Przetargi.pl
Remont budynku nr 126 na terenie Jednostki Wojskowej w Białymstoku.

25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-601 Białystok, ul. Kawaleryjska 70
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 261 398 839 , fax. 261 398 813
  • Data zamieszczenia: 2015-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku
    ul. Kawaleryjska 70 70
    15-601 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 261 398 839, fax. 261 398 813
    REGON: 20068982800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.25wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku nr 126 na terenie Jednostki Wojskowej w Białymstoku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Remont budynku nr 126 na terenie Jednostki Wojskowej w Białymstoku. Zakres robót budowlanych zgodnie ze specyfikacją techniczną i przedmiarami kosztorysowymi obejmuje: 1) Remont pokrycia dachowego z wyrównaniem podłoża płytą termiczną, 2) Montaż nowych rynien, rur spustowych, parapetów i pasów rynnowych, 3) Naprawa kominów wentylacyjnych wraz z pomalowaniem, 4) Wymiana wentylacji dachowej (czapki z czerpnią), 5) Montaż wyciągu wentylacyjnego stołu spawalniczego 6) Wymiana drzwi wejściowych zewnętrznych i wewnętrznych, 7) Wykonanie remontu elewacji, 8) Naprawa schodów wejściowych i rampy, 9) Wymiana opaski wokół budynku, 10) Wymiana instalacji odgromowej z pomiarami, 11) Wymiana okien metalowych na PCV o współczynniku przenikalności termicznej k=1,1 rozwierano-uchylne z wstawką szyb dzielnych, 12) Wymiana uszkodzonej instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, 13) Wymiana grzejników CO kompletne z zaworami, płukanie instalacji, 14) Remont pomieszczeń sanitarnych, wymiana urządzeń, osprzętu z ułożeniem nowej glazury (stolarnia), 15) Szpachlowanie i malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną, 16) Wykonanie na korytarzu lamperii do wysokości 2,00 m, 17) Malowanie farbą olejną elementów drewnianych i metalowych, 18) Wymiana instalacji elektrycznej wraz z rozdzielniami w pomieszczeniu stolarni. Szczegółowy zakres robót budowlanych w niniejszym postępowaniu określają : Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - Załącznik nr 8 do SIWZ oraz Przedmiar robót - Załącznik nr 10 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom i jednocześnie żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie, którą część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom zgodnie z art. 36b ustawy Pzp. Wymagana długość okresu gwarancyjnego na zrealizowane prace 36 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokości 17.000,00 zł (słownie: siedemnaście tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.25wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach