Przetargi.pl
BUDOWA GMINNEGO PRZEDSZKOLA W WANDOWIE” – formuła zaprojektuj i wybuduj

Gmina Skulsk ogłasza przetarg

  • Adres: 62-560 Skulsk, Targowa 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 2682018
  • Data zamieszczenia: 2024-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Skulsk
    Targowa 2
    62-560 Skulsk, woj. wielkopolskie
    tel. 63 2682018
    REGON: 311019243
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA GMINNEGO PRZEDSZKOLA W WANDOWIE” – formuła zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
     opracowanie kompletnej pełnobranżowej dokumentacji projektowej budowlano- wykonawczej (w tym kosztorysów, szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót) oraz budowę w oparciu o tę dokumentację budynku przedszkola zgodnie z załączonym Programem Funkcjonalno-Użytkowym. . uzyskanie wszelkich pozwoleń i decyzji w tym decyzji pozwolenia na budowę, wykonanie przedmiotu inwestycji, uzyskanie dla wybudowanego obiektu wszelkich wymaganych decyzji administracyjnych w tym decyzji pozwolenia na użytkowanie.2. W skład inwestycji wchodzą m.in. następujące elementy: Rozbiórka istniejącego obiektu; Budynek zaprojektować jako parterowy ,całkowita powierzchnia użytkowa budynku minimum 290,0 m2 Przedszkole projektuje się dla 70 uczniów (maksymalnie 25 uczniów w każdej sali) Utwardzenie terenu (parking i komunikacja 300m2) Pomieszczenia należy w pełni umeblować i wyposażyć.3. Opracowanie koncepcji projektowej i przedłożenie jej do akceptacji przez Zamawiającego.4. Rzeczywiste zakresy rzeczowe określi dokumentacja techniczna wykonana przez Wykonawcę i uzgodniona z Zamawiającym oraz odpowiednimi instytucjami. Dane określone w dokumentacji projektowej będą uważane za wartości do realizacji robót.5. Szczegółowy zakres prac i robót oraz opis zamówienia zawarty został w: Programie funkcjonalno-użytkowym – załącznik nr 9 SWZ6. Przedmiotowa inwestycja będzie realizowana na nieruchomościach: dz. nr ewid. 74/2 obręb Czartówek.7. Na etapie opracowywania dokumentacji projektowej Wykonawca jest zobowiązany konsultować przyjęte rozwiązania z Zamawiającym.8. W ramach opracowywania dokumentacji (na podstawie zatwierdzonej koncepcji i programu funkcjonalno-użytkowego) należy:8.1. Wykonać projekty: branży budowlanej; branży sanitarnej; branży elektrycznej;8.2. Wykonać obmiar i kosztorysy robót metodą szczegółową,8.3. Wykonać specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiORB),8.4. sporządzić plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ)8.4. Uzyskać wszelkie niezbędne uzgodnienia i pozwolenia.9. W ramach realizacji budowy do Wykonawcy należy wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214210-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach