Przetargi.pl
„Remont budynku mieszkalno-biurowego Nadleśnictwa Świętoszów"

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Świętoszów ogłasza przetarg

  • Adres: 59-726 Świętoszów, Brzozowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (75) 731 12 59 , fax. (75) 731 76 06
  • Data zamieszczenia: 2018-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Świętoszów
    Brzozowa 17
    59-726 Świętoszów, woj. dolnośląskie
    tel. (75) 731 12 59, fax. (75) 731 76 06
    REGON: 230182187
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lasy.gov.pl/editor-mode/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_swietoszow
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont budynku mieszkalno-biurowego Nadleśnictwa Świętoszów"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w budynku mieszkalno-biurowym siedziby Nadleśnictwa Świętoszów na działce numer ewidencyjny 118 obręb 0010 Świętoszów, gmina Osiecznica, woj. Dolnośląskie pn. „Remont budynku mieszkalno-biurowego Nadleśnictwa Świętoszów", tj. na obiekcie siedziby Nadleśnictwa Świętoszów przy ul. Brzozowej 17 w Świętoszowie w pomieszczeniach zlokalizowanych na I piętrze budynku mieszkalno – biurowego, obejmujące rozbiórkę ścianek działowych, wybicie przejścia między pomieszczeniami objętymi opracowaniem a biurami znajdującymi się w pozostałej części budynku (odtworzenie stanu pierwotnego), wymianę podłóg, stolarki drzwiowej i okiennej wraz z podokiennikami, wymianę instalacji elektrycznej, wykonanie instalacji klimatyzacji i komputerowej LAN, w tym: • Część budowlana: a) Prace rozbiórkowe i wyburzeniowe, b) Demontaż armatury sanitarnej, c) Wykonanie nadproża z dwuteownika INP 180, d) Wywóz i utylizacja gruzu z rozbiórek, e) Rozbiórka podłóg z desek, f) Warstwa wyrównawcza z zaprawy samopoziomujacej, g) Izolacja przeciwwilgociowa z folii i cieplna ze styropianu gr. 5 cm, h) Warstwa wyrównawczą z zaprawy cementowej gr. 5 cm, i) Ścianki działowe z cegieł, j) Wymiana okien drewnianych wraz z parapetami z granitu, k) Uzupełnienie tynków cementowo - wapiennych kat. III, l) Gruntowanie tynków i wykonanie gładzi wapiennej, m) Wymiana drzwi wewnętrznych, n) Posadzki z desek dębowych, o) Posadzki z płyty granitowej 60x60 cm, gr.2 cm, p) Listwy progowe i przejściowe mosiężne, q) Tabliczki informacyjne dla biur montowane przy wejściu do biura, • Część instalacyjna: a) Montaż i uruchomienie zewnętrznej klimatyzacji + sterownik, b) Montaż i uruchomienie jednostki wewnętrznej naściennej wg projektu + sterownik + pompa skroplin, c) Wykonanie instalacji klimatyzacji wraz z pracami towarzyszącymi d) Wykonanie próby szczelności instalacji, e) Wykonanie naprawy dachu w miejscu montażu pompy ciepła wraz z obróbkami, • Część elektryczna: a) Demontaż starej instalacji elektrycznej wraz z oprawami oświetleniowymi i osprzętem, b) Instalacje elektryczne oświetlenia, c) Instalacje elektryczne gniazd, d) Montaż opraw oświetleniowych, e) Montaż gniazd 230V f) Montaż rozdzielnicy RG+SL i RS, g) Montaż listew elektroinstalacyjnych z przegrodą, h) Montaż w listwach instalacyjnych gniazd 4x2P+E (z blokadą) czerwone do zasilania sieci komputerowej, i) Wykonanie połączeń wyrównawczych, j) Instalacja alarmowa z czujkami ruchu pasywnymi na podczerwień PIR BRAVO, k) Instalacja elektryczna do pompy ciepła zlokalizowanej na dachu, l) Pomiary elektryczne, • Instalacja certyfikowana sieci LAN - etap 1 (w serwerowni i na poziomie I budynku w pomieszczeniach przeznaczonych do remontu): a) Ułożenie koryt, kanałów, przewodów kabelkowych, listew instalacyjnych dla instalacji teletechnicznych wraz z pracami towarzyszącymi, b) Wykonanie rozdzielnicy RK, c) Montaż gniazd abonenckich podtynkowych, d) Montaż modułu RJ45 w gnieździe, e) Montaż złącza RJ45 na skrętce 4-parowej ekranowej STP/FTP, f) Montaż paneli rozdzielczych RJ45 w przygotowanych stelażach, g) Montaż paneli rozdzielczych RJ45 z okablowaniem ekranowanym typu STP kat 6a w przygotowanych stelażach, h) Montaż wyposażenia szaf dystrybucyjnych 19”, i) Montaż gniazd instalacyjnych wtyczkowych, j) Wykonanie pomiarów torów transmisyjnych zgodnie z w wymaganiami, k) Sprawdzenie i pomiar 3-fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia, l) Sprawdzenie i pomiar 1–fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia elektrycznego, m) Sprawdzenie samoczynnego wyłączania zasilania (pierwsza i kolejna próba), n) Certyfikacja sieci LAN 2. Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia opisują załączniki do SIWZ - dokumentacja techniczna (projekt budowlany, wykonawczy) oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), przedmiary robót. 3. Wykonanie robót budowlanych obejmuje następujące czynności, które należy uwzględnić w cenie ofertowej, tj. koszty : 1) Prace przygotowawcze, 2) Organizację placu budowy, placów składowych, zaplecza budowy i czynności dozoru, 3) Wykonanie robót budowlanych zgodnie z zawartą umową, STWiOR, dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę - Decyzja nr 1014 z dnia 06.12.2017 r., niniejszym SIWZ oraz złożoną przez Wykonawcę ofertą, a także zasadami wiedzy technicznej i budowlanej, obowiązującymi przepisami prawa oraz normami. 4) Roboty wykończeniowe i porządkowe, 5) Dostawę materiałów, sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania robót budowlanych oraz urządzeń koniecznych do wbudowania, 6) Organizację i koordynację robót we wszystkich branżach, 7) Wykonanie wszystkich pomiarów, prób, badań, 8) Wywóz i utylizację materiałów rozbiórkowych, 9) Usuwanie wad i usterek, w trakcie realizacji robót oraz w okresie gwarancji jakości i rękojmi za wady, 10) Uzyskiwanie uzgodnień, opinii, atestów i zaświadczeń i innych wymaganych dokumentów, 11) Weryfikację dokumentacji budowy, 12) Ochronę i utrzymanie terenu budowy, doprowadzenia do należytego stanu i porządku miejsca prowadzenia robót a w szczególności klatki schodowej i korytarzy z których Wykonawca będzie korzystał w celu realizacji przedmiotu zamówienia, 13) związane z uzyskaniem certyfikacji sieci LAN, 14) Sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu operatu kolaudacyjnego, tj. kompletu dokumentacji powykonawczej, zgodnie z warunkami Umowy, 15) związane z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie, 16) naprawy ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia 17) Inne wyżej nie wymienione, a wynikające z SIWZ i jej załączników. 4. Rozliczenie za zrealizowane roboty nastąpi na zasadach opisanych w projekcie umowy, stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ. 5. Zamawiający żądać będzie prowadzenia Dziennika budowy w trakcie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w następującej wysokości 3 500,00 zł (słownie: trzech tysięcy pięćset złotych 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r., poz.110 z późniejszymi zmianami). 3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr rachunku: PKO BP S.A. O/Żagań. Nr 37 1020 5460 0000 5002 0003 7192. z dopiskiem: „Wadium przetargowe na "Remont budynku mieszkalno-biurowego Nadleśnictwa Świętoszów." 4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 Ustawy PZP. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli najpóźniej do terminu składania ofert zaliczone zostanie na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz musi zostać złożone w oryginale najpóźniej do terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego – Kasa pokój nr 11. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 Ustawy PZP .7. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w Kasie pokój nr 11 , a jego kopia w ofercie. 8. Zwrot wadium a) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. c) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. d) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 9.1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. e) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. f) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3 a Ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. g) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1). odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2). nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3). zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), 2) w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą (pełnomocnictwo powinno być załączone w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej), 3) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (pełnomocnictwo powinno być załączone w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej), 4) oświadczenie Wykonawcy, o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 1A do SIWZ), Uwaga! Powyższe oświadczenie dotyczy również każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz innych podmiotów, na zasoby których Wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z zapisami pkt 6.). 5) oświadczenie Wykonawcy, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 1B do SIWZ), Uwaga! Powyższe oświadczenie dotyczy również Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz innych podmiotów, na zasoby których Wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z zapisami pkt 6.). 6) zobowiązanie innego podmiotu albo inny dokument służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy zasobów przez inne podmioty, jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, zgodnie pkt 6. SIWZ (niewiążący wzór ZOBOWIĄZANIA do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). 7) dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach