Przetargi.pl
Remont budynku nr 2 na terenie Składu Osowiec Zielona (K-466)

25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-601 Białystok, ul. Kawaleryjska
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 261 398 839 , fax. 261 398 813
  • Data zamieszczenia: 2020-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku
    ul. Kawaleryjska 70
    15-601 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 261 398 839, fax. 261 398 813
    REGON: 20068982800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: wojsko

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku nr 2 na terenie Składu Osowiec Zielona (K-466)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zadania jest Remont budynku nr 2 na terenie Składu Osowiec (K-466). Zakres przewidzianych robót przewiduje: A. Roboty remontowo - budowlane: - Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze. - Częściowa wymiana okładzin ściennych. - Przecieranie istniejących tynków wewnętrznych na stropach i ścianach. z jednoczesnym wyrównaniem powierzchni. - Gruntowanie podłoży preparatami wzmacniającymi – głęboko penetrującymi. - Częściowa wymiana stolarki okiennej, pełne, płytowe, maksymalny dopuszczalny współczynnik przenikania ciepła Umax 0,9 W/(m2*K). - Wymiana częściowa drzwi wewnątrz lokalowych kompletnych z ościeżnicą stałą - maksymalny dopuszczalny współczynnik przenikania ciepła Umax 1,3 W/(m2*K). kierunek otwierania bez zmian, kolor drzwi, kolor i rodzaj okuć ustalić z użytkownikiem - Drzwi do Kancelarii Tajnej - Drzwi stalowe, jednoskrzydłowe o wymiarze przejścia 90 x 200, atestowane, klasy RC5, stalowe z blachy o grubości co najmniej 5 mm, trzy blokady antywyważeniowe od strony zawiasowej, trzy zawiasy z łożyskami toczonymi. Drzwi wyposażone w zamek podstawowy rozporowy oraz zamek dodatkowy, wizjer szerokokątny o średnicy 30 mm. skrzydło obłożone obustronnie fornirem naturalnym bejcowanym i lakierowanym. Ościeżnica malowana proszkowo na kolor ustalony z zamawiającym wg. Palety kolorystycznej RAL. - Kraty zainstalowane w ramie z płaskownika stalowego o przekroju nie mniejszym niż 45 x 6 mm, z prętów stalowych o średnicy co najmniej 18 mm, usytuowanych pionowo z prześwitem pomiędzy nimi nie większym niż 150 mm i wzmocnionymi płaskownikami stalowymi o przekroju nie mniejszym niż 45 x 6 mm, usytuowanymi w poziomie, w odstępach nie większych niż 500 mm. Mocowanie krat w otworze okiennym powinny spełniać następujące wymagania: a) kraty mocuje się minimum na trzech krawędziach, b) kraty muszą być mocowane za pomocą kotw o średnicy nie mniejszej niż średnica pręta kraty, wmurowanych w ścianę na głębokość minimum 100 mm, kotwy powinny być rozmieszczone w odstępach nie większych, niż co 480 mm. Kotwy powinny być niewidoczne. Co najmniej jedna z krat w pomieszczeniu lub zespole pomieszczeń powinna być rozsuwana lub otwierana oraz zabezpieczona nie mniej niż jedną kłódką klasy nie niższej niż 5 wg normy PN-EN-?2320. Mocowanie siatek powinno spełniać następujące wymagania: a) siatki mocuje się od zewnętrznej strony okien budynków, b) ramę siatki mocuje się minimum na trzech krawędziach, c) rama siatki musi być mocowana za pomocą kotw wmurowanych w ścianę. Siatki z drutu stalowego w ramie nie można stosować do okien, które stanowią granicę "obszaru chronionego", o którym mowa w przepisach dotyczących ochrony obiektów wojskowych, a ich dolna krawędź znajduje się na wysokości poniżej 5 m od poziomu otaczającego terenu i/lub górna krawędź znajduje się na wysokości mniejszej niż 3 m od poziomu dachu. - Częściowa wymiana i naprawa schodów. Stopnice - Częściowe odtworzenie izolacji z folii – pozioma, pod posadzkowa, folia w płynie. - Częściowe odtworzenie izolacji cieplnej z płyt styropianowych gr 5 cm. - Odnowienie malowania farbami akrylowymi tynków wewnętrznych ścian oraz sufitów. - Wykonanie lamperii w technologii „Gramaplast”. Oparty o barwione kruszywa kwarcowe. - Częściowa wymiana parapetów z konglomeratu. Rogi zaokrąglone, gr. 2cm - Naprawa i uzupełnienie okładzin ściennych z płytek z kamieni sztucznych. Parametry Antypoślizgowość R 11, Odporność płytek na ścieranie PEI 4, Nasiąkliwość 0,5%, Twardość płytki 8, - Częściowa wymiana dojść do budynku. Kostka Polbruk gr 8 cm - Roboty towarzyszące ogólnobudowlane. B. Roboty instalacyjne elektryczne: - Wymiana i remont skrzynek natynkowych i tablic rozdzielczych. - Częściowa wymiana gniazd instalacji elektrycznej, oraz opraw oświetleniowych. - Wymiana rozdzielni i złącza kablowego. - Częściowa wymiana zabezpieczeń. - Montaż oświetlenia awaryjnego. - Wykonanie dodatkowej instalacji pod klimatyzatory. - Naprawa i wymiana częściowa pozostałego osprzętu instalacji elektrycznej. - Częściowa wymiana instalacji teleinformatycznych i telefonicznych. C. Roboty instalacyjne sanitarne: I. Wymiana instalacji wod.–kan. i armatury w pomieszczeniach higieniczno-sanitarnych oraz socjalnych: - Wymiana leżaków wody zimnej wraz z przyłączem do budynku i zasuwą wodomierzową oraz montaż w pomieszczeniach piwnicznych leżaków wody ciepłej i cyrkulacji z rur PP - Wymiana pionów instalacji wody zimnej ciepłej i cyrkulacji oraz podejścia dopływow do armatury z rur PP. - Wymiana leżaków kanalizacji sanitarnej z rur żeliwnych wraz z przyłączem do studni rewizyjnej zewnętrznej. - Wymiana pionów kanalizacji sanitarnej wraz z wywiewką oraz podejść odpływowyc z rur żeliwnych na PCV. - Montaż dwóch kabin prysznicowych półokrągłych 90 x 90 x 200 mm montowanych na brodziku: - parametry: kabina dwudrzwiowa, rozsuwana, szkło hartowane szronione gr. min. 6 mm z systemem cichego zamykania, zaślepki elementów montażowych, podwójne rolki łożyskowane, wykończenie: białe - brodzik akrylowy biały, półokrągły, wzmocniony spód, głębokość ± 5 cm. - Montaż baterii prysznicowej termostatycznej 2-uchwytowej ściennej 2 otworowej z korpusem mosiężnym, kolor chrom, podłączenie ½”, blokada gorącej wody przy temp. 38 st. C z deszczownicą fi 180 mm z systemem anty kamień, w komplecie słuchawka 1-funkcyjna z systemem anty kamień, wąż prysznicowy, drążek mydelniczka, ramię natrysku. - Montaż zaworów przelotowych - kulowe wzmocnione. - Montaż umywalek porcelanowych - „40” i „60” białe z półpostumentem i baterią stojącą jednouchwytową - Montaż urządzeń sanitarnych typu „kompakt” biały. II. Dostawa i montaż klimatyzatorów ściennych typu split w pomieszczeniach: - I piętro, nr pom. 105 – klimatyzator ścienny split LG Standard S18EQ – o mocy 5,0 kW lub równoważny o niezmiennych parametrach technicznych - II piętro, nr pom. 205 – klimatyzator ścienny split LG Standard S12EQ – o mocy 3,5 kW lub równoważny o niezmiennych parametrach technicznych - II piętro, nr pom. 207 – klimatyzator ścienny split LG Standard S09EQ – o mocy 2,5 kW lub równoważny o niezmiennych parametrach technicznych. Wymagane dane techniczne klimatyzatorów - sprężarka Dual Inwerter - czynnik chłodniczy R 32 - aktywna kontrola zużycia energii, - funkcja cichej pracy agregatu - niski poziom hałasu, - automatyczne oczyszczanie, - filtr podwójna ochrona - automatyczny restart - 2 kierunki automatycznego sterowania nawiewu, - funkcja komfortowego nawiewu, - wysoka niezawodność pracy, - powłoka antykorozyjna Gold Fin UWAGA: Szczegółowy zakres robót do realizacji określa niniejszy opis przedmiotu zamówienia, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót. Przyjęte w opisach technologie i materiały podające producentów określają wymagania techniczne i dopuszcza się stosowanie zamienników materiałowych, które nie obniżą wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia. Warunki realizacji robót: 1. Roboty będą wykonywane w czynnym zakładzie w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 15:00, praca w innych godzinach oraz w pozostałe dni, tylko po pisemnym zaakceptowaniu przez Komendanta 25 WOG w Białymstoku oraz Użytkownika – Kierownika Składu Osowiec. 2. Obowiązkiem wykonawcy przed rozpoczęciem robót jest dostarczenie dla użytkownika – Kierownika Składu Osowiec listy pracowników i wykaz sprzętu uczestniczących w zadaniu oraz fotografii osób uczestniczących w wykonaniu zadania celem wykonania przepustek tymczasowych przez służby ochrony. W przypadku zmiany lub nowych pracowników winna być zachowana procedura dopuszczenia do pracy na terenie Składu Osowiec. 3. Wykonawca/Podwykonawca zatrudniający obcokrajowców, przed rozpoczęciem przez nich prac, ma obowiązek zgłoszenia ich do Służby Kontrwywiadu Wojskowego zgodnie Decyzją Nr 19 Ministra Obrony Narodowej z dnia 24.01.2017 roku w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON poz. 18). Po uzyskaniu stosownego zezwolenia wydanego przez Służbę Kontrwywiadu Wojskowego, Wykonawca/Podwykonawca ma obowiązek przedstawić niezwłocznie dokument Zamawiającemu. 4. Przed rozpoczęciem robót wszyscy pracownicy winni okazać aktualne zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie informacji niejawnych zgodnie z Ustawą z dn. 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U.2018.412 j.t). z późniejszymi zmianami W przypadku braku szkolenia z zakresu informacji niejawnych zostanie ono przeprowadzone przez pełnomocnika ochrony informacji niejawnych JW 4226 lub osobę przez niego upoważnioną (szkolenie bezpłatne). 5. Obowiązkiem wykonawcy przed rozpoczęciem robót jest opracowanie i dostarczenie planu BIOZ dla zadania zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane: art. 21a (Dz.U.2018.1202 j.t. z późniejszymi zmianami) 6. Wykonawca robót (kierownik budowy) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego. 7. Kierownik (budowy) robót powinien posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno – budowlanej oraz aktualną przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. 8. Roboty należy prowadzić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. (Dz. U. 2003 Nr 47 poz. 401) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych. 9. Wykonawca zobowiązany jest pokryć koszty zużycia energii elektrycznej, wody oraz odprowadzania ścieków związane z potrzebami wynikającymi w trakcie realizacji zadania. 10. Wykonawca jest zobowiązany wykonywać roboty budowlane zgodnie z przepisami prawa budowlanego, zgłaszać do odbioru roboty zanikające i ulegające zakryciu. 11. Wykonawca powinien przygotować zadanie do przekazania, wykonać do dnia odbioru i przedstawić Zamawiającemu komplet dokumentów budowy wymagany przepisami prawa budowlanego. 12. Wykonawca oświadcza, iż zawarł na czas obowiązywania umowy, umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia lub ubezpieczenie kontraktu na okres realizacji przedmiotu zamówienia na kwotę nie niższą niż cena ofertowa brutto. W przypadku przedłużenia czasu realizacji remontu Wykonawca zobowiązuje się do przedłużenia ubezpieczenia, przedstawiając kopię tych dokumentów przed wygaśnięciem poprzedniej umowy ubezpieczenia. 13. Materiały pochodzące z rozbiórki posegregować wg rodzaju i grupy. Materiały zaklasyfikowane jako odpady Wykonawca, który w świetle ustawy o odpadach jest wytwórcą odpadu, zagospodaruje we własnym zakresie zgodnie z ustawą. Koszty zagospodarowania odpadów ponosi Wykonawca. Odpady – surowce wtórne (żelazo, miedź, mosiądz, itp.), należy przekazać do skupu złomu. Wartość złomu należy uwzględnić w kosztorysie ofertowym jako pomniejszenie wartości oferty. Wartość złomu należy przyjąć jako iloczyn ceny jednostkowej złomu i ilości wynikającej z pozycji przedmiarowych. Ceny jednostkowe złomu zostały ustalone na podstawie „Planu przekazania w 2019 roku Agencji Mienia Wojskowego trwale zbędnych rzeczy ruchomych” sporządzony przez IWspSZ z uwzględnieniem średnich cen jednostkowych uzyskanych przy sprzedaży. W przypadku wytworzenia przez Wykonawcę w czasie prac odpadów niebezpiecznych należy dostarczyć Zamawiającemu Kartę Przekazania Odpadów (KPO) w celu poinformowania o sposobie zagospodarowania tych odpadów. Powstałe w wyniku prac budowlanych nieczystości płynne (zlewki, popłuczyny, itp.) Wykonawca gromadzi w szczelnych pojemnikach i wywozi na własny koszt poza teren Jednostki. 14. Wykonawca zabezpieczy teren prowadzenia robót na czas trwania realizacji zadania aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót na własny koszt. 15. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę zgodnie z ustawą z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. 2018.917. j.t. z późniejszymi zmianami) w pełnym wymiarze czasu pracy, zawartej co najmniej na czas realizacji zamówienia osób wykonujących w szczególności czynności: robót dachowych, przy czym: 1) W zakresie, w jakim Wykonawca w ofercie zobowiązał się wykonywać przedmiot zamówienia przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, Wykonawca gwarantuje, że osoby wykonujące przedmiot zamówienia będą zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy. 2) Obowiązek realizacji przedmiotu zamówienia przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę dotyczy również realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców. W dniu przekazania terenu budowy, dla osób wchodzących w skład personelu Wykonawcy, w stosunku, do którego Wykonawca w ofercie zobowiązał się wykonywać przedmiot umowy przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, Wykonawca lub podwykonawca przedłoży Zamawiającemu kopie umów o pracę. Kopia umowy/umów o pracę powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracownika). Informacje takie jak data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być do zidentyfikowania. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 3) W przypadku zmiany składu osobowego personelu Wykonawcy, w stosunku, do którego Wykonawca w ofercie zobowiązał się wykonywać przedmiot umowy przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania poszczególnych prac Wykonawca obowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu kopie zanonimizowanych umów o pracę z tymi osobami. 4) Na każde żądanie Zamawiającego – w terminie 3 dni od daty doręczenia wezwania – Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu imienny wykaz pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę na wymaganych w SIWZ stanowiskach z poświadczeniem ich ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego w okresie wykonywania zamówienia przez właściwy inspektorat ZUS (formularz ZUS RCA). Wymóg ten dotyczy personelu Wykonawcy i Podwykonawców. 5) Nieprzedłożenie dokumentów, o których mowa w pkt 15.3 i 15.4 powyżej stanowi przypadek naruszenia obowiązku realizacji przedmiotu umowy przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, co skutkować będzie naliczeniem kary umownej zgodnie z zapisami zawartymi w projekcie umowy. 6) Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania przedmiotu umowy przez osoby wskazane w ofercie. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób, o których mowa w zdaniu poprzednim, na inne posiadające co najmniej taką samą wiedzę, doświadczenie i kwalifikacje, jakich wymagał Zamawiający i w swej ofercie wskazał Wykonawca oraz wymagane zgodnie z zapisami SIWZ zatrudnienie. O planowanej zmianie osób, przy pomocy których Wykonawca wykonuje przedmiot umowy, Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego na piśmie przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania prac wraz z dostarczeniem dokumentów, o których mowa - odpowiednio - w pkt 3) i 4) powyżej oraz w SIWZ. Planowane zebranie Wykonawców odbędzie się w dniu: 12.01.2021 r. o godz. 10:00: Biuro Przepustek przy wejściu do Twierdzy Osowiec W sprawie zebrania należy skontaktować się z osobą odpowiedzialną za przeprowadzenie wizji : Pan Robert TUROWSKI – 261 385 509. Zebranie, o którym mowa powyżej, nie jest zebraniem wykonawców, o którym mowa w art. 38 ust. 3 ustawy Pzp. Prowadzenie jakichkolwiek ustaleń z ww. osobami nie jest wiążące. Wszelkie merytoryczne zapytania, które nasuną się w trakcie jak i po zebraniu wykonawców należy kierować do Zamawiającego z zachowaniem formy pisemnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości : 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) 1.1. Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 19.01.2021r. r. do godz.: 09.00. 1.2. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym wyżej terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego (widnieje jako zaksięgowane). 1.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r poz. 259.). Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez: NBP O/O Białystok nr konta 61 1010 1049 0050 7613 9120 2000 z dopiskiem „wadium w post. nr 55/PN/2019 – na „Remont budynku nr 2 na terenie Składu Osowiec” Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. UWAGA: W orzecznictwie Krajowej Izby Odwoławczej uznaje się, iż wniesienie wadium jest skuteczne tylko w przypadku uznania rachunku bankowego zamawiającego należną kwotą wadium. Kwota wadium wnoszonego w formie pieniężnej winna znaleźć się na rachunku zamawiającego przed upływem terminu złożenia oferty. Zlecenie przelewu kwoty wadium - przed upływem terminu składania ofert - nie ma znaczenia dla dotrzymania wymogów związanych z terminem jego wniesienia, liczy się termin zarachowania środków na koncie zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert podlega bezwzględnie wykluczeniu z udziału w przetargu. Dzieje się tak nawet w sytuacji, gdy spóźnienie wynosi kilka minut i wynika z operacji bankowych związanych z uznaniem rachunku zamawiającego. 1.4. Wadium (oryginał dokumentu) wnoszone w pozostałych formach, należy złożyć w Kancelarii 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Białymstoku, w kopercie zapewniającej nienaruszalność dokumentu. Kopię dokumentu należy załączyć do oferty. 1.5. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo. 1.6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 1.7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczania na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustaw Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą Wykonawca składa: 1.1. Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do SIWZ. 1.2. Potwierdzenie wpłaty wadium. 1.3. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie – Załącznik nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Uwaga! Powyższe oświadczenie dotyczy również każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz podmiotów, na zasoby których Wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 2. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp zostanie zamieszczony razem z informacją z otwarcia ofert na stronie internetowej Zamawiającego. UWAGA: Jeżeli Wykonawca nie należy do jakiejkolwiek grupy kapitałowej, może już na etapie składania ofert (wraz z ofertą) złożyć stosowną informację w tym zakresie (Oświadczenie – patrz Załącznik nr 6 do SIWZ) – w takim przypadku wymóg złożenia w terminie 3 dni oświadczenia dotyczącego przynależności do grupy kapitałowej dezaktualizuje się.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach