13 przy ul.Piłsudskiego , - rozebranie nawierzchni chodnika i ścieżki rowerowej z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce piaskowej gr. 5 cm na powierzchni 1018,00 m2, - rozebranie obrzeża betonowego 8x30 cm o długości 302,35 mb, - karczowanie korzeni powodujących niszczenie nawierzchni chodnika i ścieżki rowerowej ul. Piłsudskiego na odcinku od przejścia podziemnego do ul. Racławickiej, - wykonanie koryta wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża pod chodnik na głębokość 15 cm na powierzchni 1018,00 m2, - ponowne ustawienie obrzeża betonowego 8x30 cm z wykorzystaniem materiałów z rozbiórki - materiał Zamawiającego na długości 272,00 mb, - ponowne ustawienie obrzeża betonowego 8x30 cm z nowych materiałów - materiał Wykonawcy na długości 30,35 mb, - wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10 cm na powierzchni 1018,00 m2, - ułożenie nawierzchni chodnika i ścieżki rowerowej z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 10 cm z wykorzystaniem materiałów z rozbiórki - materiał Zamawiającego na powierzchni 966,00 m2 - ułożenie nawierzchni chodnika i ścieżki rowerowej z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 10 cm materiał Wykonawcy na powierzchni 52,00 m2 Szacunkowa wartość zamówienia netto wynosi: 70 233,78 PLN. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 2.000,zł (słownie: dwa tysiące zł )
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) dysponują lub będą dysponować (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób) co najmniej jednym: - samochodem ciężarowym skrzyniowym, - podnośnikiem montażowym samochodowym, - piłą mechaniczną, - maszyną przeznaczoną do karczowania i frezowania pni oraz ich usunięcia z pasa drogowego, - spycharką, - koparką, - ciągnikiem ze specjalnym osprzętem do prowadzenia prac związanych z wyrębem drzew. 4) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 PLN na okres wykonywania zamówienia, a jeżeli okres na który opiewa polisa jest krótszy - złoży oświadczenie, iż ubezpieczenie będzie przedłużane i obejmowało będzie okres wykonywania zamówienia - do 24.12.2009r
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca załączy do formularza oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) następujące dokumenty w nw. kolejności: 1) Dowód wniesienia wadium. 2) Wypełnioną Tabelę Elementów Rozliczeniowych stanowiącą załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółek cywilnych zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej składają wszyscy wspólnicy. 5) Jeżeli wystąpią podwykonawcy, wykaz części zamówienia zleconych podwykonawcy, złożony na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 6) Wykaz sprzętu o którym mowa w Rozdziale V pkt 1 ppkt.3, złożony na druku stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ 7) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego w celu wykonania zamówienia, jeżeli w Załączniku nr 5 Wykonawca wskazał sprzęt techniczny, którym nie dysponuje lecz będzie dysponował, 8) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 PLN na okres wykonywania zamówienia, a jeżeli okres na który opiewa polisa lub inny dokument ubezpieczenia jest krótszy - polisę lub inny dokument ubezpieczenia oraz oświadczenie, iż ubezpieczenie będzie przedłużane i obejmowało będzie okres wykonywania zamówienia - do 24.12.2009r.).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gorzow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dokończenie robót budowlanych na wiadukcie nad linią kolejową w ciągu DK 12 w km 58+718 w m. Chrobrów
Dodano: 2016-07-26 - Wybudowanie placu zabaw ze ścieżką przyrodniczo-edukacyjną na terenie Szkoły Podstawowej nr 4 ul. Kobylogórskiej 110
Dodano: 2016-07-20 - PRZEBUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO PRZY ULICY PSTROWSKIEGO 12 W ŻAGANIU NA BYDYNEK SOCJALNY
Dodano: 2016-07-19 - Remont odcinka drogi powiatowej nr 1371F oraz odcinka drogi powiatowej nr 1367F wraz z remontem sześciu przepustów w obrębie Głusko i Stare Osieczno gmina Dobiegniew
Dodano: 2016-07-14 - WYŁĄCZENIE Z RUCHU TRZECH OBIEKTÓW MOSTOWYCH NA DRODZE KRAJOWEJ NR 18 (JEZDNIA PRAWA)
Dodano: 2016-06-20 - Budowa drogi leśnej wywozowej i przeciwpożarowej z tłucznia kamiennego o dł. 6400,00 mb i budowa zjazdów na drogę powiatową Nr 1332F, 1329F, 1328F Policko - Stołuń położonej na gruntach Nadleśnictwa Trzciel, Leśnictwo Pszczew - etap II o dł. 3200,00 mb
Dodano: 2016-05-31 - Przebudowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1078F w m. Witoszyn (od szkoły do kościoła)
Dodano: 2016-05-23 - WYKONANIE OTWORÓW WIERCONYCH NA TERENIE UJĘCIA MIEJSKIEGO W ZBĄSZYNKU
Dodano: 2016-05-20 - Rozbudowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Chwalęcice ul. Łąkowa, Jaśminowa, Konwaliowa, Kasztanowa, Lotniskowa i Południowa
Dodano: 2016-05-12 - Przebudowa pomieszczeń w budynku Ośrodka Zdrowia z zagospodarowaniem terenu na działce, budowa podjazdu dla osób niepełnosprawnych, wykonanie attyki na części parterowej z dachem płaskim ul. Lipowa dz. nr 148/1 w Baczynie
Dodano: 2016-05-12