Przetargi.pl
Remont budynku Zespołu Szkół im. Unii Europejskiej w Świętoszowie

Gmina Osiecznica ogłasza przetarg

  • Adres: 59-724 Osiecznica, ul. Lubańska 43
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075/ 731-21-11, 731-21-07, 731 , fax. (075) 73 12 148
  • Data zamieszczenia: 2011-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Osiecznica
    ul. Lubańska 43 43
    59-724 Osiecznica, woj. dolnośląskie
    tel. 075/ 731-21-11, 731-21-07, 731, fax. (075) 73 12 148
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://osiecznica.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku Zespołu Szkół im. Unii Europejskiej w Świętoszowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku Zespołu Szkół im. Unii Europejskiej w Świętoszowie zgodnie z przedmiarem robót oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącymi załączniki do SIWZ. Zakres przedmiotu zamówienia: - wymiana okien w pomieszczeniach klasowych, biurowych i klatkach schodowych w budynku szkoły podstawowej - 93 szt. - naprawa klatki schodowej - renowacja balustrad, likwidacja ubytków w stopniach schodów, wymiana okien, - wymiana skrzydeł drzwiowych - 30 szt., - malowanie pomieszczeń klasowych i biurowych, - wymiana wykładziny w pomieszczeniach biurowych na parterze budynku, - remont świetlicy szkolnej - malowanie, wymiana wykładziny, - remont małej sali gimnastycznej - wymiana okien, malowanie ścian, renowacja parkietu, wymiana oświetlenia, konserwacja dachu, - wymian płytek zewnętrznych przy wejściach do gimnazjum, - remont pomieszczeń klasowych parteru (likwidacja ubytków w tynku) - wymiana pisuarów w pomieszczeniach ubikacji męskich, - naprawa dachu nad biblioteką szkolną, - usunięcie przecieków w pomieszczeniu biblioteki i szatni, - naprawa opierzenia kominów na budynku szkoły podstawowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający informuje, że dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że ich parametry techniczne będą nie gorsze niż wynika to z dokumentacji projektowej. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: a) zorganizowanie na swój koszt placu budowy oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp oraz ppoż., b) oznakowanie i zabezpieczenie dróg publicznych w zakresie wynikającym z uzgodnień z zarządcami tych dróg, c) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych badań i odbiorów oraz kompletowanie dokumentacji (w tym także dokumentacji fotograficznej) obejmującej zakres robót objętych przedmiotem przetargu, d) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego. Zamawiający nie przewiduje wypłaty odszkodowań właścicielom posesji za szkody zawinione przez Wykonawcę powstałe podczas budowy. Na Wykonawcy ciąży obowiązek dokonywania uzgodnień z właścicielami posesji oraz zarządcami dróg, dotyczących wejścia z robotami, minimalizacji szkód oraz ponoszenia kosztów z tym związanych. Wykonawca jest gospodarzem na terenie budowy od daty przekazania placu budowy do czasu odbioru końcowego, a w szczególności zobowiązany jest do: a) ochrony mienia i zabezpieczenia przeciwpożarowego, b) nadzoru nad bhp, c) ustalania i utrzymywania porządku, d) odpowiedniej organizacji placu budowy, zabezpieczenia magazynowego i dozoru mienia, e) dostarczenia atestów zastosowanych materiałów, wyników oraz protokołów badań, sprawozdań i prób dotyczących realizowanego zamówienia, f) ubezpieczenia robót, obiektów budowli od zdarzeń losowych, g) ubezpieczenia budowy w zakresie odpowiedzialności cywilnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 7.000,00 zł. Szczegółowe informacje na temat wadium zawarte są w pkt. 12 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://osiecznica.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach