Przetargi.pl
REMONT BUDYNKU WARTOWNI, REMONT WĘZŁA SANITARNEGO I INSTALACJI WOD.KAN., REMONT CZĘŚCI OGRODZENIA, REMONT CZĘŚCI POSADZEK ORAZ INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ - 86/2013

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ) ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Czwartaków 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 458 32 90, 458 32 00 , fax. 56 458 32 22
  • Data zamieszczenia: 2013-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 )
    ul. Czwartaków 1 1
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 458 32 90, 458 32 00, fax. 56 458 32 22
    REGON: 34090727700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - wojsko

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT BUDYNKU WARTOWNI, REMONT WĘZŁA SANITARNEGO I INSTALACJI WOD.KAN., REMONT CZĘŚCI OGRODZENIA, REMONT CZĘŚCI POSADZEK ORAZ INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ - 86/2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest remont budynku wartowni, remont węzła sanitarnego i instalacji wod.kan., remont części ogrodzenia, remont części posadzek oraz instalacji elektrycznej zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale III SIWZ oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku Nr 1,2,3,4 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót następująco: 1)Zadanie nr 1: remont budynku nr 4 - wartownia w kompleksie przy ul. Dworcowej w Grupie. 2)Zadanie nr 2: remont węzła sanitarnego i instalacji wod.kan. w bud. nr 28 w kompleksie przy ul. Czwartaków w Grudziądzu. 3)Zadanie nr 3: remont części ogrodzenia w kompleksie przy ul. Bema w Grudziądzu. 4)Zadanie nr 4: remont części posadzek oraz instalacji elektrycznej w bud. nr 7 w kompleksie przy ul. Czwartaków w Grudziądzu. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: Zadanie nr 1: remont budynku nr 4 - wartownia w kompleksie przy ul. Dworcowej w Grupie. ROBOTY: REMONT DACHU: wymiana pokrycia dachowego z papy; częściowa wymiana deskowania dachu; odgrzybianie i impregnacja ognioochronna elementów drewnianych dachu; wymiana obróbek blacharskich; wymiana rynien; wymiana rur spustowych; wymiana instalacji odgromowej; utylizacja odpadów; WYMIANA STOLARKI DRZWIOWEJ I OKIENNEJ: demontaż stolarki okiennej drewnianej; montaż okien PCV wraz z obrobieniem; wymiana parapetów zewnętrznych blaszanych; ułożenie nadproży prefabrykowanych; wymiana drzwi zewnętrznych; demontaż krat stalowych; wykonanie i montaż 2 szt krat stalowych; utylizacja odpadów; REMONT ELEWACJI: uzupełnienie tynków zewnętrznych; wyrównanie ścian płytami styropianowymi-stabilizacja podłoża pod tynk mineralny; rozebranie istniejącej opaski betonowej; wykonanie nowej opaski betonowej; utylizacja odpadów; ROBOTY W ZAKRESIE INSTALACJI WODNO - KANALIZACYJNEJ: wymiana armatury sanitarnej; wymiana instalacji wod-kan ; izolacja rurociągów otuliną z pianki gr. 9 mm ; montaż 2 szt wpustów ściekowych; montaż zaworów przelotowych i odcinających; utylizacja odpadów; ROBOTY W ZAKRESIE INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ: zdemontowanie przewodów istniejącej instalacji elektrycznej; zdemontowanie istniejącej rozdzielni skrzynkowej żeliwnej oraz rozdzielni na zewnątrz budynku zasilającej monitoring, wyposażenie rozdzielni zasilającej monitoring przenieść do nowej tablicy głównej ; montaż i podłączenie złącza kablowego; montaż i podłączenie wyłącznika głównego p.poż. oraz rozdzielni zasilającej oświetlenie zewnętrzne z wyłącznikami pakietowymi; montaż i podłączenie wyposażenia rozdzielni głównej; wykucie bruzd, osadzenie puszek instalacyjnych, ,ułożenie przewodów z podłączeniem i zaprawieniem bruzd; wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej; utylizacja odpadów. ROBOTY BUDOWLANE WEWNĘTRZNE: wykucie ościeżnic stalowych; rozebranie wykładziny ściennej z płytek; ułożenie płytek ściennych; montaż stolarki drzwiowej; montaż drzwi certyfikowanych o wym. 1,00x2,05m - o zwiększonej odporności na włamanie; odnowienie powłok malarskich ścian i sufitów; odnowienie powłok malarskich stolarki drzwiowej; częściowa wymiana wykładzin oraz posadzki z płytek ceramicznych; naprawa uszkodzonych tynków; montaż okna podawczego z blatem drewnianym; montaż kraty w oknie podawczym; montaż nadproży prefabrykowanych; naprawa posadzki betonowej; okładziny