Przetargi.pl
Modernizacja Szkoły Podstawowej w Żelicach

Gmina Wągrowiec ogłasza przetarg

  • Adres: 62-100 Wągrowiec, Cysterska 22
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672680800 , fax. 672680803
  • Data zamieszczenia: 2024-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wągrowiec
    Cysterska 22
    62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie
    tel. 672680800, fax. 672680803
    REGON: 570791336
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminawagrowiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Szkoły Podstawowej w Żelicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Miejsce realizacji zamówienia: Gmina WągrowiecPowiat WągrowieckiWojewództwo WielkopolskieŻelice 14A62-113 ŻeliceDziałki o numerze ewidencyjnym: 47/3Obręb ewidencyjny Żelice Zakres robót obejmujeZakres robót objęty postępowaniem polega na wykonaniu modernizacji Szkoły Podstawowej im. Stanisława Staszica w Żelicach polegający na wykonaniu:1) robót budowlanych - remoncie sal lekcyjnych, holu, łazienek, pomieszczeń piwnicznych tj. w szczególności wykonanie robot rozbiórkowych, murarskich, posadzkowych, tynkarskich i malarskich, ślusarskich w zakresie wymiany balustrad, wymiany drzwi wewnętrznych oraz okna podawczego; (planowana powierzchnia do remontu parteru i piętra ok. 1340m2; ; piwnica ok.100m2); wykonanie utwardzenia przy budynku szkoły;2) robót instalacji sanitarnych - wymiany instalacji wodno - kanalizacyjnej wraz z białym montażem;3) wykonanie instalacji hydrantowej w budynku - wymianę hydrantów, rozprowadzenia instalacji, podziału instalacji bytowej oraz hydrantowej, w celu podniesienia ciśnienia i wydatku instalacji hydrantowej - zamontowanie zestawu hydroforowego o parametrach pracy Qp min. 7,2m3/h; Hp 27m sł. H2O.4) wymianę instalacji elektrycznej w budynku w szczególności wykonanie robót demontażowych, montaż linii zasilającej, montaż rozdzielnic, montaż wlz, wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej - przewodów, osprzętu, opraw oświetleniowych, połączeń wyrównawczych, wyposażenie budynku w przeciwpożarowy wyłącznik prądu; wykonanie badań i sprawdzeń instalacji elektrycznej i p.poż.Szczegółowy zakres prac, które należy wykonać określa dokumentacja projektowa, w tym przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, które są załącznikami do niniejszej SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214210-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:20 000,00 zł (dwadzieścia tysięcy złotych 00/100),2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Treść gwarancji lub poręczenia nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do gwaranta.3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium na przedłużony okres związania ofertą.4. Wadium może być wnoszone wg. wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:- pieniądzu;- gwarancjach bankowych;- gwarancjach ubezpieczeniowych;- poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO Bank Polski SA z dopiskiem:Wadium – ,,Modernizacja Szkoły Podstawowej w Żelicach”- Nr rachunku: 59 1020 4027 0000 1302 1215 5067.6. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczenia, należy załączyć w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące jego utratę przez Wykonawcę określone w art. 98 ust.6 ustawy Pzp.7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeśli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium.8. Treść poręczenia lub gwarancji wadialnej musi zawierać w szczególności następujące elementy:1) nazwę i adres Zamawiającego,2) nazwę zamówienia,3) nazwę i adres Wykonawcy,4) termin ważności gwarancji/poręczenia,5) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/ poręczeniem,6) z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium na każde pisemne żądanie w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.9. Zamawiający dokona zwrotu wadium, w przypadkach, terminach i na zasadach określonych w art. 98 ust. 1 - 5 ustawy Pzp.10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium jeżeli zajdą okoliczności wymienione w art. 98 ust. 6 ustaw Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego, a dotyczące:zdolności technicznej lub zawodowej tj.: Doświadczenie WykonawcyWykonawcy muszą wykazać, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie:- co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie i/lub modernizacji obiektu kubaturowego o łącznej wartości tych prac nie mniejszej niż 600 000,00 zł netto.Zamawiający uwzględni tylko zadanie (robotę) zakończoną.Uwaga1) W przypadku, gdy wartość robót wskazanych przez Wykonawcę wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy wartość na walutę polską w oparciu o średni kurs walut NBP, dla danej waluty, z daty wszczęcia postępowania (ogłoszenia niniejszego postępowania). Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania).2) W przypadku gdy Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, Wykonawca może wykazać się tylko tymi robotami (zakresem prac), w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-21

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach