Przetargi.pl
Remont budynku sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej nr 2 w Rogoźnie i adaptacja pomieszczeń szkoły na sale do zajęć

Gmina Rogoźno ogłasza przetarg

  • Adres: 64-610 Rogoźno, Nowa 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 785 009 402 , fax. (67) 261 80 75
  • Data zamieszczenia: 2024-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rogoźno
    Nowa 2
    64-610 Rogoźno, woj. wielkopolskie
    tel. 785 009 402, fax. (67) 261 80 75
    REGON: 570791425
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rogozno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej nr 2 w Rogoźnie i adaptacja pomieszczeń szkoły na sale do zajęć
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 – Remont budynku sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej nr 2 w Rogoźnie.Zakres niniejszego zadania obejmuje w szczególności:a) wymianę pokrycia dachu,b) remont stropu nad pomieszczeniem sali gimnastycznej,c) remont parkietu sali gimnastycznej,d) wykonanie nowych powłok malarskich w pomieszczeniu sali gimnastycznej,Zadanie zlokalizowane jest w Rogoźnie przy ul. Mała Poznańska 1 na działce o numerze ewidencyjnym: 1815, 1817.Szczegółowy zakres i rodzaj robót przewidzianych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia określają:- Załączniki: Przedmiar robót dla części 1,- Opis przedmiotu zamówienia – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ,- Załącznik: Dokumentacja techniczna sali gimnastycznej – dla części 1,- Załącznik: STWiOR dla części 1.UWAGA1. W czasie roku szkolnego prace mogą być prowadzone w dniach:- powszednich, po zakończeniu zajęć lekcyjnych (Zamawiający przewiduje, że będzie to w godzinach od 15:00 do 22:00),- sobotę od godz. 7:00 – jeżeli nie będą prowadzone zajęcia pozalekcyjne,- ustawowo wolnych od pracy tzn. niedziele i święta od godz. 7:00.W czasie roku szkolnego wykonawca winien uzgodnić z dyrekcją szkoły harmonogram robót na każdy kolejny tydzień prowadzonych prac.2. Zakres niniejszego etapu zadania nie obejmuje:- wymiany instalacji c.o. w budynku szkoły,- instalacji gazowej dla zasilania kotła w budynku szkoły,- instalacji elektrycznej w budynku szkoły,które zostały zrealizowane w roku 2022 oraz- wymiany instalacji c.o. w budynku sali gimnastycznej i bibliotece,- instalacji gazowej dla zasilania kotłów w sali gimnastycznej i bibliotece,- wymiany instalacji elektrycznej w budynku sali gimnastycznej,które są przedmiotem zamówienia innego postępowania przetargowego.Część 2 – Adaptacja pomieszczeń szkoły na sale do zajęć.Zakres niniejszego zadania obejmuje w szczególności:a) remont podłóg w adaptowanych pomieszczeniach na sale do zajęć,b) malowanie ścian i sufitów w pomieszczeniach adaptowanych na sale zajęć,c) remont instalacji elektrycznej w pomieszczeniach adaptowanych na sale zajęć.Zadanie zlokalizowane jest w Rogoźnie przy ul. Mała Poznańska 1 na działce o numerze ewidencyjnym: 1815, 1817.Szczegółowy zakres i rodzaj robót przewidzianych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia określają:- Załączniki: Przedmiary robót dla części 2,- Opis przedmiotu zamówienia – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ,UWAGA1. W czasie roku szkolnego prace mogą być prowadzone w dniach:- powszednich, po zakończeniu zajęć lekcyjnych (Zamawiający przewiduje, że będzie to w godzinach od 15:00 do 22:00),- sobotę od godz. 7:00 – jeżeli nie będą prowadzone zajęcia pozalekcyjne,- ustawowo wolnych od pracy tzn. niedziele i święta od godz. 7:00.W czasie roku szkolnego wykonawca winien uzgodnić z dyrekcją szkoły harmonogram robót na każdy kolejny tydzień prowadzonych prac.2. Zakres niniejszego etapu zadania nie obejmuje:- wymiany instalacji c.o. w budynku szkoły,- instalacji gazowej dla zasilania kotła w budynku szkoły,- instalacji elektrycznej w budynku szkoły,które zostały zrealizowane w roku 2022 oraz- wymiany instalacji c.o. w budynku sali gimnastycznej i bibliotece,- instalacji gazowej dla zasilania kotłów w sali gimnastycznej i bibliotece,- wymiany instalacji elektrycznej w budynku sali gimnastycznej,które są przedmiotem zamówienia innego postępowania przetargowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214210-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jeśli to wynika z odrębnych przepisów:Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.c) sytuacji ekonomicznej i finansowejZamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na łączną kwotę równą co najmniej 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych).(W przypadku wartości w walucie obcej wartość podlega przeliczeniu z zastosowaniem średniego kursu waluty obcej podawanego przez Narodowy Bank Polski dla dnia zawarcia umowy ubezpieczenia).d) zdolności technicznej i zawodowej1) Na potwierdzenie tego warunku Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się doświadczeniem w wykonaniu robót, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 robotę budowlaną o podobnym zakresie wykonanych robót do przedmiotu zamówienia dla:- części 1 – Remont budynku sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej nr 2 w Rogoźnie o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto,- części 2 – Adaptacja pomieszczeń szkoły na sale do zajęć o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto,(w przypadku kontraktów zawieranych w walucie obcej wartość robót podlega przeliczeniu z zastosowaniem średniego kursu waluty obcej podawanego przez Narodowy Bank Polski dla dnia zawarcia umowy).UWAGA:• W odniesieniu do Wykonawcy składającego ofertę na dwie części, warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się wykonaniem co najmniej 1 roboty budowlanej o wartości dla tej części, dla której wskazano największą wartość.• Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie nie wykonywał wykazywanego zakresu robót. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie konkretnie wykonywanego zakresu robót oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków, czy wystawionych przez wykonawcę faktur.2) Na potwierdzenie tego warunku Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje co najmniej:- jedną osobą, uprawnioną do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, tj. do kierowania robotami budowlanymi odpowiednio jako kierownik budowy lub kierownik robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz posiadającą co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi – dla każdej części,- jedną osobą, uprawnioną do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, tj. do kierowania robotami budowlanymi odpowiednio jako kierownik budowy lub kierownik robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz posiadającą co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi – dla części nr 2,skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami.Uwaga:- za uprawnienia budowlane odpowiadające wyżej wymienionym uznane zostaną uprawnienia, które wydane zostały na podstawie obowiązujących obecnie przepisów, jak i wcześniej obowiązujących przepisów (przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane) oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskim Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu – EFTA (strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym) z zastrzeżeniem, art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Z 2020 r., poz. 220).- staż zawodowy ustala się licząc od dnia uzyskania uprawnień do dnia otwarcia ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-21

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach