Przetargi.pl
Remont budynku nr 2 na terenie kompleksu wojskowego w Trzciańcu polegający na dostosowaniu budynku do obowiązujących przepisów ppoż., wykonaniu wentylacji mechanicznej w pomieszczeniach kuchni oraz remoncie instalacji gazowej

34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35111 Rzeszów, ul. Krakowska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 261 15 56 59 , fax. 261 15 63 85
  • Data zamieszczenia: 2017-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
    ul. Krakowska
    35111 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 261 15 56 59, fax. 261 15 63 85
    REGON: 18069037300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku nr 2 na terenie kompleksu wojskowego w Trzciańcu polegający na dostosowaniu budynku do obowiązujących przepisów ppoż., wykonaniu wentylacji mechanicznej w pomieszczeniach kuchni oraz remoncie instalacji gazowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowi remont budynku nr 2 na terenie kompleksu wojskowego w Trzciańcu polegający na dostosowaniu budynku do obowiązujących przepisów ppoż., wykonaniu wentylacji mechanicznej w pomieszczeniach kuchni oraz remoncie instalacji gazowej. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następującego zakresu robót: 1) Roboty ogólnobudowlane: - wykucie z muru ościeżnic drewnianych i stalowych, - rozbiórka ścianek, - poszerzenie otworów drzwiowych w ścianach pod montaż nowej stolarki oraz wykonanie nowych, - demontaż stolarki okiennej i drzwiowej, - odbicie tynków, - rozebranie okładzin drewnianych, - rozebranie pokrycia dachowego, - demontaż niektórych przyborów sanitarnych, - wykonanie nowych ścianek działowych, - rozebranie luksferów, - zamurowanie niektórych otworów okiennych i drzwiowych, - przygotowanie i montaż zbrojenia konstrukcji, - montaż nowych nadproży, - podstemplowanie nadproży, - montaż siatki, wypełnienie oczek siatki na ścianach i stropach zaprawą, - montaż stolarki drzwiowej stalowej, pełnej z ościeżnicą, EI60 (D1, D2, D17) – drzwi techniczne, - montaż stolarki drzwiowej, pełnej z ościeżnicą, wypełnienie wkładem ognioodpornym, EI30, poszycie: warstwa aluminium wraz z płytą wiórową (D3, D4, D5) – drzwi lokalowe, - montaż stolarki drzwiowej, antywłamaniowej RC5 z ościeżnicą, EI30 (D6) – drzwi do magazynów broni, - montaż stolarki drzwiowej stalowej, pełnej z ościeżnicą – drzwi do sanitariatu (D7, D10, D20), - montaż stolarki drzwiowej, pełnej z ościeżnicą (D8, D9) – drzwi biurowe, - montaż stolarki drzwiowej, pełnej z ościeżnicą, wypełnienie wkładem ognioodpornym, EI30, poszycie: warstwa aluminium wraz z płytą wiórową (D11) – drzwi biurowe, - montaż stolarki drzwiowej, pełnej z ościeżnicą, wypełnienie wkładem ognioodpornym, EI30, poszycie: warstwa aluminium wraz z płytą wiórową (D12) – drzwi do kuchni, - montaż stolarki drzwiowej stalowej z ościeżnicą (D19) – drzwi do kuchni, - montaż stolarki drzwiowej stalowej, pełnej z ościeżnicą, wypełnienie wełną mineralną (D13, D14, D18) – drzwi techniczne w piwnicy, - montaż stolarki drzwiowej, pełnej z ościeżnicą, wypełnionej wkładem ognioodpornym, EI30 poszycie: warstwa aluminium wraz z płytą wiórową (D16) – drzwi do sali odpraw, - montaż stolarki drzwiowej, aluminiowej, pełnej z ościeżnicą (D21) – drzwi zewnętrzne do kotłowni, - montaż stolarki drzwiowej aluminiowej, pełnej z ościeżnicą (D22) – drzwi zewnętrzne do piwnicy, - montaż stolarki drzwiowej, RC3 z ościeżnicą (D15) – drzwi do serwerowni, - montaż ścianek aluminiowych przeszklonych EI60 z drzwiami aluminiowymi przeszklonymi EI30 (DS1, DS2, DS4, DS5), - montaż drzwi aluminiowych przeszklonych EI30 (DS1, DS2, DS4, DS5), - wycięcie otworów w dachu skośnym pod klapy dymowe z wykończeniem obrzeży i przygotowaniem pod montaż klap, - montaż klap dymowych ze sterowaniem, - uzupełnienie tynków cementowo-wapiennych, - wykonanie tynków na ścianach, - dwukrotne malowanie farbami wewnętrznych tynków (farby lateksowe), - wykonanie okładzin z płyt gipsowo-kartonowych, - wykonanie gładzi gipsowych na podłożu z płyt g-k, - dwukrotne malowanie powierzchni z płyt g-k farbami lateksowymi, - uzupełnienie posadzki w miejscach wymiany stolarki drzwiowej z dostosowaniem do materiału zastosowanego w danym pomieszczeniu, - wykonanie posadzek (wykonanie: zabezpieczenia powierzchniowego powłoką polimerowo-bitumiczną, warstw wyrównawczych pod posadzki, izolacji cieplnych i przeciwdźwiękowych z płyt styropianowych, izolacji przeciwwilgociowych i przeciwwodnych, wylewki betonowej, posadzki cementowej z cokolikami, posadzki z gresu), - wykonanie czyszczenia schodów wewnętrznych, wykonanie okładzin z płytek antypoślizgowych, wykonanie cokolików na schodach, - wykonanie ocieplenia ścian budynku styropianem (uzupełnienie), - demontaż i montaż nowych krat okiennych, - transport odpadów (gruz złom) z terenu rozbiórki przy ręcznym załadowaniu i wyładowaniu. 2) Roboty sanitarne: a) Instalacja ciepła technologicznego wentylacji: - montaż rurociągów stalowych o połączeniach spawanych, - montaż rur ochronnych przy przejściach przez przegrody budowlane, - montaż armatury (zawory kulowe odcinające, zawory zwrotne, zawory regulacyjne trójdrogowe, zawory spustowe, filtry siatkowe, zawory równoważące, automatyczne zawory odpowietrzające, manometry, termometry), - montaż pomp obiegowych, - wykonanie prób ciśnieniowych szczelności instalacji ctw., płukanie instalacji ctw, sprawdzenie działania instalacji ctw podczas próby na gorąco bez regulacji, - wykonanie czyszczenia rurociągów stalowych do drugiego stopnia czystości, następnie pomalowanie rurociągów farbą gruntową i dwukrotne pomalowanie farbą nawierzchniową, - wykonanie izolacji rurociągów ctw, - wykonać zabezpieczenia ppoż. przejść instalacji przez przegrody budowlane o odpowiedniej odporności pożarowej, - roboty budowlane związane z pracami instalacyjnymi, - uruchomienie instalacji. b) Instalacja wentylacji mechanicznej: - demontaż istniejących urządzeń i kanałów wentylacyjnych, - montaż central wentylacyjnych oraz konstrukcji pod centrale, - montaż wentylatorów, - montaż podstaw dachowych, - montaż kanałów wentylacyjnych, - montaż elementów wentylacyjnych (kratki z przepustnicami regulacyjnymi, przepustnice, klapy przeciwpożarowe, wyrzutnie, tłumiki, króćce amortyzacyjne, czerpnie), - wykonanie izolacji cieplnej kanałów wentylacyjnych, - roboty budowlane związane z pracami instalacyjnymi, - przygotowanie instalacji do uruchomienia i uruchomienie instalacji, - wywiezienie gruzu i złomu. c) Instalacja instalacji gazowej: - montaż rurociągów stalowych bez szwu łączonych przez spawanie, - przebicia otworów w ścianach, - montaż rur ochronnych przy przejściach przez przegrody budowlane, - wykonanie zabezpieczeń ppoż. przy przejściu przez przegrody budowlane o odpowiedniej odporności ogniowej, - montaż urządzeń gazowych, - montaż armatury gazowej, - wykonanie próby instalacji gazowej, - wykonanie czyszczenia rurociągów stalowych do trzeciego stopnia czystości, odtłuszczanie rurociągów, następnie pomalowanie rurociągów farbą gruntową i dwukrotne pomalowanie farbą nawierzchniową, - montaż systemu ASBIG, - wykonanie instalacji elektrycznej w celu podłączenia systemu ASBIG, - roboty budowlane związane z pracami instalacyjnymi. d) Instalacja wodociągowa, hydrantowa i kanalizacja sanitarna – podłączenie do kotłów warzelnych: - montaż instalacji wodociągowej i hydrantowej – rurociągi stalowe ocynkowane, - montaż izolacji na instalacji wodociągowej i hydrantowej, - montaż urządzeń i armatury wodociągowej, - montaż szafek hydrantowych wyposażonych w: zawór hydrantowy DN25, wąż o dłg. 30,0m, prądownicę, - wymiana wężów w istniejących hydrantach na węże półsztywne o długości 30,0m, - wykonanie prób szczelności i płukania instalacji wodociągowej, - badanie wydajności hydrantów, - montaż rur ochronnych przy przejściach przez przegrody budowlane, - wykonanie zabezpieczeń ppoż. przy przejściu przez przegrody budowlane o odpowiedniej odporności ogniowej, - montaż rurociągów kanalizacji sanitarnej na ścianach budynku wraz z wykonaniem podejść i podłączeniem urządzeń lub przyborów, - montaż odwodnienia liniowego z rusztem ze stali nierdzewnej, osadnikiem i zasyfonowaniem, - roboty budowlane związane z pracami instalacyjnymi, - przygotowanie instalacji do uruchomienia i uruchomienie instalacji, - wywiezienie gruzu i złomu. 3) Roboty elektryczne: - wykonanie instalacji oddymiania klatki schodowej, - wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego, - wykonanie zasilania central wentylacyjnych i nowych urządzeń wyposażenia kuchni, - wykonanie instalacji odgromowej wyrzutni wentylacyjnych (montaż iglic i podłączenie do istniejącej instalacji odgromowej), - wykonanie instalacji elektrycznej Aktywnego Systemu Bezpieczeństwa Instalacji Gazowej (ASBIG), - wykonanie pomiarów elektrycznych UWAGA: 1. Całą dokumentację należy rozpatrywać łącznie (branża budowlana, sanitarna i elektryczna – rysunki i opis). 2. Roboty budowlane będą prowadzone przy czynnym obiekcie. 3. Po zakończonych robotach budowlanych pomieszczenia objęte remontem należy doprowadzić do stanu powszechnie uważanego za estetyczny, czysty i umożliwiający wykonywanie pracy. 4. Dokumentację techniczną w wersji papierowej i elektronicznej na w/w budynek posiada 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie – Sekcja Technicznego Utrzymania Nieruchomości (tel. 261 15 63 25). 5. W pierwszej kolejności Wykonawca w porozumieniu z użytkownikiem budynku i Inspektorem Nadzoru sporządzi harmonogram kolejności wykonywania prac. 6. Uzyskany gruz Wykonawca wywiezie i zutylizuje we własnym zakresie na własny koszt. Zdemontowane elementy metalowe Wykonawca po przeważeniu przekaże jak złom do magazynu SOI Żurawicy. 7. Po wykonaniu robót remontowych należy sporządzić dokumentację powykonawczą. 3. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności 1) Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) wykonania robót budowlanych: - wymurowanie ścian działowych z cegły, - montaż zbrojenia konstrukcji, - wykonanie nadproży, - montaż stolarki okiennej i drzwiowej przeciwpożarowej oraz ścianek aluminiowych ppoż., - montaż klap dymowych, - wykonanie konstrukcji, pokrycia oraz obróbek blacharskich dachu, - wykonanie posadzek - wykonanie izolacji cieplnych i przeciwdźwiękowych z płyt styropianowych, izolacji przeciwwilgociowych i przeciwwodnych, wylewki betonowej, płytek z gresu, - wykonanie tynków na ścianach wewnętrznych wraz z malowaniem, - montaż płyt g-k, - wykonanie przejść instalacyjnych ppoż. przez przegrody budowlane o odpowiedniej klasie odporności, - montaż izolacji cieplnej z płyt styropianowych ścian zewnętrznych, - nałożenie tynku elewacyjnego, - wykonanie okładzin schodów z płytek. b) wykonania robót sanitarnych: - - montażu instalacji wod-kan, - - montażu instalacji gazowej (spawacz z uprawnieniami), - - montażu wentylacji mechanicznej, - - montaż instalacji ciepła technologicznego wentylacji. c) wykonania robót elektrycznych: - montaż instalacji elektrycznej, oświetleniowej, odgromowej, uziemiającej, - montaż automatyki central wentylacyjnych, - montaż instalacji pożarowej, - montaż instalacji ASBIG, - montaż urządzeń i uzbrojenia elektrycznego. 2) Zamawiający wymaga, aby osoby, o których mowa powyżej posiadały odpowiednie kwalifikacje oraz aktualne badania lekarskie i szkolenie BHP. 3) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez niego lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 3 pkt 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu określone przez niego, spośród wskazanych poniżej, dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 3 pkt 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 4. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych (art. 29 ust. 5 ustawy Pzp) – zakres przewidywanych robót w budynku użyteczności publicznej w pomieszczeniach ogólnodostępnych, zawarty w opisie przedmiotu zamówienia uwzględnia kryteria dostępności dla osób fizycznych w tym dla pracowników Zamawiającego oraz osób niepełnosprawnych. Zamieszczony opis przedmiotu zamówienia nie dyskryminuje żadnej z grup społecznych. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wyżej wskazanego zakresu robót przedstawiony został w Załączniku nr 9 pn. „Opis Przedmiotu Zamówienia oraz Załącznikach: nr 10A – Projekt budowlany dotyczący robót budowlanych z zakresu ppoż i wentylacji mechanicznej z podziałem na branże architektoniczno-budowlaną, elektryczną i sanitarną zawierającą część opisową i rysunkową, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych i nr 10B – Projekt budowlany dotyczący robót budowlanych z zakresu instalacji gazowej z podziałem na branże sanitarną i elektryczną zawierającą część opisową i rysunkową, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych 6. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy, w tym na wbudowane urządzenia i materiały wynosi 5 lat (60 miesięcy), licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. Realizacja uprawnień wynikających z rękojmi będzie wykonywana zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. 7. Wykonawca udzieli gwarancji na wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy na zasadach określonych w § 13 Projektu umowy (Załącznik nr 8). Okres obowiązywania gwarancji Wykonawca określi w złożonej ofercie, przy czym okres ten nie może być krótszy niż 60 miesięcy i podlegać będzie ocenie na podstawie kryterium oceny ofert: gwarancja – 30% 1) Oferta Wykonawcy, który nie określi w złożonej ofercie okresu gwarancji potraktowana zostanie jak oferta z gwarancją 60-miesięczną; 2) Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy aniżeli 60 miesięcy – podlegać będzie odrzuceniu. 8. Projekt umowy stanowi również uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nie uregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału. 9. Przy realizacji zamówienia Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia dowolnego producenta pod warunkiem, że materiały te i urządzenia posiadają parametry nie gorsze od opisanych w dokumentacji przetargowej, a w przypadku zastosowania systemu, technologicznych rozwiązań systemowych lub zespołu urządzeń pochodzić będą od jednego producenta lub posiadać autoryzację jednego producenta. Wszelkie wskazania konkretnych producentów, poprzez podanie nazw firm, znaków towarowych, opisów, określone w dokumentacji przekazanej wykonawcom wraz z SIWZ, należy traktować jako przykład na określenie podstawowych, minimalnych wymagań, parametrów i oczekiwań Zamawiającego, odnoszących się do przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji, z zastrzeżeniem zapisów dotyczących ponownego wykorzystania materiałów, o ile takowe występują. 10. Mając na uwadze, że szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do dokumentów wskazanych w art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 11. Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca powołujący się na zastosowanie rozwiązań równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi Zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno-wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów, urządzeń i rozwiązań w stosunku do przyjętych w dokumentacji Zamawiającego. Brak w ofercie dokumentów potwierdzających równoważność rozwiązań stanowić będzie domniemanie zaoferowania rozwiązań wskazanych przez Zamawiającego w dokumentach przetargowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na pełny okres związania ofertą na kwotę/wartość: 18.000,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy złotych 00/100); 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek: bankowy Zamawiającego prowadzony: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy Rzeszów nr 98 1010 1528 0018 9213 9120 0000 – z adnotacją wadium w przetargu nr ZP/14/2017, NIP [Wykonawcy]).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach