Przetargi.pl
Remont chodnika ul. Piłsudskiego w Gorzowie Wlkp

Miasto Gorzów Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Sikorskiego 3-4
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7355576 , fax. 095 7355612
  • Data zamieszczenia: 2009-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gorzów Wlkp.
    ul. Sikorskiego 3-4 3-4
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 095 7355576, fax. 095 7355612
    REGON: 21096668000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont chodnika ul. Piłsudskiego w Gorzowie Wlkp
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont obejmuje: - usunięcie 36 sztuk drzew gatunku topola belgijska wraz z frezowaniem pni , - nasadzenia zastępcze 36 sztuk drzew gatunku jarząb pospolity wzdłuż ogrodzenia Zespołu Szkół nr 13 przy ul.Piłsudskiego , - rozebranie nawierzchni chodnika i ścieżki rowerowej z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce piaskowej gr. 5 cm na powierzchni 1018,00 m2, - rozebranie obrzeża betonowego 8x30 cm o długości 302,35 mb, - karczowanie korzeni powodujących niszczenie nawierzchni chodnika i ścieżki rowerowej ul. Piłsudskiego na odcinku od przejścia podziemnego do ul. Racławickiej, - wykonanie koryta wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża pod chodnik na głębokość 15 cm na powierzchni 1018,00 m2, - ponowne ustawienie obrzeża betonowego 8x30 cm z wykorzystaniem materiałów z rozbiórki - materiał Zamawiającego na długości 272,00 mb, - ponowne ustawienie obrzeża betonowego 8x30 cm z nowych materiałów - materiał Wykonawcy na długości 30,35 mb, - wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10 cm na powierzchni 1018,00 m2, - ułożenie nawierzchni chodnika i ścieżki rowerowej z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 10 cm z wykorzystaniem materiałów z rozbiórki - materiał Zamawiającego na powierzchni 966,00 m2 - ułożenie nawierzchni chodnika i ścieżki rowerowej z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 10 cm materiał Wykonawcy na powierzchni 52,00 m2 Szacunkowa wartość zamówienia netto wynosi: 70 233,78 PLN.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 2.000,zł (słownie: dwa tysiące zł )
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) dysponują lub będą dysponować (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób) co najmniej jednym: - samochodem ciężarowym skrzyniowym, - podnośnikiem montażowym samochodowym, - piłą mechaniczną, - maszyną przeznaczoną do karczowania i frezowania pni oraz ich usunięcia z pasa drogowego, - spycharką, - koparką, - ciągnikiem ze specjalnym osprzętem do prowadzenia prac związanych z wyrębem drzew. 4) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 PLN na okres wykonywania zamówienia, a jeżeli okres na który opiewa polisa jest krótszy - złoży oświadczenie, iż ubezpieczenie będzie przedłużane i obejmowało będzie okres wykonywania zamówienia - do 24.12.2009r
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca załączy do formularza oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) następujące dokumenty w nw. kolejności: 1) Dowód wniesienia wadium. 2) Wypełnioną Tabelę Elementów Rozliczeniowych stanowiącą załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółek cywilnych zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej składają wszyscy wspólnicy. 5) Jeżeli wystąpią podwykonawcy, wykaz części zamówienia zleconych podwykonawcy, złożony na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 6) Wykaz sprzętu o którym mowa w Rozdziale V pkt 1 ppkt.3, złożony na druku stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ 7) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego w celu wykonania zamówienia, jeżeli w Załączniku nr 5 Wykonawca wskazał sprzęt techniczny, którym nie dysponuje lecz będzie dysponował, 8) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 PLN na okres wykonywania zamówienia, a jeżeli okres na który opiewa polisa lub inny dokument ubezpieczenia jest krótszy - polisę lub inny dokument ubezpieczenia oraz oświadczenie, iż ubezpieczenie będzie przedłużane i obejmowało będzie okres wykonywania zamówienia - do 24.12.2009r.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gorzow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach