Przetargi.pl
Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Gminie Dębica. Część I – Docieplenie Budynku B przy Zespole Szkół w Głobikowej; Część II – Docieplenie budynku B przy Zespole Szkół w Stasiówce; Część III – Wymiana źródła ciepła wraz z instalacją c.o. i c.w.u. , opraw oświetleniowych oraz docieplenia i hydroizolacji fundamentów w budynku Remizy OSP w Pustkowie – Strachowie; Część IV – Docieplenie budynku Sali gimnastycznej przy Zespole Szkół w Latoszynie wraz z wymianą kotła centralnego ogrzewania istniejącej kotłowni gazowej; Część V – Docieplenie oraz wymiana źródła ciepła wraz z instalacją c.o. w budynku Remizy OSP w Pustyni.

Wójt Gminy w Dębicy ogłasza przetarg

  • Adres: 39200 Dębica, ul. Batorego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 14 6803342, 6803310 , fax. 146 803 336
  • Data zamieszczenia: 2017-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy w Dębicy
    ul. Batorego 13
    39200 Dębica, woj. podkarpackie
    tel. 14 6803342, 6803310, fax. 146 803 336
    REGON: 851661056
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Gminie Dębica. Część I – Docieplenie Budynku B przy Zespole Szkół w Głobikowej; Część II – Docieplenie budynku B przy Zespole Szkół w Stasiówce; Część III – Wymiana źródła ciepła wraz z instalacją c.o. i c.w.u. , opraw oświetleniowych oraz docieplenia i hydroizolacji fundamentów w budynku Remizy OSP w Pustkowie – Strachowie; Część IV – Docieplenie budynku Sali gimnastycznej przy Zespole Szkół w Latoszynie wraz z wymianą kotła centralnego ogrzewania istniejącej kotłowni gazowej; Część V – Docieplenie oraz wymiana źródła ciepła wraz z instalacją c.o. w budynku Remizy OSP w Pustyni.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Gminie Dębica: Część I – Docieplenie Budynku B przy Zespole Szkół w Głobikowej: wykonanie robót budowlanych polegających na: - dociepleniu ścian zewnętrznych na budynku (budynek o wysokości do kalenicy 7,85 m), - dociepleniu stropu nad parterem wraz z wykonaniem podłogi na legarach, - wymianie drzwi zewnętrznych, - dociepleniu i hydroizolacji ścian fundamentowych wraz z odbojem z kostki brukowej, - wymianie opraw oświetleniowych na LEDowe. Część II – Docieplenie budynku B przy Zespole Szkół w Stasiówce: wykonanie robót budowlanych polegających na: - dociepleniu ścian zewnętrznych (budynek o wysokości do kalenicy 9,12 m), - dociepleniu stropu nad parterem wraz z wykonaniem podłogi na legarach, - częściowej wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, - dociepleniu i hydroizolacji ścian fundamentowych wraz z odbojem z kostki brukowej, - wymianie opraw oświetleniowych na LEDowe. Część III – Wymiana źródła ciepła wraz z instalacją c.o. i c.w.u. , opraw oświetleniowych oraz docieplenia i hydroizolacji fundamentów w budynku Remizy OSP w Pustkowie – Strachowie: wykonanie robót budowlanych polegających na: - wymianie opraw oświetleniowych na LEDowe, - dociepleniu i hydroizolacji ścian fundamentowych wraz z odbojem z kostki brukowej, - wymianie starego kotła na kocioł kondens. wraz z nową instalacją c.o. i c.w.u. Część IV – Docieplenie budynku Sali gimnastycznej przy Zespole Szkół w Latoszynie wraz z wymianą kotła centralnego ogrzewania istniejącej kotłowni gazowej: wykonanie robót budowlanych polegających na: - dociepleniu ścian zewnętrznych Sali gimnastycznej (budynek o wysokości do kalenicy 9,90 m), - wymianie stolarki okiennej w Sali gimnastycznej, - wymianie kotła żeliwnego niskotemperaturowego na kocioł kondensacyjny. Część V – Docieplenie oraz wymiana źródła ciepła wraz z instalacją c.o. w budynku Remizy OSP w Pustyni: wykonanie robót budowlanych polegających na: - dociepleniu ścian zewnętrznych (budynek o wysokości do kalenicy 8,81 m), - dociepleniu i hydroizolacji ścian fundamentowych wraz z odbojem z kostki brukowej, - dociepleniu stropu nad parterem i pierwszym piętrem, - wykonaniu podłogi na legarach, - dociepleniu części połaci dachowych, - wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, - wymianie źródła ciepła wraz z instalacją c.o., - wymianie opraw oświetleniowych na LEDowe. Na podstawie art. 36aa. ust. 2 ustawy Pzp, zamawiający określa, że ofertę można składać w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia. 2. Opis przedmiotu zamówienia stanowią: - projekty wykonawcze, oraz - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, - opracowane przez: Biuro Usług Projektowych Lidia Kuczek, Brzeźnica ul. Słoneczna 25, 39-206 Pustków-Osiedle Z uwagi na przyjęte w umowie o roboty budowlane wynagrodzenie ryczałtowe, w niniejszym postępowaniu nie występuje przedmiar robót jako opis przedmiotu zamówienia. Zgodnie z § 4 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego Dz.U. z 2013 r. poz. 1129 - cyt.: „ Jeśli zamówienie na roboty budowlane, o których mowa w ust. 1 i 2, jest udzielane w trybie zamówienia z wolnej ręki lub w istotnych postanowieniach umowy przyjęto zasadę wynagrodzenia ryczałtowego, dokumentacja projektowa może nie obejmować przedmiaru robót”. W wzorze umowy o roboty budowlane (stanowiącym załącznik do SIWZ) przyjęto zasadę wynagrodzenia ryczałtowego. 3. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, które są zawarte w projektach wykonawczych i w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, - Zamawiający, na podstawie art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Zgodnie z treścią art. 30 ust. 5 ustawy Pzp: Wykonawca który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4. Gdy sposób świadczenia i okoliczności świadczenia, realizowanego w ramach zamówienia na roboty budowlane, przez osoby występujące z ramienia wykonawcy lub podwykonawcy, dowodzą istnienia stosunku pracy, w rozumieniu przepisu art. 22 § 1 Kodeksu pracy (pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem), to niezależnie od innych przepisów, wykonawca lub podwykonawca mają obowiązek zawrzeć z osobami zaangażowanymi w wykonywanie czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, umowę o pracę. Zaniechanie zawarcia umowy o pracę w powyższych okolicznościach skutkować będzie, obok odpowiedzialności wynikającej z przepisów prawa pracy, powstaniem odpowiedzialności wykonawcy z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 1) Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę ( tj. na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy Dz. U. z 2014r.poz. 1502, z późn. zm. lub na podstawie właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania) - osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) w Części 1 zamówienia: roboty brukarskie, roboty malarskie, roboty tynkarskie, roboty elektryczne; b) w Części 2 zamówienia: roboty brukarskie, roboty malarskie, roboty tynkarskie, roboty elektryczne; c) w Części 3 zamówienia: roboty brukarskie, roboty elektryczne, roboty sanitarne; d) w Części 4 zamówienia: roboty brukarskie, roboty stolarskie, roboty malarskie, roboty tynkarskie, roboty elektryczne, roboty sanitarne; e) w Części 5 zamówienia: roboty brukarskie, roboty stolarskie, roboty malarskie, roboty tynkarskie, roboty elektryczne, roboty sanitarne; 2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, - żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, - przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę lub podwykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wykonujących czynności wskazane w pkt 1) , wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. b) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Na podstawie art. 45 ust. 5 ustawy Pzp - Jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych lub udziela zamówienia w częściach, określa kwotę wadium dla każdej z części. 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: a) dla Części 1 zamówienia w wysokości : 2 800,00 zł (słownie: dwa tysiące osiemset złotych 00/100); b) dla Części 2 zamówienia w wysokości: 3 600,00 zł (słownie: trzy tysiące sześćset złotych 00/100); c) dla Części 3 zamówienia w wysokości: 1 700,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych 00/100); d) dla Części 4 zamówienia w wysokości: 9 800,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy osiemset złotych 00/100); e) dla Części 5 zamówienia w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 63 12 40 4764 1111 0000 4861 2049 . W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, za termin wniesienia uznaje się datę i godzinę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 4. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (art. 23 ustawy Pzp) i wniesienia wadium w formie opisanej w art. 45 ust. 6 pkt 3 i 4 ustawy Pzp tj. gwarancjach bankowych i ubezpieczeniowych- Zamawiający żąda aby w treści gwarancji byli wskazani wszyscy Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum - wszyscy uczestnicy konsorcjum, w spółce cywilnej - wszyscy wspólnicy spółki cywilnej). 5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji (bankowej lub ubezpieczeniowej), gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; c) kwotę gwarancji; d) termin ważności gwarancji; e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy oraz, że - wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Powyższe wymagania odnoszą się również do poręczeń wymienionych w ust. 2 pkt 2) i 5). 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Sekretariacie pok. 17 lub zamieścić w osobnym opakowaniu – opisanym: WADIUM, dołączonym do oferty. Wniesienie wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej to doręczenie zamawiającemu (beneficjentowi) oryginału dokumentu gwarancji (bankowej lub ubezpieczeniowej) w formie pisemnej. Forma pisemna dokumentu nierozłącznie wiąże się z własnoręcznym podpisem osoby, która wyraziła wolę w treści dokumentu. Oryginał dokumentu Zamawiający definiuje jako przedmiot materialny, na którym utrwalono oświadczenie woli w postaci znaków graficznych. Własnoręczny podpis wystawcy na dokumencie nadaje mu walor dokumentu oryginalnego. Konsekwencją niedostarczenia przez wykonawcę przed upływem terminu składania ofert, oryginału gwarancji jest uznanie, że wadium nie zostało wniesione i tym samym znajdzie zastosowanie przepis art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp (Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli … wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy). 7. Nie wniesienie wadium w terminie spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 8. Na podstawie art. 46 ust. 4a ustawy Pzp: -Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Na podstawie art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, - Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach