Przetargi.pl
"Remont budynku mieszkalno-biurowego Nadleśnictwa Świętoszów - I etap"

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Świętoszów ogłasza przetarg

  • Adres: 59-726 Świętoszów, Brzozowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (75) 731 12 59 , fax. (75) 731 76 06
  • Data zamieszczenia: 2018-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Świętoszów
    Brzozowa 17
    59-726 Świętoszów, woj. dolnośląskie
    tel. (75) 731 12 59, fax. (75) 731 76 06
    REGON: 230182187
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_swietoszow
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Remont budynku mieszkalno-biurowego Nadleśnictwa Świętoszów - I etap"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Remont budynku mieszkalno-biurowego Nadleśnictwa Świętoszów – I etap." Lokalizacja inwestycji: budynek mieszkalno-biurowy siedziby Nadleśnictwa Świętoszów. Dz.nr 118 obręb 0010 Świętoszów, gmina Osiecznica, woj. Dolnośląskie. Prace prowadzone będą na kilku kondygnacjach budynku (budynek nie posiada windy). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji technicznej (projekcie budowlanym) oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, (STWiORB) stanowiących załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Szczegóły dotyczące materiałów i technologii wykonania zostały określone w STWiORB. Informacje dodatkowe dotyczące realizacji zamówienia : 1. wymagania dotyczące robót – wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. z zaleceniami Inspektora nadzoru Zamawiającego oraz zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej, wytycznymi niniejszej SIWZ a także jej pozostałymi załącznikami. 2. szczegółowe warunki dotyczące realizacji zamówienia, a które zostały uwzględnione w cenie ofertowej tj. koszty: 1) związane z organizacją, ochroną i oznakowaniem miejsca budowy, zaplecza budowy i ich otoczenia, w tym zorganizowania zaplecza socjalno-biurowego, wszelkich mediów, 2) opracowania BIOZ, 3) związane z zakupem i zużyciem materiałów i urządzeń przewidzianych do wykonania przedmiotu umowy, w tym urządzeń przechodzących na własność Zamawiającego, 4) uzyskania dokumentacji (aprobat, certyfikatów) użytych materiałów, 5) związane z realizacją przedmiotu umowy wynikające z załączonej do SIWZ dokumentacji technicznej, 6) w przypadku korzystania z podwykonawców koszty należne podwykonawcom oraz związane z koordynowaniem robót podwykonawców ponosząc za nich pełną odpowiedzialność, 7) związane z wykonaniem sprawdzeń i pomiarów, 8) związane z uzyskaniem certyfikacji sieci LAN, 9) wynikające z innych umownych obowiązków Wykonawcy, 10) związane z koniecznością usunięcia występujących kolizji z istniejącymi instalacjami lub innymi przeszkodami, które nie zostały zaewidencjonowane w przekazanej wykonawcy dokumentacji technicznej, 11) doprowadzenia do należytego stanu i porządku miejsca prowadzenia robót a w szczególności klatki schodowej i korytarzy z których Wykonawca będzie korzystał w celu realizacji przedmiotu zamówienia, 12) naprawy ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia 13) związane z wywozem i utylizacją odpadów po robotach budowlanych, wraz z obowiązkiem przedstawienia kart odpadów, 14) związane z dokumentacja powykonawczą, 15) koszty wyszczególnione w § 1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w następującej wysokości 3 500,00 zł (słownie: trzech tysięcy pięćset złotych 00/100) 2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz.275 z późniejszymi zmianami). 3 Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr rachunku: PKO BP S.A. O/Żagań. Nr 37 1020 5460 0000 5002 0003 7192. z dopiskiem: „Wadium przetargowe na "Remont budynku mieszkalno-biurowego Nadleśnictwa Świętoszów – I etap." 4 Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 PZP. 5 Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli najpóźniej do terminu składania ofert zaliczone zostanie na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz musi zostać złożone w oryginale najpóźniej do terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego – Kasa pokój nr 11. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 6 Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP . 7 Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w Kasie pokój nr 11 , a jego kopia w ofercie. 8 Zwrot wadium a) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. c) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. d) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. e) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. f) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3 a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. g) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. b) Kosztorysy ofertowe sporządzone metodą kalkulacji uproszczonej. c) Obliczenie ceny należy dokonać poprzez opracowanie kosztorysu ofertowego na podstawie załączonej dokumentacji (przedmiaru). d) informacja o części zamówienia jaką Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy na formularzu oferty e) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VII pkt. 7.1, 7.2, 7.3, 7.4 f) w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - zobowiązanie tych podmiotów (wzór oświadczenia stanowi załącznik do siwz). g) oświadczenie umożliwiające dokonanie oceny ofert w kryterium gwarancji na formularzu oferty. h) oświadczenie umożliwiające dokonanie oceny ofert w kryterium terminu płatności -na formularzu oferty. i) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. j) zaleca się dołączyć potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej w przypadku wnoszenia wadium w innej formie należy oryginał dokumentu zdeponować zgodnie z postanowieniami SIWZ (w kasie pok nr 11) a do oferty załączyć kopie. 10. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 11. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Wykaz dokumentów i oświadczeń został wskazany w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach