Przetargi.pl
Remont budynku nr 67.

8 Baza Lotnictwa Transportowego ogłasza przetarg

  • Adres: 30-901 Kraków, Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 261 136 250 , fax. 261 136 280
  • Data zamieszczenia: 2018-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 8 Baza Lotnictwa Transportowego
    Kraków 50
    30-901 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 261 136 250, fax. 261 136 280
    REGON: 35013887100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.8bltr.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku nr 67.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku nr 67 na terenie 8. Bazy Lotnictwa Transportowego w Krakowie – Balicach, zwanej dalej 8. BLTr. Zakres remontu obejmuje: 1.1. ROBOTY ZEWNĘTRZNE, w tym: 1.1.1. Remont dachu; 1.1.2. Remont elewacji; 1.1.3. Remont stolarki okiennej i drzwiowej; 1.1.4. Remont rur spustowych; 1.1.5. Wykonanie odwodnienia liniowego; 1.1.6. Remont opaski budynku; 1.1.7. Wywóz gruzu, ziemi, złomu oraz wywóz i utylizacja styropianu. 1.2. ROBOTY WEWNĘTRZNE, w tym: 1.2.1. Remont stolarki drzwiowej wewnętrznej; 1.2.2. Remont pomieszczeń oraz garażu; 1.2.3. Remont instalacji elektrycznej; 1.2.4. Remont instalacji centralnego ogrzewania; 1.2.5. Remont instalacji kanalizacyjnej; 1.2.6. Remont instalacji wody ciepłej i zimnej; 1.2.7. Wywóz gruzu z terenu rozbiórki. 2. Przewiduje się realizację zamówienia w następujących etapach robót: Etap I i II w 2018r. oraz Etap III i IV w 2019r.: 2.1. ETAP I, w tym: 2.1.1. Remont dachu; 2.1.2. Remont elewacji; 2.1.3. Remont stolarki okiennej i drzwiowej. 2.2. ETAP II, w tym: 2.2.1. Remont rur spustowych; 2.2.2. Wykonanie odwodnienia liniowego; 2.2.3. Remont opaski budynku; 2.2.4. Wywóz gruzu, ziemi, złomu oraz wywóz i utylizacja styropianu. 2.3. ETAP III, w tym: 2.3.1. Remont stolarki drzwiowej wewnętrznej; 2.3.2. Remont pomieszczeń oraz garażu. 2.4. ETAP IV, w tym: 2.4.1. Remont instalacji elektrycznej; 2.4.2. Remont instalacji centralnego ogrzewania; 2.4.3. Remont instalacji kanalizacyjnej; 2.4.4. Remont instalacji wody ciepłej i zimnej; 2.4.5. Wywóz gruzu z terenu rozbiórki. 3. Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają: a) zał. nr 3 do SIWZ – „Istotne postanowienia umowy”; b) zał. nr 4 do SIWZ – „Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót” (STWiOR); c) zał. nr 5 do SIWZ – „Przedmiar robót”. 4. Wszystkie standardy jakościowe, związane z realizacją zamówienia, zostały opisane w zał. nr 4 do SIWZ – „Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót”. 5. ZEBRANIE WYKONAWCÓW: a) Zamawiający w celu wyjaśnienia ewentualnych wątpliwości dotyczących treści SIWZ przewiduje zebranie wykonawców i wyznacza jeden termin zebrania na dzień 30.08.2018r. o godz.: 10:00, b) Zbiórka wykonawców przed biurem przepustek 8. BLTr, ul. M. Medweckiego 10, 32-083 Balice, w dniu 30.08.2018r. o godz.: 10:00. Osoby przybyłe na miejsce zbiórki zobowiązane są do posiadania aktualnego dowodu tożsamości celem wystawienia przepustki uprawniającej do wejścia na teren zamknięty 8. Bazy Lotnictwa Transportowego w Krakowie – Balicach, c) Przedmiotem zebrania będzie przeprowadzenie wizji lokalnej budynku nr 67. Zamawiający umożliwi wykonawcom zadawanie pytań do treści SIWZ, w szczególności związanych z opisem przedmiotu zamówienia. Z zebrania wykonawców zostanie sporządzony protokół, którego treść zamawiający zamieści na swojej stronie internetowej: www.8bltr.wp.mil.pl (Zamówienia publiczne – w oparciu o PZP), bez ujawniania źródeł zapytania, d) Koszty uczestnictwa w zebraniu wykonawców ponoszą uczestnicy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, tj.: do dnia 12.09.2018r. do godz. 10.00 w wysokości 13.000,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Druk Oferta, sporządzony wg wymagań SIWZ, zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ - „Oferta”. 2. Kosztorys ofertowy SZCZEGÓŁOWY (pełny) wraz z zestawieniem robocizny, materiałów i sprzętu, sporządzony zgodnie z pkt XII niniejszej SIWZ. 3. Oryginał pełnomocnictwa – jeżeli dotyczy. 4. Zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, sporządzone np.: na podstawie wzoru będącego zał. nr 9 do SIWZ – jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach