Przetargi.pl
Remont chodnika na ulicy Kieleckiej 1 – 39 w Sosnowcu

Miejski Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, Plonów
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 291 79 22
  • Data zamieszczenia: 2019-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Usług Komunalnych
    Plonów 22/I
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 32 291 79 22
    REGON: 27681549000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.sosnowiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont chodnika na ulicy Kieleckiej 1 – 39 w Sosnowcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Lokalizacja inwestycji Planowana inwestycja usytuowana jest w województwie śląskim we wschodniej części miasta Sosnowiec, na terenie dzielnicy Zagórze, w obszarze między ulicą Blachnickiego a ul. Paderewskiego na działkach o numerach 2262/6; 2498/13; 2498/14; 2262/7 należących do Gminy Sosnowiec. Lokalizację planowanego remontu przedstawiono na planie orientacyjnym i mapie zasadniczej. STAN ISTNIEJĄCY Układ komunikacyjny: Chodnik ul. Kieleckiej szerokości ok. 3,0 m, o nawierzchni z betonu. Stan techniczny nawierzchni w/w chodnika określa się jako niewłaściwy z uwagi na występujące deformacje, nierówności podłużne i poprzeczne, liczne spękania, ubytki, łaty i wyboje. Rozwiązania sytuacyjne: W zakresie rozwiązań sytuacyjnych planuje się remont chodników wraz z wymianą obrzeży i krawężników w miejscach styku chodnika z jezdnią na odcinku j.w. Graficzny obraz proponowanych rozwiązań przedstawiono na załączniku mapowym. Odwodnienie: W celu odprowadzenia wód opadowych z obszaru przedmiotowego zadania założono, że odwodnienie remontowanej nawierzchni chodnika realizowane będzie w sposób grawitacyjny dzięki odpowiednio nadanym pochyleniom poprzecznym i podłużnym do istniejącej kanalizacji. Rozwiązania konstrukcyjne : W zakresie chodników - demontaż istniejącej nawierzchni betonowej, - koryto na głębokość 20 cm, - wykonanie podbudowy tłuczniowej gr. 15 cm, - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo–piaskowej gr. 4 cm, - montaż obrzeży betonowych na ławach betonowych. Elementy krawędziowe: W zakresie zastosowanych elementów krawędziowych (obramowań) wyróżnia się: - krawężniki betonowe 15 x 22 cm wyniesione 4 cm; do wykonania obramowania chodnika na styku z jezdnią na ławach z oporem 30×15+15×12,5cm z betonu cementowego C12/15, - obrzeża chodnikowe 6×30×100 cm z betonu wibro-prasowanego C25/30 wyniesione 1cm na styku z terenami zielonymi. Zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia podziemnego: W miejscu skrzyżowań z istniejącym uzbrojeniem podziemnym roboty wykonywać pod nadzorem właścicieli sieci. Planowane roboty remontowe nie powodują nowych kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu. Roboty ziemne Roboty ziemne po uprzednim przeprowadzeniu prac rozbiórkowych będą polegać na przygotowaniu terenu pod wbudowanie odtwarzanych konstrukcji oraz pod elementy krawędziowe. UWAGA: Przed przystąpieniem do realizacji robót należy zapoznać się z aktualnymi mapami uzbrojenia terenu oraz sposobem zabezpieczenia sieci i urządzeń kolidujących z zaplanowanym zamierzeniem Inwestycyjnym. Zabrania się prowadzenia robót ziemnych sprzętem mechanicznym w odległości mniejszej niż 2m od sieci infrastruktury technicznej zlokalizowanej przekopem kontrolnym. Zakres robót obejmuje: - wymianę krawężników betonowych najazdowych 15 x 22 cm – 25,0 m, - wymianę krawężników skosowych – 10,0 m, - chodniki: rozbiórka istniejących chodników o nawierzchni betonowej wraz z odwozem gruzu na miejsce składowania i kosztem zagospodarowania odpadu - 386,0 m2, - wykonanie nowych chodników wraz z podbudową tłuczniowa, z kostki brukowej szarej bez fazy gr. 8 cm – 256,0 m2, - rozbiórka obrzeży betonowych gr 6 cm wraz z odwozem gruzu na miejsce składowania i kosztem zagospodarowania odpadu – 256,0 m, - montaż nowych obrzeży betonowych gr. 6 cm – 256,0 m, - uzupełnienie pobocza warstwą humusu wraz z obsianiem trawą - 198,0 m2, - organizacja ruchu na czas wykonywania remontu ulicy - 1 komplet. 3.4. Aktualne wymagania wykonania przedmiotu zamówienia: Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: - dokonania wizji w terenie, celem rozpoznania przedmiotu zamówienia, - wykonania we własnym zakresie, w obrębie inwestycji, monitoringu istniejącej infrastruktury technicznej niezwiązanej z funkcjonowaniem dróg oraz sporządzenia oceny stanu technicznego (wykonanie przekopów kontrolnych, otwarcia urządzeń), - fakultatywne opracowanie projektów zabezpieczenia istniejącego uzbrojenia terenu, kolidującego z robotami, - zrealizowania powierzonych robót zgodnie ze sztuką budowlana, obowiązującymi przepisami. 3.5. Realizacja powyższego zakresu zamówienia powinna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie i potencjał wykonawczy oraz osoby o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym. 3.6 Szczegółowe rozwiązania wpływające na zwiększenie zakresu i ilości robót stanowią ryzyko Wykonawcy i nie będą traktowane jako roboty dodatkowe. 3.7. Cena oferty powinna zawierać w szczególności: - koszty związane z realizacją robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia, w tym koszty materiałów głównych oraz pomocniczych, - koszt robót przygotowawczych (zorganizowania zaplecza budowy, dozoru budowy, ochrony) oraz koszty robót tymczasowych, - koszty nadzoru właścicieli sieci, wynikających z wywiadów branżowych. Cena oferty jest CENA RYCZAŁTOWĄ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający zgodnie z art. 45 uPzp, informuje, żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 650,41 złotych (słownie: sześćset pięćdziesiąt złotych, 41/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:  pieniądzu wniesionym na rachunek bankowy Zamawiającego;  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;  gwarancjach bankowych;  gwarancjach ubezpieczeniowych;  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: w PKO Bank Polski SA, nr 78 1020 2313 0000 3002 0579 7826 W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium, oryginał dokumentu należy złożyć w kasie Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu (ul. Plonów 22/1). Do oferty należy dołączyć kserokopię złożonego dokumentu. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w ustawie oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej SIWZ. Musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Stosowne pełnomocnictwa jeśli dotyczą Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach