Przetargi.pl
Remont budynku przy ul. Włodkowica 11 we Wrocławiu.

Zarząd Zasobu Komunalnego ogłasza przetarg

  • Adres: 50-111 Wrocław, ul. Św. Elżbiety 3
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 7778400 , fax. 071 7777506
  • Data zamieszczenia: 2009-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zasobu Komunalnego
    ul. Św. Elżbiety 3 3
    50-111 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 7778400, fax. 071 7777506
    REGON: 93267144800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzk.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku przy ul. Włodkowica 11 we Wrocławiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont budynku przy ul Włodkowica 11 we Wrocławiu. Zakres prac obejmuje m. in.: remont elewacji od ulicy - wykonanie nowych wejść do lokali użytkowych z przemalowaniem do gzymsu nad parterem, remont elewacji od podwórza - wykonanie nowego wejścia do lokalu z przemalowaniem parteru danej ściany, remont piwnic wraz z izolacją pionową i poziomą częścią pod podwórzem i wymianą stropu piwnic pod podwórzem, przekształcenie lokali nr 1a, 1b i 9 na lokale użytkowe, uciepłownienie budynku (c.o. i ciepła woda użytkowa), wymiana wewnętrznej instalacji gazowej, instalacje elektryczne wewnętrzne (piwnica oraz parter)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełniający poniższe warunki: 1. Potencjał kadrowy Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń oraz doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi przy co najmniej jednym zabytku nieruchomym wpisanym do rejestru, lub strefy rejestru zabytków, a także należącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; osoba ta pełnić będzie funkcję kierownika budowy; osoba ta pełnić będzie funkcję kierownika budowy. 2. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał należycie, co najmniej dwie roboty budowlane, z których każda polega na: remoncie budynku (-ów) będącego zabytkiem nieruchomym wpisanym do rejestru lub strefy rejestru zabytków* obejmującym remont elewacji budynku (budynków) wykonany w ramach jednej umowy o wartości nie mniejszej niż 1 mln 200 tys. zł. * W przypadku wykonania roboty budowlanej polegającej na remoncie budynku/budynków będącego zabytkiem nieruchomym poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, Wykonawca musi wykazać, że budynek jest wpisany do rejestru odpowiadającemu rejestrowi lub strefie rejestru zabytków. 3. Zdolność ekonomiczna i finansowa 3.1. Wykonawca powinien posiadać środki własne na rachunku lub zdolność kredytową w wysokości min.1 mln zł. 3.2. Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 2 mln zł. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków - Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale IV SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Status prawny - wymagane dokumenty: 1.oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp - wzór załącznika nr 2 do SIWZ. 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu określonego w pkt. A.2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, ze nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B. Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 4.informacja o osobie, którą dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń oraz doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi przy co najmniej jednym zabytku nieruchomym wpisanym do rejestru lub strefy rejestru zabytków, a także należącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (wzór załącznika nr 3 do SIWZ). Należy załączyć posiadane uprawnienia budowlane wskazanej osoby wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 ze zm.) i ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późn. zm.) oraz podać lokalizację inwestycji (adres, miejscowość, ulica, nr budynku) będącej robotą budowlaną na zabytku nieruchomym wpisanym do rejestru lub strefy rejestru zabytków, kierowaną przez osobę, którą dysponuje Wykonawca i która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca poda informacje o osobie, którą będzie dysponował musi dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie (oświadczenie) tej osoby lub innych podmiotów do udostępnienia osoby która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. 5. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający co najmniej dwie roboty budowlane, z których każda polega na: remoncie budynku (-ów) będącego zabytkiem nieruchomym wpisanym do rejestru lub strefy rejestru zabytków * obejmującym remont elewacji budynku (budynków) wykonany w ramach jednej umowy o wartości nie mniejszej niż 1 mln 200 tys. zł., z podaniem zakresu prac każdego zrealizowanego zamówienia, wartości, daty i miejsca wykonania, nazwy i adresu zleceniodawcy (załącznik nr 4 do SIWZ) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. C. Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 6. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 1 mln złotych, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Przedłożona informacja winna zawierać konkretną kwotę w polskich złotych. 7. aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 2 mln złotych oraz zobowiązanie, że Wykonawca po upływie terminu ważności polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, ubezpieczenie (polisę) odnowi na kwotę nie niższą niż równowartość 2 mln złotych na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia oraz że przedłoży Zamawiającemu do wglądu oryginał odnowionego ubezpieczenia w terminie 4 dni kalendarzowych od daty jego zawarcia, jednakże nie później niż w dniu podpisania umowy w przypadku, gdy dotychczasowe ubezpieczenie wygasa po terminie składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzk.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach