Przetargi.pl
„Remont budynku Przedszkola Nr 3 w Mogilnie”

Gmina Mogilno ogłasza przetarg

  • Adres: 88-300 Mogilno, Narutowicza
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 185 520 , fax. 523 152 693
  • Data zamieszczenia: 2019-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mogilno
    Narutowicza 1
    88-300 Mogilno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 185 520, fax. 523 152 693
    REGON: 92350843000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.mogilno.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont budynku Przedszkola Nr 3 w Mogilnie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont budynku Przedszkola Nr 3 przy ul. Marii Konopnickiej 15a w Mogilnie, na działce o nr ewidencyjnym 1047/1, nr KW BY1M/00033462/4, polegający na dociepleniu ścian zewnętrznych, wymianie pokrycia dachowego oraz remoncie poszczególnych pomieszczeń. 2. Teren inwestycji jest płaski, na działce występuje zieleń wysoka i średniowysoka, teren jest ogrodzony. Nawierzchnia terenu jest częściowo utwardzona, w większości stanowi ją jednak nawierzchnia trawiasta oraz ubita gleba. Istniejący budynek jest jednopoziomowy, częściowo podpiwniczony z dachem jednospadowym, pokryty papą bitumiczną. Obiekt spełnia funkcję dydaktyczną (przedszkole). Składa się z sześciu sal zabaw dla dzieci, kuchni, gabinetu dyrektora, gabinetu logopedy, gabinetu fizjoterapeuty, sekretariatu, magazynku, łazienek dla dzieci oraz personelu, kotłowni z kotłem opalanym na gaz ziemny oraz komunikacji. Prace remontowe będą prowadzone na obiekcie czynnym. Zamawiający i użytkownik nie mają możliwości technicznych i organizacyjnych wyłączenia z funkcjonowania przedszkola w okresie trwającego remontu (w czasie roku szkolnego). W związku z powyższym, remontowe prace wewnętrzne należy prowadzić w okresie od dnia 24 czerwca 2019 r. do dnia 24 sierpnia 2019 r. W pozostałym okresie trwania umowy Wykonawca realizować będzie zewnętrzne prace remontowe. Wszystkie etapy prac remontowych należy na bieżąco konsultować z użytkownikiem obiektu. Prowadzone prace projektowe nie mogą wpływać na prace i funkcjonowanie obiektu i obiektów sąsiednich. 3. Roboty budowlane obejmują: a) docieplenie ścian zewnętrznych obiektu, b) wymianę pokrycia dachowego, c) remont poszczególnych pomieszczeń wewnątrz budynku, d) wyposażenie sanitarne – biały montaż urządzeń i armatury. 4. Zestawienie wymiarów i powierzchni: Lp. Wyszczególnienie Wymiar/Powierzchnia 1. Powierzchnia zabudowy 1 010,00 m2 2. Powierzchni użytkowa 841,10 m2 5. Wymagania ochrony przeciwpożarowej w zakresie konstrukcji budynku: budynek w klasie odporności ogniowej „D”. 6. Przedmiot zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz szczegółowej specyfikacji technicznej. 7. W celu prawidłowego sporządzenia oferty Wykonawca powinien zapoznać się z terenem, na którym będą realizowane roboty stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia. Przedmiar stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ są tylko dokumentami pomocniczymi i nie mogą być jedyną podstawą ustalenia zakresu prac. Elementy robót nie ujęte w przedmiarze robót lub nie wycenione, a wynikające wprost z dokumentacji przetargowej Zamawiający uzna za wycenione i ujęte w ofercie, bez jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy z tego tytułu. 8. Do Wykonawcy należeć będzie przywrócenie zniszczonych lub zdewastowanych nawierzchni utwardzonych i terenów zielonych po prowadzonych pracach budowlanych do stanu pierwotnego. 9. W ramach zaoferowanej ceny wykonawca zobowiązany będzie: − zaopatrzyć się w energię elektryczną i wodę na okres realizacji robót budowlanych, poprzez zainstalowanie na własny koszt podliczników zużycia w/w mediów, w związku z powyższym Wykonawca poniesie koszty rzeczywiście zużytych mediów w trakcie realizacji umowy, − pozyskać aktualną mapę geodezyjną przedstawiającą rzeczywisty stan uzbrojenia terenu ze względu na możliwe wbudowane urządzenia podziemne nieuwidocznione na załączonych mapach, − zachować oraz chronić przed uszkodzeniem znajdujące się w bezpośredniej bliskości punkty geodezyjne, w przypadku uszkodzenia lub kolizji odtworzyć zgodnie z właściwymi przepisami, − zapewnić obsługę serwisową zainstalowanych urządzeń w zakresie niezbędnym do utrzymania ich właściwej pracy w okresie udzielonej gwarancji, − uczestniczyć w przeglądach gwarancyjnych obiektu zwoływanych na wezwanie Zamawiającego w okresie udzielonej gwarancji. 10. Wykonawca jest zobowiązany do: utrzymywania porządku na placu budowy, zabezpieczenia zgromadzonych materiałów, zapewnienia właściwego oznakowania placu budowy, zabezpieczenia istniejącej zieleni oraz umożliwienia bezkolizyjnego funkcjonowania obiektów zlokalizowanych w sąsiedztwie placów budowy. 11. Wykonawca udzieli gwarancji minimalnej 60 miesięcznej do maksymalnej 84 miesięcznej na przedmiot umowy, licząc od daty końcowego odbioru robót. Zamawiający wymaga, aby proponowane okresy gwarancji oraz rękojmi były równe w ilości miesięcy tzn. aby okres gwarancji był równy okresowi rękojmi. 12. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez swoich pracowników oraz inne osoby, z których udziałem realizuje przedmiot umowy powstałe podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 13. Wykonawca jest obowiązany do ścisłej współpracy z Zamawiającym i użytkownikiem (Przedszkole nr 3 w Mogilnie), w zakresie określenia lokalizacji, wielkości oraz organizacji placu budowy i dróg dojazdowych. 14. Opłaty przyłączeniowe wynikające z zawartych umów z gestorami sieci są po stronie Zamawiającego. 15. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r., poz. 1202 ze zm.). Prace muszą być wykonane zgodnie z warunkami technicznymi i wymogami oraz normami przy tego typu robotach. 16. Materiały użyte do wykonania robót zapewnia Wykonawca. Materiały powinny być nowe, spełniać wymagania techniczne. Do realizacji zamówienia mogą być zastosowane wyłącznie sprawdzone materiały, które zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 ze zm.) będą zapewniały wykonanym obiektom budowlanym spełnienie podstawowych wymagań.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium w wysokości 17 000,00 zł (słownie: siedemnaście tysięcy złotych 00/100). 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.), w terminie do dnia 08.04.2019 r. godz. 12:00, sposób przekazania: oryginał przekazać do Kasy Urzędu Miejskiego w Mogilnie, I piętro, pokój nr 113. Kopia potwierdzenia wniesienia wadium powinna być załączona do oferty. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank PKO BP nr rachunku 73 1020 1462 0000 7702 0325 1394 z adnotacją „Remont budynku Przedszkola Nr 3 w Mogilnie”.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku dotyczącego posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach