Przetargi.pl
Remont budynku nr 15- II etap w kompleksie wojskowym w Malborku przy ul. Jagiellońskiej 16 w 22. BLT Malbork”- II postępowanie

22 Baza Lotnictwa Taktycznego ogłasza przetarg

  • Adres: 82200 Malbork, ul. 17 Marca
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 536 713, 261 536 216, , fax. 261 536 275, 261 536 713
  • Data zamieszczenia: 2018-08-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 22 Baza Lotnictwa Taktycznego
    ul. 17 Marca 20
    82200 Malbork, woj. pomorskie
    tel. 261 536 713, 261 536 216,, fax. 261 536 275, 261 536 713
    REGON: 19247126500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.22blot.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku nr 15- II etap w kompleksie wojskowym w Malborku przy ul. Jagiellońskiej 16 w 22. BLT Malbork”- II postępowanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie II etapu robót budowlanych przy remoncie budynku nr 15 w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiellońskiej 16 w Malborku. Opis robót: dotyczy bryły budynku B2 w zakresie robót związanych z wymiana podsufitki nad hala pom 1,15+1.16, wymiany izolacji pionowej ścian fundamentowych, podjazdów i opaski wokół budynku, wymiany okien w pom. 1.17 oraz montażu wewnętrznej bramy segmentowej do tego pomieszczenia. Roboty instalacyjne elektryczne, CO, wodociągowe w ww. pomieszczeniach. W przedmiarze nie wskazuje się nakładów na wykonanie rusztowań wewnętrznych do wymiany podsufitki i robót malarskich antykorozyjnych i ppoż. konstrukcji więźby dachowej jako roboty tymczasowe. Oferent kalkuluje te nakłady w sposób przez siebie dowolny. Wartość kosztorysu inwestorskiego uwzględnia wartość rusztowań. Zakres prac: 1. Wymienić stolarkę okienną z zamontowaniem krat okiennych wg. opisu w dokumentacji w pom.1.17. 2. Zamontować wewnętrzną bramę segmentową do pom. 1.17 3. Rozebrać istniejące opaski i podjazdy 4. Odkopać budynek wzdłuż ścian zewnętrznych 5. Wymienić odpływy i przykanaliki do rur deszczowych oraz udrożnić odpływy z 3 studzienek przyległych do robót ( 1 rewizyjna +2 wpustów deszczowych) oraz zamontować odwodnienie liniowe klasy C-250 wzdłuż bram garażowych 5. Wymienić odtok instalacji odgromowej 6. Oczyścić ściany fundamentowe z odtworzeniem tynku cementowego pokrywającego pęknięcia i wykruszenia 7. Wykonać izolacje przeciwwilgociowa pionowa 8. Odtworzyć podjazdy, opaski z kostki betonowej gr 8 cm 9. Demontaż i montaż podsufitki pom 1,15+1,16 z zastosowaniem materiałów inwestora wg wykazu 10 Malowanie antykorozyjne i ochronne ppoż. konstrukcji stalowej Instalacje elektryczne zakres prac: 1. Demontaż starej instalacji elektrycznej 2. Wykonanie rozdzielnic wg szczegółowego opisu przedmiaru 3. Wykonanie instalacji wg szczegółowego opisu przedmiaru 4. Dokonać badań sprawdzających i wykonane instalacje (łącznie z badaniami instalacji odgromowej) Instalacje CO i wodociągowe 1. Demontaż starej instalacji CO 2. Przedłużenie instalacji wodociągowej celem zmiany miejsca instalacji szafy hydrantowej 3. Montaż instalacji CO wg projektu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla przedmiotu zamówienia w wysokości: 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych, 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony Formularz ofertowy (zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ). b) Wypełniony Kosztorys ofertowy zawierający ceny jednostkowe zgodnie z Rozdziałem 12 niniejszej SIWZ sporządzony na podstawie przedmiaru robót – Załącznik nr 6 do SIWZ; c) Informację o części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy – zgodnie ze wzorem Załącznika nr 4 do SIWZ. d) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie); e) Dokument potwierdzający wniesienie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach