Przetargi.pl
Remont budynku Ośrodka Zdrowia w Węglińcu przy ul.Sikorskiego 40.

Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 59-940 Węgliniec, ul. Partyzantów 8
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7712852 , fax. 075 7712117
  • Data zamieszczenia: 2009-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych
    ul. Partyzantów 8 8
    59-940 Węgliniec, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7712852, fax. 075 7712117
    REGON: 23029114300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku Ośrodka Zdrowia w Węglińcu przy ul.Sikorskiego 40.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont budynku Ośrodka Zdrowia w Węglińcu przy ul.Sikorskiego 40. ZADANIE NR 1 - remont gzymsów ZADANIE NR 2 - remont elewacji Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: ZADANIE NR 1 - wymiana istniejącego pokrycia gzymsów wykonanych z papy smołowej na pokrycie z papy termozgrzewalnej - 475 m2, montaż płotków przeciw śniegowych - 700 szt. ZADANIE NR 2 - uzupełnienie istniejących tynków cementowo - wapiennych - 50,00 m2, przygotowanie podłoża, wykonanie, malowanie elewacji budynku - 610,00 m2, wymiana rynien - 197,00 m i rur spustowych - 92,00m.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy : a) nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. b) spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, tj. . - posiadają uprawnienia do wykonywania zamówienia - warunek ten spełniają wykonawcy, którzy w przedmiocie prowadzonej działalności (odpis z KRS lub Ewid. Dział. Gosp.) mają zapis dotyczący możliwości wykonania przedmiotu zamówienia 2. Spełnienie warunków, o których mowa w punkcie 1, Zamawiający oceni na podstawie złożonych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot; 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru stwierdzający stan prawny, miejsce rejestracji, charakter prowadzonej działalności, osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo dla wykonawcy, który będzie reprezentował podmioty występujące wspólnie. Przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia Zamawiający będzie żądał złożenia umowy regulującej współpracę tych podmiotów. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Polski, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.2 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę, potwierdzające, że: 3.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 3.2. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 4. Dokumenty, o których mowa w pkt. 3.1 i 3.2. nie mogą być wystawione wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wegliniec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach