Zespół Szkół Publicznych Nr 3 w Pleszewie ogłasza przetarg
- Adres: 63-300 Pleszew, ul. Bolesława Krzywoustego
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 627 421 439 , fax. 627 422 567
- Data zamieszczenia: 2020-05-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Publicznych Nr 3 w Pleszewie
ul. Bolesława Krzywoustego 4
63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie
tel. 627 421 439, fax. 627 422 567
REGON: 25147126800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.pleszew.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynku szkoły – ZSP Nr 3 w Pleszewie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie pn. „Remont budynku szkoły – ZSP nr 3 w Pleszewie” dotyczy remontu sal lekcyjnych, korytarza, klatek schodowych oraz pomieszczeń sanitarnych na I piętrze budynku Szkoły Podstawowej nr 3 i obejmuje następujące zadania: Zadanie nr 1 – remont budynku szkoły zakres prac obejmuje: - roboty rozbiórkowe, - roboty murarsko – tynkarskie, - roboty malarskie, - roboty posadzkarskie, - wymianę stolarki drzwiowej, - roboty sanitarne w zakresie demontażu i montażu nowego wyposażenia w pomieszczeniu sanitarnym, - roboty elektryczne w zakresie demontażu i wykonania nowej instalacji oświetleniowej i komputerowej. Zadanie nr 2 - dostawa i montaż wyposażenia: - tablica suchościeralna o wymiarach – 1,77 x 1,36 m – 10 szt. - tablica magnetyczna o wymiarach - 2,04 x 2,06 m – 10 szt. - krzesło sklejkowe – 246 szt. - krzesło z podstawą jezdną – 10 szt. - stolik szkolny – 123 szt. - biurko z sideboardem – 10 szt. - szafa do klas o wymiarach – 3,15 x 2,04 m – 10 szt., - karnisz ze stalową linką – 10 szt. - regał o wymiarach 1,20 x 2,10 m – 1 szt. - siedzisko okrągłe tapicerowane – 25 szt. - siedzisko tapicerowane – 19 szt. - zegar ścienny o średnicy 70 cm przeznaczony do naklejenia na ścianę – 1 szt. Zadanie nr 3 - dostawa i montaż monitorów interaktywnych : - monitor interaktywny 65” – 5 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium: - dla Zadania nr 1 w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych), - dla Zadania nr 2 w wysokości: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych), - dla Zadania nr 3 w wysokości: 600,00 zł (słownie: sześćset złotych). Więcej informacji dot. wadium znajduje się w pkt 10 SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: a) formularz ofertowy, zgodny w treści z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji; b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 2 do SIWZ); c) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ); d) informację o podwykonawcach (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) – w przypadku nie korzystania z podwykonawców wpisać „NIE DOTYCZY”; e) opis oferowanych monitorów interaktywnych (dotyczy Zadania nr 3); f) kopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium (oryginał ewentualnej gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej lub poręczenia nie powinien być trwale połączony z ofertą); g) pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy; h) zobowiązanie podmiotu, na którego zasoby powołuje się wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa infrastruktury sportowej w Koninie
Dodano: 2024-07-30 - Biblioteka Raczyńskich - modernizacja filii 56 przy ul. Galileusza 8
Dodano: 2024-07-30 - Wykonanie ogrodzenia terenu wokół Ośrodka Edukacji Przyrodniczej w Lądzie.
Dodano: 2024-07-29 - Modernizacja budynków i terenu wpisanych do gminnej ewidencji zabytków w Dusznikach oraz Grodziszczku
Dodano: 2024-07-29 - Renowacja zabytkowej lodowni na terenie zespołu pałacowo-parkowego w Gminie Wijewo
Dodano: 2024-07-29 - Remont dachu na budynku Muzeum Ziemi Wronieckiej
Dodano: 2024-07-26 - Wykonanie ogrodzenia terenu wokół Ośrodka Edukacji Przyrodniczej w Lądzie.
Dodano: 2024-07-26 - Budowa boiska piłkarskiego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Marchwaczu
Dodano: 2024-07-26 - Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Wiśniowej w miejscowości Śmieszkowo
Dodano: 2024-07-24 - Remont Przedszkola w Krzemieniewie wraz z adaptacją pomieszczeń na oddziały przedszkolne
Dodano: 2024-07-24