z płyt gipsowo - kartonowych wodoodpornych; utylizacja odpadów. ROBOTY W ZAKRESIE INSTALACJI C.O.: skucie posadzki betonowej w celu ułożenia rurociągów instalacji c.o z późniejszym zabetonowaniem; montaż i podłączenie rozdzielaczy z rur c.o.o śr. 40 mm; ułożenie rurociągów z PP o śr. 25mm i 20mm wzmocnionych włóknem szklanym układanych w posadzce w otulinie z pianki gr. 9 mm. wraz z wykonaniem rur przyłącznych o śr. 20 mm do grzejników wraz z montażem niezbędnych zaworów na instalacji c.o. oraz filtra c.o. o śr. 25 mm; wymiana grzejników radiatorowych na stalowe dwupłytowe z kompletem zaworów; zdemontowanie naczynia wzbiorczego instalacji c.o. ; montaż z podłączeniem naczynia przeponowego o poj. 24 l wraz z listwą montażową i manometrem; montaż i podłączenie pompy c.o. 25/60 wraz z montażem niezbędnych zaworów; wykonanie ciśnieniowej próby szczelności instalacji centralnego ogrzewania; utylizacja odpadów. WYSZCZEGÓLNIENIE I OPIS PRAC TOWARZYSZĄCYCH Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na swój koszt: oświetlenie terenu robót; znaki ostrzegawcze na terenie robót; wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy; oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz.U. poz. 1372): KOD CPV: 45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów KOD CPV:45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów KOD CPV: 45232460-4 - Roboty sanitarne KOD CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne KOD CPV: 45410000-4 - Roboty tynkarskie KOD CPV: 45442100-8 - Roboty malarskie KOD CPV: 90500000-2 - Utylizacja odpadów Zadanie nr 2: r remont węzła sanitarnego i instalacji wod.kan. w bud. nr 28 w kompleksie przy ul. Czwartaków w Grudziądzu. ROBOTY: ROBOTY BUDOWLANE montaż ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych na stelażu szer. 55 mm, obłożone obustronnie jednowarstwowo płytami gr. 12,5 mm wodoodpornymi z izolacją z wełny mineralnej gr. 5 cm ; montaż stolarki drzwiowej; ułożenie płytek ściennych i podłogowych; roboty malarskie ścian i sufitów. ROBOTY SANITARNE: skucie posadzki betonowej w celu ułożenia rurociągów kanalizacyjnych oraz zimnej wody użytkowej; montaż instalacji wod.-kan.; montaż i podłączenie bojlera elektrycznego o poj. 100 litrów; montaż wentylacji elektrycznej uruchamianej wraz ze światłem ; montaż wpustów podłogowych o śr. 50 mm; montaż armatury sanitarnej ; utylizacja odpadów. ROBOTY ELEKTRYCZNE: podłączenie przewodów pod oświetlenie i gniazda wtykowe; montaż z podłączeniem włączników instalacyjnych oraz gniazd wtykowych; montaż z podłączeniem opraw świetlówkowych. WYSZCZEGÓLNIENIE I OPIS PRAC TOWARZYSZĄCYCH Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na swój koszt: ogrodzenie etapów robót; oświetlenie terenu robót; znaki ostrzegawcze na terenie robót; wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy; oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz.U. poz. 1372): KOD CPV:45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów KOD CPV: 45223100-7 - Roboty montażowe KOD CPV: 45232460-4 - Roboty sanitarne KOD CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne KOD CPV: 45410000-4 - Roboty tynkarskie KOD CPV: 45431000-7 - Kładzenie płytek KOD CPV: 45442100-8 - Roboty malarskie KOD CPV: 90500000-2 - Utylizacja odpadów Zadanie nr 3: r remont części ogrodzenia w kompleksie przy ul. Bema w Grudziądzu. ROBOTY: WYCINKA DRZEW: wycinka 17 szt drzew - po uzyskaniu zgody na wycinkę przez inwestora; wycinka 66 szt drzew owocowych; ROBOTY BUDOWLANE: rozebranie ogrodzenia betonowego i z siatki na słupkach stalowych wraz z cokołem; wykonanie nowego cokołu; wykonanie nowego ogrodzenia z siatki stalowej ocynkowanej na słupkach stalowych; utylizacja odpadów. WYSZCZEGÓLNIENIE I OPIS PRAC TOWARZYSZĄCYCH Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na swój koszt: wydzielenie etapów robót; oświetlenie terenu prowadzonych robót; poręcze, mostki, daszki i zabezpieczenia na terenie robót; znaki informacyjne i ostrzegawcze na terenie prowadzonych robót; wykonanie i utrzymanie zaplecza socjalnego i magazynowego budowy; oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót; wykonanie rusztowań niezbędnych do wykonania robót. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz.U. poz. 1372): KOD CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe KOD CPV: 34928200-0 - Ogrodzenia KOD CPV: 90500000-2 - Utylizacja odpadów Zadanie nr 4: remont części posadzek oraz instalacji elektrycznej w bud. nr 7 w kompleksie przy ul. Czwartaków w Grudziądzu. ROBOTY BUDOWLANE WEWNĘTRZNE: odnowienie powłok malarskich ścian i sufitów; odnowienie powłok malarskich stolarki okiennej; odnowienie powłok malarskich stolarki drzwiowej; wykonanie nowej posadzki betonowej; zabetonowanie otworów po urządzeniach diagnostycznych; naprawa uszkodzonych tynków; zamontowanie dodatkowych gniazd siłowych z podłączeniem do istniejącej instalacji zasilającej. WYSZCZEGÓLNIENIE I OPIS PRAC TOWARZYSZĄCYCH Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na swój koszt: wydzielenie etapów robót; oświetlenie terenu prowadzonych robót; poręcze, mostki, daszki i zabezpieczenia na terenie robót; znaki informacyjne i ostrzegawcze na terenie prowadzonych robót; wykonanie i utrzymanie zaplecza socjalnego i magazynowego budowy; oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót; wykonanie rusztowań niezbędnych do wykonania robót. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz.U. poz. 1372): KOD CPV: 45442100-8 - roboty malarskie KOD CPV: 54100000-4- roboty tynkarskie KOD CPV: 45262300-4 - betonowanie KOD CPV: 45317000-2 - instalacje elektryczne KOD CPV: 90500000-2 - utylizacja odpadów 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności: przedmiary robót i specyfikacje techniczna wykonania i odbioru robót, dokumentacja projektowa (Załączniki nr 1,2,3,4) oraz projekt umowy (Załącznik nr 9 do SIWZ). 4.Budynek, teren, w zakresie których będą wykonywane roboty na czas wykonywania robót będą czynne. Wszystkie prace budowlane należy zorganizować i przeprowadzić tak, aby zagwarantować ciągłość pracy, bez zakłóceń oraz zapewnić bezpieczeństwo i właściwe warunki korzystania z obiektów i terenu dla jego użytkowników. 5.Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt oraz zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych zgodnych ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz dopuszczonymi do stosowania przez ustawę Prawo budowlane, posiadającymi aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. 6.Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały, nie mogą obniżać wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia ani ujemnie wpływać na wytrzymałość, funkcjonalność i bezpieczeństwo przedmiotu zamówienia. 7.W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, patentu, pochodzenia - należy przyjąć, że wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym (podstawa prawna art. 30 ust 4 ustawy). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały lub wyroby do wykonania przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (podstawa prawna art. 30 ust. 5 ustawy) poprzez złożenie opisu technicznego i podania nazwy produktu i producenta. 8.W przypadku gdy Wykonawca nie przedłoży wraz z ofertą informacji o zastosowaniu materiałów równoważnych uznaje się, iż kalkulacja ceny obejmuje materiały wskazane w dokumentacji stanowiącej Załącznik Nr 1,2,3,4 do SIWZ. 9.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. 10.Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, opracowanymi jak w Załączniku Nr 1,2,3,4 oraz wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i/lub Inspektora Nadzoru. 11.Wykonawca zobowiązany jest do: 1)zapewnienia bezpieczeństwa pracy pracowników wykonujących roboty (w szczególności do przeszkolenia pracowników i wyposażenie ich w niezbędny sprzęt); 2)zagwarantowania bezpieczeństwa i ochrony zdrowia osobom korzystającym z budynku, terenu i przebywającym w budynku i /lub na terenie robót oraz wokół budynku ze względu na fakt, iż roboty odbywać się będą na obiekcie i terenie czynnym; 3)umożliwienia podczas realizacji robót korzystania w sposób bezpieczny i niezakłócony z budynku, terenu przez pracowników, żołnierzy i interesantów danej jednostki wojskowej; 4)realizacji robót na terenie wykonywania robót w sposób nieuciążliwy dla użytkowników budynku i/lub terenu. 12.Transport wszelkich materiałów oraz urządzeń na miejsce realizacji robót i ich eksploatacja obciążają Wykonawcę. 13.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów (śmieci, gruz itp.) zgodnie z przepisami obowiązującymi w tej mierze w szczególności z ustawą o odpadach. 14.Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia w celu przygotowania oferty: 1)wizja lokalna będzie mogła mieć miejsce w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-13.00, nie później niż do 3 dnia przed terminem wyznaczonym na składanie ofert; 2)o dokonanie wizji lokalnej należy zwracać się pisemnie lub faksem pod nr: 56/ 458 32 22 - sprawa numer 86/2013. Zamawiający udzieli telefonicznie lub faksem lub pisemnie odpowiedzi wskazując termin wizji lokalnej. Osoby, które będą okazywać teren / budynek są upoważnione do udostępnienia budynku i terenu w zakresie jego okazania. Prowadzenie jakichkolwiek ustaleń z osobami nie jest wiążące. Wszelkie merytoryczne zapytania należy kierować pisemnie bezpośrednio na adres Zamawiającego. 3)dokonania wizji lokalnej w miejscu wykonywania zamówienia może dokonać przedstawiciel Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia, który udostępni przed rozpoczęciem wizji lokalnej imienne upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy, oraz dowód tożsamości; 4)z przeprowadzonej wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół (Załącznik nr 17 do SIWZ). 15.Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określają Ogólne Warunki Umowy, stanowiące Załącznik Nr 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452619003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości ogółem: 4.520,00 zł. 2.Wykonawca, który składa ofertę na więcej niż jedno zadanie zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości sumy wadiów tych zadań. 3.Wysokość wadium na poszczególne zadania: Zadanie Nr 1: 2.600,00 zł Zadanie Nr 2: 340,00 zł Zadanie Nr 3: 900,00 zł Zadanie Nr 4: 680,00 zł 4.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą. 5.W przypadku nie wniesienia wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie wyrażenia zgody na przedłużenie okresu związania z ofertą Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia. 6.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 7.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, z jej treści powinno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego (w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. Treść gwarancji nie może zawierać warunku wypłaty wadium, iż żądanie wypłaty Zamawiającego musi być doręczone pod rygorem nieważności za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Beneficjenta gwarancji, który potwierdzi, że podpisy złożone na żądaniu wypłaty należą do osób uprawnionych do zaciągania zobowiązań majątkowych w imieniu Beneficjenta gwarancji. 8.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP ODDZIAŁ OKRĘGOWY W BYDGOSZCZY 25 1010 1078 0105 5913 9120 0000 W przypadku, gdy Wykonawca załącza do składanej oferty dowód wpłaty wadium wówczas składa go w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. O wniesieniu wadium decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 9.Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w ust. 6 pkt 5 Rozdziału IX SIWZ, należy: zdeponować w formie oryginału w kasie Zamawiającego - budynek nr 20 pokój nr 1 przed upływem terminu do składania ofert (Zamawiający dopuszcza przesłanie oryginału dokumentu za pośrednictwem poczty, dokument należy przesłać na adres Zamawiającego z dopiskiem KASA - numer sprawy). Natomiast kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy należy załączyć do składanej oferty. Kasa czynna jest: od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 -13.00 (przerwa: 9.00 - 10.15). LUB dołączyć oryginał dokumentu do oferty wraz z kopią potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 10.Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać: nazwę przedmiotu zamówienia, numer sprawy, numer zadania oraz numer rachunku (dotyczy formy pieniężnej), na który należy zwrócić wadium. 11.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy. 12.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 13.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie (art. 46 ust. 4a Ustawy). 15.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Uwaga! Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust.11, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego (art. 46 ust. 3 Ustawy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.13wog.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach