Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Bydgoszczy ogłasza przetarg
- Adres: 85-039 Bydgoszcz, ul. Hetmańska 38
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 525 08 01 , fax. 52 525 08 30
- Data zamieszczenia: 2013-10-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Bydgoszczy
ul. Hetmańska 38 38
85-039 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 525 08 01, fax. 52 525 08 30
REGON: 01034470800632 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynku wielorodzinnego w miejscowości Chalin nr 5, gmina Dobrzyń n/Wisłą, powiat lipnowski, woj. kujawsko-pomorskie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Remont budynku wielorodzinnego w miejscowości Chalin nr 5, gmina Dobrzyń n/Wisłą, powiat lipnowski, woj. kujawsko-pomorskie Zakres robót remontowych obejmuje m.in: Remont dachu; - rozbiórka pokrycia dachowego przybudówki z płyt azbestowo - cementowych (eternitowych) falistych oraz zabezpieczenie i wywiezienie do miejsca utylizacji (przez osoby posiadające stosowne uprawnienia do pracy z azbestem). - rozbiórka pokrycia dachowego budynku głównego wykonanego z dachówki ceramicznej, - zabezpieczenie stropu budynku przed zniszczeniem i przed opadami deszczu folią, - wymiana i wzmocnienie elementów konstrukcyjnych oraz wymiana spróchniałych desek dachu, - przemurowanie kominów od stropu i ponad dachem otynkowanie, wykonanie nakryw kominów oraz wykonanie ławek kominiarskich i wykonanie obróbek blacharskich, - ułożenie łat, wykonanie deskowania oraz pokrycie dachu folią paroprzepuszczalną - ułożenie dachówki ceramicznej na dachu budynku głównego oraz wykonanie włazów kominiarskich z ławami kominiarskimi, - wykonanie obróbek blacharskich i ułożenie rynien i rur spustowych, - ułożenie instalacji odgromowej. Roboty na zewnątrz budynku - uzupełnienie zaprawy w fundamentach budynku, - naprawa schodów przed wejściem do budynku i przybudówki, - wymiana okien drewnianych na PCV na zewnątrz okleina brązowa, - oklejenie istniejących okien PCV w kolorze brązowym na zewnątrz, - wymiana drzwi zewnętrznych do klatki schodowej i pomiędzy wiatrołapem a korytarzem oraz zamontowanie drzwi wejściowych do wiatrołapu, - wykonanie przybudówki wiatrołapu; fundamentów betonowych, ścian zewnętrznych murowanych z bloczków gazobetonowych, stropodachu drewnianego krytego blachodachówką czerwoną na deskowaniu z podsufitką z płyt kartonowo gipsowych, - naprawa elewacji budynku; rozbiórka zabezpieczeń betonowych w ubytkach obicia ścian, - wymiana zniszczonych i uzupełnienie brakujących elementów deskowania zewnętrznego ściany, - zabezpieczenie ścian środkiem antygrzbicznym, konserwującym drewno, - wymiana zabezpieczenia głównego i przeniesienie liczników na zewnątrz budynku, - uporządkowanie terenu. Roboty remontowe wewnątrz budynku - ułożenie podłogi drewnianej z płyt OSB na strychu z uzupełnieniem wypełnienia stropu wełną mineralną, - wykonanie ścianek działowych z płyt STG na ruszcie metalowym w pomieszczeniu klasowym, - wykonanie stropu podwieszonego na płyt STG na ruszcie metalowym w nowych pomieszczeniach, wydzielonych z pomieszczenia klasowego, - montaż drzwi wewnętrznych w wydzielonych pomieszczeniach, - pomalowanie tych pomieszczeń oraz pomieszczeń korytarzy i klatki schodowej z naprawą starych tynków, - ułożenie podłogi drewnianej z płyt OSB w nowych wydzielonych pomieszczeniach, w korytarzu i w klatce schodowej, - ułożenie paneli podłogowych na tych podłogach, - przełożenie pieca kaflowego, - ułożenie posadzki z płytek ceramicznych w pomieszczeniach wiatrołapu i łazienki, - przestawienie pieca kaflowego, - wykonanie instalacji wewnętrznych wodociągowej i kanalizacyjnej w wydzielonym pomieszczeniu łazienki z montażem wyposażenia łazienki, - wykonanie instalacji wentylacji grawitacyjnej z łazienki i kuchni, - wykonanie przyłącza kanalizacyjnego do tego lokalu wraz z bezodpływowym osadnikiem ścieków, - wykonanie instalacji elektrycznej w wydzielonych pomieszczeniach lokalu, - wymiana instalacji elektrycznej wewnątrz budynku. 1. Remont należy wykonać zgodnie z założeniami dokumentacji budowlanej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, ze sztuką budowlaną, przepisami ustawy - Prawo Budowlane (ustawa z dnia 7.07.1994 r. wraz z późniejszymi zmianami), ustawy o odpadach (Dz. U. 2013, Nr 0, poz. 21 oraz w związku z okresem przejściowym Dz. U. z 2007 nr 39 poz. 251) oraz w oparciu o przepisy wykonawcze wydane na podstawie przywołanych ustaw i przepisów o bezpieczeństwie i higienie pracy podczas wykonywania robót budowlanych. 2. Prace przy demontażu elementów zawierających azbest (płyty eternitowe), muszą być wykonane przez osoby posiadające do tego stosowne uprawnienia. Przy pracach tych muszą być uwzględnione wszystkie warunki określone w rozporządzeniach Ministra Gospodarki: z dnia 2.04.2004 roku w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest oraz z dnia 14.10.2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów. 3. Zastosowane materiały winny posiadać świadectwa do powszechnego lub indywidualnego stosowania w budownictwie, tj. certyfikaty na znak bezpieczeństwa (wg Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9.11.1999 r., Dz. U. Nr 5 poz. 53) lub certyfikaty na znak zgodności z obowiązującą normą albo odpowiednią Aprobatą Techniczną. 4. Wykonawca zadania zobowiązany jest do realizacji robót z uwzględnieniem potrzeb Zamawiającego i użytkowników lokali zlokalizowanych w budynku, w zakresie dostępu do pomieszczeń w sposób zapewniający możliwość korzystania z nich (nie przewiduje się wykwaterowania mieszkańców na czas prac remontowych) z zachowaniem warunków bezpieczeństwa pracy oraz bezpieczeństwa konstrukcji budynku. 5. Teren na którym prowadzone będą roboty budowlano - remontowe należy zabezpieczyć przed dostępem osób postronnych poprzez wydzielenie strefy niebezpiecznej. Strefy niebezpieczne należy trwale wygrodzić i oznaczyć tablicami ostrzegawczymi o grożącym niebezpieczeństwie. 6. Prace budowlane nie wymagają pozwolenia na budowę. Realizowane będą na podstawie potwierdzenia zgłoszenia do właściwego Starostwa Powiatowego 7. Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej w dniu odbioru przedstawić dokumenty przekazania płyt azbestowo-cementowych do utylizacji i protokół skuteczności instalacji odgromowej 8. Zamówienie rozliczane będzie w formie ryczałtu. (Zgodnie z art. 632 & 1 K.c. jeżeli strony umówiły się na wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.) 9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 10. W przypadku powierzenia wykonania zamówienia podwykonawcy Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie, która części zamówienia będzie wykonywana przez podwykonawcę. 11. W przypadku korzystania z usług podwykonawcy w zakresie prac polegających na zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest, podwykonawca winien posiadać, przeszkolonych w tym zakresie pracowników, co wymagane jest Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14.10.2005 roku w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 4.100,00 zł Wykonawca wnosi wadium: - w pieniądzu, sposób przekazania: na konto Zamawiającego - BGK Toruń nr 94 1130 1075 0002 6130 9720 0002 z dopiskiem: wadium w postępowaniu nr BY.SOP.016.27.2013.MB Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego, przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. - lub w jednej z poniżej podanych form: 1) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2) w gwarancjach bankowych, 3) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zmianami) Sposób przekazania: do siedziby Zamawiającego pokój 114 - kancelaria - przed upływem terminu składania ofert. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Gwarancje bankowe i poręczenia powinny być załączone do oferty w odrębnej kopercie i opisane, umożliwiając odesłanie ich, zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zaleca aby kopia tych dokumentów była wpięta w ofercie. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, - Wykonawca którego oferta została wybrana: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- REMONT KORYTARZA, POMIESZCZEŃ BIUROWYCH I SANITARIATÓW W CZĘŚCI PARTEROWEJ BUDYNKU URZĘDU GMINY W LIPNIE
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa toalet na parterze Okręgowego Inspektoratu Pracy w Bydgoszczy przy Placu Piastowskim 4a wraz z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych - drugie postępowanie
Dodano: 2016-07-21 - REMONT WRAZ Z OPRACOWANIEM PROJEKTU NA USPRAWNIENIE WENTYLACJI NAWIEWNEJ I WYWIEWNEJ ORAZ JEJ WYKONANIEM W POMIESZCZENIACH AKUMULATOROWNI W BUDYNKU NR 22 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W GRUBNIE GM. CHEŁMNO - SPRAWA NR 63/2016
Dodano: 2016-07-13 - Przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku pokoszarowego w strefie ochrony zabytków na terenie rewitalizowanym w ramach zadania pn. Zwiększenie atrakcyjności kulturalnej Gminy Świecie
Dodano: 2016-07-12 - EZP.272.8.2016
Dodano: 2016-07-06 - Przebudowa toalet na parterze siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy w Bydgoszczy przy Placu Piastowskim 4a wraz z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych
Dodano: 2016-06-30 - NAPRAWA ŚCIANY SZCZYTOWEJ WRAZ Z ODPROWADZENIEM WÓD OPADOWYCH - BUDYNEK NR 5 PRZY UL. MIESZKA I 8 W GRUDZIĄDZU - sprawa nr 59/2016
Dodano: 2016-06-27 - REMONT POMIESZCZEŃ AKUMULATOROWNI WRAZ Z OPRACOWANIEM PROJEKTU NA USPRAWNIENIE WENTYLACJI NAWIEWNEJ I WYWIEWNEJ ORAZ JEJ WYKONANIEM W BUDYNKU NR 22 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W GRUBNIE GM. CHEŁMNO - SPRAWA 56/2016
Dodano: 2016-06-21 - REMONT DACHU ORAZ NAPRAWA ELEWACJI BUDYNKU NR 3 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY ALEI 3-GO MAJA 2-4 W CHEŁMNIE - sprawa nr 52/2016
Dodano: 2016-06-09 - REMONT DACHU BUDYNKU NR 27 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. LEGIONÓW 52 W GRUDZIĄDZU - SPRAWA NR 48/2016
Dodano: 2016-06-03