Przetargi.pl
Remont budynku nr 5 w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiellońskiej 16 w 22 BLT w Malborku – Etap I - remont węzła sanitarnego na parterze , okładzin podłogowych klatek schodowych / 2 szt./ oraz wydzielenie pomieszczeń nr 6, 110 i 210

22 Baza Lotnictwa Taktycznego ogłasza przetarg

  • Adres: 82200 Malbork, ul. 17 Marca
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 536 713, 261 536 216, , fax. 261 536 275, 261 536 713
  • Data zamieszczenia: 2017-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 22 Baza Lotnictwa Taktycznego
    ul. 17 Marca 20
    82200 Malbork, woj. pomorskie
    tel. 261 536 713, 261 536 216,, fax. 261 536 275, 261 536 713
    REGON: 19247126500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku nr 5 w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiellońskiej 16 w 22 BLT w Malborku – Etap I - remont węzła sanitarnego na parterze , okładzin podłogowych klatek schodowych / 2 szt./ oraz wydzielenie pomieszczeń nr 6, 110 i 210
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont budynku nr 5 w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiellońskiej 16 w 22 BLT w Malborku – Etap I - remont węzła sanitarnego na parterze , okładzin podłogowych klatek schodowych / 2 szt./ oraz wydzielenie pomieszczeń nr 6, 110 i 210 Przedmiot zamówienia udzielany jest w całości !!! Etap 1 remontu budynku nr 5 został podzielony na : I część- parter - węzeł sanitarny oraz jedna klatka schodowa; II część – druga klatka schodowa, wydzielenie pomieszczeń Na przedmiot zamówienia składa się między innymi (Opis planowanych robót): Węzeł sanitarny: - wymiana przewodów instalacji elektrycznej - wykucie parapetów betonowych, - wykucie ościeżnic drewnianych , stalowych oraz demontaż skrzydeł drzwiowych - osadzenie stolarki drzwiowej aluminiowej z kompletem okuć - rozbiórka okładzin podłogowych i ściennych - wyrównanie podłoży, izolacji oraz wykonanie nowych posadzek z płytek podłogowych - wyrównanie podłoża i wykonanie nowych okładzin ściennych; - wymiana tynków, przecierka tynków, wykonanie gładzi na ścianach malowanie farbą lateksowa odporną na zmywanie; - wymiana osprzętu instalacji elektrycznej i oświetleniowej; - wymiana instalacji c.o. i wod- kanal.- wg opisu w przedmiarze - wywóz i utylizacja odpadów technologicznych Klatki schodowe : - wymiana okładzin podestów, i stopni schodowych - obudowa belek stalowych; - demontaż balustrady schodowej; - piaskowanie balustrady schodowej - malowanie balustrady schodowej - montaż balustrady - wywóz i utylizacja odpadów technologicznych Warunkiem rozpoczęcia robót na drugiej klatce jest zakończenie i odebranie robót pierwszej klatki schodowej. Wydzielenie pomieszczeń nr 6,110 i 210 - rozbiórka okładzin podłogowych całego pomieszczenia; - wymiana stolarki drzwiowej; - odtworzenie uprzednio zamurowanego otworu drzwiowego; - montaż ścianek działowych z płyt g-k na stelażu metalowym; - obróbka malarska wydzielonego pomieszczenia; - montaż przewodów elektrycznych, osprzętu elektrycznego i oświetleniowego Materiały Zamawiającego: - płytki stopnicowe tartan 12 o wym. 33,3*33,3 cm - w pełnej ilości - listwa tartan 3 o wym.33,3*16,6 cm - w pełnej ilości - płytki gres /klatka schodowa / tartan 10,12 o wym. 33,3*33,3 cm - w pełnej ilości - płytki ścienne Paradyż Yasmin brown, beige o wym. 25*33,3 cm - w pełnej ilości - płytki podłogowe sanitariaty - Paradyż Hiacynt brown o wym. 33,3*33,3 cm - w pełnej ilości - cegła klinkierowa zaokrąglona F-15 - w pełnej ilości. 5. Obowiązki Wykonawcy wynikające z art. 29 ust. 3 a ustawy PZP 1) Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu na podstawie art.29 ust. 3 a ustawy Pzp wymaga od Wykonawcy lub podwykonawcy zatrudnienia osób wykonujących czynności w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeksu pracy (Dz. U. z 2014r. poz. 1502, ze zm.) 2) powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy z wyłączeniem kadry kierowniczej oraz pracowników administracji 3) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę to czynności szczegółowo określone w opisie przedmiotu zamówienia 4) dla dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wykaz co najmniej 1 osoby z określeniem czasookresu ich zatrudnienia oraz wymiaru czasu pracy, wykonującej czynności na podstawie umowy o pracę, zarówno przez Wykonawcę jak i podwykonawców. Wykaz zostanie złożony do 2 dni od daty podpisania umowy, w przypadku wystąpienia zmian dot. zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane przez Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek w terminie od ich zaistnienia zgłosić na piśmie zamianę Zamawiającemu, 5) uprawnieniem Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań o których mowa w art. 29 ust. 3 ustawy Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań w okresie realizacji zamówienia Zamawiający będzie miał prawo do sprawdzenia tożsamości pracownika, wykonującego czynności wskazane w opisie przedmiotu zamówienia i sprawdzenie zgodności z przedstawionym Zamawiającemu wykazem osób. Niespełnienie wymagań o których mowa jak wyżej skutkować będzie naliczeniem kar umownych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości: 9.000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych i zero groszy) 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy Gdańsk nr Konta 92 1010 1140 0173 1413 9120 2000 z adnotacją „wadium – „Remont budynku nr 5 w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiellońskiej 16 w 22 BLT w Malborku – Etap I - remont węzła sanitarnego na parterze , okładzin podłogowych klatek schodowych / 2 szt./ oraz wydzielenie pomieszczeń nr 6, 110 i 210” - Nr sprawy ZP/14/II/2017/AH " 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) UWAGA! Zamawiający nie wyraża zgody na przyjmowanie do kasy wadium w postaci pieniądza. 3. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 4. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć najpóźniej na dzień przed terminem otwarcia ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiającego. 7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie natomiast potwierdzoną kopię tego dokumentu należy wpiąć do oferty lub złożyć w kasie w siedzibie Zamawiającego bud. Nr 1 I piętro – kasa czynna w dni powszednie: poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek w godzinach 11:00 – 14:00. 9. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. Niedopuszczalny jest również zapis żądający potwierdzenia przez notariusza lub bank, że podpisy na żądaniu do zapłaty zostały złożone przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań majątkowych Zamawiającego. 10. W przypadku niezabezpieczeni oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. 11.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wniesione w postępowaniu, w sytuacji zaistnienia przesłanek art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca: - w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 oraz w art. 25 a ust 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienia omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, - którego oferta została wybrana odmawia podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 15. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach