Przetargi.pl
Remont budynku nr 35 na terenie JW w Suwałkach

25. Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-325 Białystok, Kawaleryjska 70
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 261398837 , fax. 231398813
  • Data zamieszczenia: 2023-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 25. Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku
    Kawaleryjska 70
    15-325 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 261398837, fax. 231398813
    REGON: 200689828
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.25wog.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku nr 35 na terenie JW w Suwałkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem opracowania jest remont pomieszczeń w bud. nr 35 na terenie kompleksu wojskowego JW. w Suwałkach. Zakres przewidzianych robót remontowych obejmuje: Roboty ogólnobudowlane.-Rozebranie posadzek, rozbiórka elementów betonowych, zbicie tynków,-Wykucie ościeżnic drewnianych i stalowych,-Wykucie bruzd, podokienników betonowych,-Wykonanie: izolacji przeciwwilgociowej, posadzek-Murowanie ścianek, wykonanie tynków wewnętrznych, licowanie ścian płytkami glazurowanymi,-Układanie płytek ceramicznych,-Montaż sufitów podwieszanych ,-Montaż kabin systemowych z płyt HPL, -Montaż drzwi drewnianych, stalowych oraz aluminiowych,-Montaż okien z PCV,-Przecieranie tynków wewnętrznych, -Wykonanie lamperii oraz malowanie sufitów i ścian w kolorze białym,-Montaż krat stalowych stałych , otwieranych oraz ich malowanie, -Zagospodarowanie odpadów.Roboty sanitarne-Demontaż grzejników z rur stalowych i żeliwnych, urządzeń sanitarnych,-Wykonanie rurociągów w instalacji c.o., montaż zaworów, grzejników stalowych dwupłytowych z zaworami termostatycznymi,-Wykonanie rurociągów z PCV kanalizacyjnych śr. 50 i 110 mm-Wykonanie instalacji wodociągowej zimnej i ciepłej wody z rur z tworzyw sztucznych o połączeniach zgrzewanych,-Montaż urządzeń sanitarnych, kabin natryskowych, klimatyzatora-Wykonanie prób szczelności, płukania oraz badania wody.Roboty elektryczne.-Demontaż: opraw oświetleniowych, gniazdek wtyczkowych oraz łączników,-Wykucie bruzd dla przewodów, przebijanie otworów,-Montaż rur winidurowych, kanałów instalacyjnych, rozdzielnicy i aparatury modułowej, gniazdek, łączników, puszek, opraw oświetleniowych, wentylatora wyciągowego,-Układanie przewodów elektrycznych,-Demontaż oraz ponowny montaż: Szaf Rakowych z wyposażeniem, centrali alarmowej, tablicy wskaźnikowej optycznej, elementów systemu kontroli dostępu i telewizji użytkowej monitorów, zewnętrzny modem telefoniczny-Montaż kontrolera (sterownika), klawiatury, zasilaczy 12V,-Uruchomienia systemu TVU, przygotowanie , testowanie oprogramowania oraz praca próbna systemu alarmowego,-Wykonanie pomiarów instalacji elektrycznych, UWAGA: szczegółowy zakres robót do realizacji określa niniejszy opis przedmiotu zamówienia, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót.Przyjęte w opisach technologie i materiały podające producentów określają wymagania techniczne i dopuszcza się stosowanie zamienników materiałowych, które nie obniżą wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu w kwocie 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł.).Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert i musi obejmować cały okres związania ofertą.Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez: NBP O/O Białystok nr konta 61 1010 1049 0050 7613 9120 2000 z dopiskiem wadium w post. nr 55/W1/2023 – „Remont budynku nr 35 na terenie JW. w Suwałkach”.UWAGA! Przez „wniesienie wadium” Zamawiający przyjmuje zaksięgowanie przelewu na jego rachunku bankowym. W przypadku polecenia przelewu niezaksięgowanego przez bank, wadium uznaje się za niewniesione.Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci2. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, zgodnie z art. 98 ustawy.3. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za przypadki wymienione w art. 98 ust 6 pkt. 1, 2 oraz 3 ustawy powodujące utratę wadium przez Wykonawcę.4. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający wymaga posiadania koncesji wydanej przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego2. Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia co najmniej 1 osobę posiadające doświadczenie i uprawnienia budowlane tj. uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami o specjalności konstrukcyjno - budowlanej,3. W okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje: - co najmniej dwie roboty polegające na budowie remoncie o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto każda (z podaniem wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana oraz z załączeniem dowodów czy usługa ta została wykonana należycie).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-23

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach