Przetargi.pl
Remont budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej w Bielsku Podlaskim

Miejska Biblioteka Publiczna ogłasza przetarg

  • Adres: 17-100 Bielsk Podlaski, ul. Kazimierzowska 14
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 730 21 07
  • Data zamieszczenia: 2014-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejska Biblioteka Publiczna
    ul. Kazimierzowska 14 14
    17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie
    tel. 85 730 21 07
    REGON: 00123692800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bmbp.pdt.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej w Bielsku Podlaskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2014 r Zakres robót budowlanych wymiana okien w podpiwniczeniu budynku biblioteki na okna rozwierane i uchylno-rozwierane jednodzielne z PCV wraz z obróbką na czysto , 0,9m x 0.9 m - sztuk 22 , 1,2m x 0,9m - sztuk 10, kolor biały, system pięciokomorowy , dwukrotne malowanie farbą olejną krat i balustrad z prętów prostych remont instalacji centralnego ogrzewania poprzez wymianę rurociągów oraz grzejników na nowe oparte na współczesnych technologiach, do wymiany rurociągów poziomów oraz pionów instalacji projektuje się zastosować rurociągi o połączeniach zaciskowych, rozłącznych , rura ze stali węglowej, ocynkowana wymiana grzejników na grzejniki stalowe płytowe , do odpowietrzenia instalacji montaż zaworów odpowietrzających na grzejnikach oraz na pionach instalacji centralnego ogrzewania, pokrycie dachu papą termozgrzewalną dwuwarstwowe - 714,95 m2, pokrycie dachu papą termozgrzewalną - obróbki z papy nawierzchniowej kominów - 10,22 m2 , obróbki przy szer. w rozw. ponad 25 cm - z blachy ocynkowanej powlekanej - obróbki kominów - 79,58 m2 remont podjazdu dla osób niepełnosprawnych : demontaż balustrad pochylni do ponownego wykorzystania, rozebranie nawierzchni z Polbruku na posypce piaskowej - chodnik i pochylnia -materiał do ponownego odzysku, podkłady z ubitych materiałów sypkich na podłożu gruntowym., nawierzchnie z kostki betonowej o grubości 80 mm typu 140 na podsypce piaskowej grubości 50 mm z wypełnieniem spoin piaskiem (48,5 m2), obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem, balustrady schodowe z prętów stalowych osadzone w istniejących i zabetonowanych gniazdach (z odzysku z uzupełnieniem) - 75 m , dwukrotne malowanie farbą olejną balustrad z prętów prostych, okładziny schodów z płytek kamionkowych gres antypoślizgowy o wym 30x30 cm na zaprawie klejowej (11,76 m2) , posadzki płytkowe z kamieni sztucznych, gres antypoślizgowy o wym 30x30 cm (10,64 m2) , licowanie ścian płytkami kamionkowymi , gres polerowany o wym 40x40 cm (18,18 m2), wykucie z muru ościeżnicy aluminiowej do odzysku , drzwi aluminiowe o pow 5,7 m2 remont schodów : demontaż balustrad (klatka zachodnia) 10.95m2, balustrady schodowe z prętów stalowych przymocowane do policzków śrubami lub spawane 10,5m2, okładziny schodów z płytek kamionkowych o wym 30x30cm (klatka wschodnia) 20,96 m2, posadzki płytkowe z kamieni sztucznych, gres o wym 30x30 cm - 57,69 m2, dwukrotne malowanie farbą olejną balustrad z prętów prostych-14,3 m2 wymiana stolarki - wykucie z muru ościeżnicy aluminiowej o powierzchni 8,6 m2 - do odzysku, drzwi dwuskrzydłowe z kształtowników aluminiowych z przekładką termiczną - 3,23 m2, drzwi jednoskrzydłowe z kształtowników aluminiowych z przekładką termiczną - 2,15 m2 , drzwi aluminiowe o powierzchni - 3.23 m2, wykucie ościeżnic stalowych do odzysku szt. 22 , obsadzenie ościeżnic drewnianych w ścianach wewnętrznych z cegieł szt 22 , skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne jednodzielne pełne o powierzchni ponad 1.6 m2 fabrycznie wykończone szt 22 , drzwi aluminiowe jednoskrzydłowe - 6.75 m2, drzwi aluminiowe dwuskrzydłowe - 35.13 m2, okna aluminiowe o powierzchni - 0.96 m2 remont sanitariatów : prace wstępne przygotowawcze - wykucie z muru ościeżnic stalowych o powierzchni do 2 m2 , rozebranie ścian, filarów i kolumn z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej , rozebranie wykładziny ściennej z płytek 186.79 m2 rozebranie posadzki z płytek na zaprawie cementowej, wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi część budowlana - ścianki z bloczków gazobetonowych grubości 24cm, warstwy wyrównujące i wygładzające z zaprawy samopoziomującej grubości 5 mm wykonywane w pomieszczeniach , gruntowanie podłoży posadzkowych - powierzchnie poziome, izolacja pozioma przeciwwilgociowa z folii w płynie -nakładana ręcznie, posadzki jednobarwne z płytek kamionkowych GRES o wym. 25x25 cm na zaprawie klejowej, licowanie ścian płytkami o wymiarach 20x50 cm na klej metodą zwykłą, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych - suchych tynków z gruntowaniem, dostawa ościeżnic drzwi wewnętrznych szt 11, obsadzenie ościeżnic w ścianach wewnętrznych z cegieł, skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne jednodzielne szt 11, dostawa i montaż systemu kabin z HPL m2 26.92, dostawa i montaż wyposażenia sanitariatów szt. 31, dostawa i montaż wyposażenia sanitariatu dla osób niepełnosp. instalacja wodna - demontaż zaworu przelotowego lub zwrotnego, demontaż rurociągu stalowego ocynkowanego, armatura spłukująca miski ustępowe na stelażu kpl. 11.00 , rurociągi z tworzyw sztucznych (PP, PE, PB) o śr. zewnętrznej 20 mm o połączeniach zgrzewanych, dodatki za podejścia dopływowe w rurociągach z tworzyw sztucznych do zaworów czerpalnych, baterii, płuczek o połączeniu elastycznym z tworzywa o śr. zewnętrznej 20 mm, zawory czerpalne o śr. nominalnej 15 mm -płuczki ustępowe - 11 szt , baterie umywalkowe stojące o śr. nominalnej 15 mm - 11 szt, baterie umywalkowe stojące o śr. nominalnej 15 mm dla osób niepełnosprawnych instalacja kanalizacyjna - demontaż umywalki porcelanowej - 8 kpl, demontaż ustępu z miską porcelanową lub żeliwną - 12.00 kpl , demontaż pisuaru porcelanowego kpl - 6.00 , rurociągi kanalizacyjne z PVC o śr. 50 mm na ścianach w budynkach niemieszkalnych o połączeniach wciskowych, rurociągi kanalizacyjne z PVC o śr. 110 mm na ścianach w budynkach niemieszkalnych o połączeniach wciskowych, dodatki za wykonanie podejść odpływowych z PVC o śr. 110 mm o połączeniach wciskowych, umywalki pojedyncze porcelanowe kpl. 7.00 , umywalki pojedyncze porcelanowe dla osób niepełnosprawnych, półpostument porcelanowy do umywalek kpl. 8., ustępy wiszące z płuczką na stalażu do zabudowy kpl. 10, ustępy wiszące z płuczką na stalażu do zabudowy dla osób niepełnosprawnych, pisuary pojedyncze z zaworem spłukującym kpl 6 remont wentylacji - demontaż ( wieszaków pojedynczych, podwójnych lub wsporników ściennych przewodów wentylacyjnych , przewodów wentylacyjnych z blachy stalowej, wentylatorów promieniowych z wirnikiem osadzonym na wale;, przepustnic z blachy stalowej wraz z mechanizmem nastawczym, kratek z żaluzjami i mechanizmem nastawczym , wyrzutni dachowej , czerpni zamontowanej poza budynkiem , przewodów wentylacyjnych (osadzonych w gruncie) z blachy stalowej ). Rozbiórka elementów konstrukcji betonowych o grub.do 15 cm - rozbiórka czerpni wentylacyjnej zewnętrznej montowanej na poziomie gruntu. Zasypanie wykopów ziemią z ukopów montaż wentylacji -centrala wentylacyjna o wyd. 2356 Mm3-h ,amortyzatory pod wentylatory gumowo metalowe dla obciążenia do 550 kg, przewody wentylacyjne z blachy stalowej ,prostokątne,typ A-I o obwodzie do 600 mm , 1000 mm, 1800 mm - udział kształtek do 35 % ,przepustnice jednopłaszczyznowe stalowe prostokątne,typ A do przewodów o obw.do 800 mm , izolacja kanałów wentylacyjnych płytami z wełny mineralnej gr. 25mm, kratki wentylacyjne typ A lub N o obw.do 800 mm - do przewodów stalowych i aluminiowych 100x200mm, tłumiki akustyczne płytowe prostokątne o obw.do 1800 mm, układ automatyki centrali wentylacyjnej, czerpnie lub wyrzutnie dachowe prostokątne typ A i B o obw.do 1760 mm 400x400, przebicie otworów o pow. 0.05 m2 - 0.10 m2 w elementach z betonu żwirowego o grubości do 20 cm, otwory kontrolne systemu zasuwowego lub drzwiowego do przewodów wentylacyjnych 100x200 , próba szczelności instalacji wywiewnej lub nawiewnej wraz z protokołem prób. Regulacja wypływów i uruchomienie instalacji wentylacyjnej. Obudowa przewodów wentylacyjnych z płyt gipsowo-kartonowych na konstrukcji krzyżowej jednopoziomowej z profili, pokrycie jednowarstwowe - 136 m2. remont instalacji elektrycznej - wykonanie następujących elementów instalacji elektrycznej - budowę nowej tablicy głównej -TG- w miejsce istniejącej - budowę nowych tablic T i T1 w miejsce istniejących - budowę nowych tablic TK i Tw - budowę przycisku pożarowego - budowę wewnętrznych linii zasilających na potrzeby projektowanych tablic elektrycznych oraz do istniejącej tablicy T0 zainstalowanej w piwnicy - instalacji oświetleniowej: oświetlenia ogólnego, awaryjnego - instalacji gniazd wtykowych do zasilania podgrzewaczy i suszarek - instalacji zasilającej urządzenia wentylacyjne - instalacji okablowania strukturalnego - instalacji sieci dedykowanej - instalacji uziemiającej i miejscowych połączeń wyrównawczych - ochronę przeciwprzepięciową - ochronę od porażań prądem elektrycznym Moc zainstalowana urządzeń związanych z remontem instalacji nie ulegnie zwiększeniu 2015 r Roboty przygotowawcze, rozbiórkowe (demontaż sufitu podwieszanego holu parteru, demontaż wystroju wnętrz obiektu) Remont pomieszczeń a. sufity Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych sufitów, sufit podwieszany z płyt gipsowo-kartonowych na konstrukcji krzyżowej jednopoziomowej z profili, pokrycie jednowarstwowe, sufit podwieszany typu Barisol (błyszczący tradycyjny) na konstrukcji krzyżowej jednopoziomowej z profili PVC, pokrycie jednowarstwowe, dwukrotne malowanie zwykłe farbą powierzchni wewnętrznych na sufitach b.ściany Tynki wewnętrzne zwykłe kat. IV wykonywane ręcznie na ścianach i pilastrach, dwukrotne malowanie farbami poliwinylowymi powierzchni wewnętrznych - tynków gładkich, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ścian, jednokrotne malowanie farbami magnetycznymi starych tynków wewnętrznych , sztablatura wewnętrznych ścian gładkich , ścianki działowe z płyt gipsowo-kartonowych na pojedynczej metalowej konstrukcji nośnej grubości 100 mm, z pokryciem obustronnym jednowarstwowym , układanie tapet gładkich na styk (model wg projektu) c. posadzki Mechaniczne szlifowanie starych parkietów mozaikowych o powierzchni ponad 8 m2 wraz z miejscową naprawą uszkodzonych elementów i powierzchni (573,28 m2), dwukrotne lakierowanie podłóg drewnianych lakierem polimerowym o zwiększonej odporności na ścieranie, posadzki płytkowe z kamieni sztucznych; płytki układane na klej metodą zwykłą (100,03 m2) , posadzki z wykładzin tekstylnych klejone do podkładu (102,10 m2) , dostawa i montaż wycieraczki z tworzyw sztucznych (12,96 m2) Zabezpieczenie wyposażenia wnętrz na czas remontu (m.in. przed cyklinowaniem pomieszczeń wyniesienie wyposażenia i regałów z książkami na holl parteru i piętra budynku biblioteki z następujących pomieszczeń :czytelnia i wypożyczalnia dla dzieci i młodzieży oraz czytelnia i wypożyczalnia dla dorosłych Wszystkie materiały, elementy metalowe (kaloryfery, rury, kanały wentylacyjne, ościeżnice itp) uzyskane w trakcie rozbiórki , remontu stanowią własność Miejskiej Biblioteki Publicznej i podlegają zwrotowi Zakres zabezpieczenia wnętrz zaleca się sprawdzać na budowie 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w dokumentacji projektowej - projekcie wykonawczym, szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarze robót, stanowiących załączniki do niniejszej siwz. 2.Zamawiający dołącza do SIWZ przedmiary robót. Stanowią one wyłącznie materiał pomocniczy do sporządzenia uproszczonego kosztorysu ofertowego (do obliczenia ceny oferty). Do oferty należy załączyć kosztorys w wersji papierowej. Kosztorysy należy sporządzić na podstawie dokumentacji projektowej i STWiORB a. przedmiary robót powinny być analizowane w powiązaniu z projektami, wynikami wizji lokalnej (zaleca się dokonanie wizji lokalnej) wiedzą techniczną, sztuką budowlaną, Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia . W przypadku stwierdzenia braku (pominięcia ) jakiejkolwiek roboty budowlanej w pozycji przedmiarowej, która niezbędna jest do wykonania , zgodnie z projektem budowlanym i (lub) projektem wykonawczym, należy fakt ten zgłosić Zamawiającemu , który w uzasadnionym przypadku uzupełni kosztorys ofertowy o niezbędną pozycję przedmiarową, b. w przypadku stwierdzenia rozbieżności pomiędzy projektem budowlanym, projektem wykonawczym a przedmiarem robót, należy uznać że wiodącym dokumentem opisującym zakres robót jest projekt budowlany, następnie projekt wykonawczy i w dalszej kolejności przedmiar robót. Wykonawca w tym przypadku na etapie przygotowania oferty winien zwrócić się do Zamawiającego z informacją o istniejących rozbieżnościach, w celu ewentualnego uzupełnienia kosztorysu ofertowego o brakujące pozycje przedmiarowe, c. w przypadku wykonania robót na podstawie projektu budowlanego i projektu wykonawczego , nie mających odzwierciedlenia w kosztorysie ofertowym , wartość tych robót zostanie określona na podstawie szczegółowego kosztorysu sporządzonego przez Wykonawcę i zatwierdzonego przez Zamawiającego w oparciu o czynniki cenotwórcze użyte do wyliczenia ceny jednostkowej , a ceny materiałów i sprzętu zostaną ustalone w oparciu o ceny rynkowe obowiązujące w rejonie wykonywanych robót. 3. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z miejscem realizacji robót oraz ich zakresem, które mogą być niezbędne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 4. Wykonawca wskaże części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcy oraz poda nazwy firm podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b w celu wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1. Pzp. (informacje te należy zamieścić w formularzu ofertowym - zał. nr 1 i zał. Nr 7) 5 Podane w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy p.z.p. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy p.z.p. 6 Zamawiający zastrzega konieczność realizacji robót przy utrzymaniu normalnego funkcjonowania czynnego obiektu zamawiającego. Przewiduje się czasowe zamknięcie poszczególnych działów biblioteki na okres nie dłuższy niż miesiąc czasu 7.Zamówienie jest dofinansowane: Z PROGRAMU WIELOLETNIEGO KULTURA+ PRIORYTET BIBLIOTEKA+ INFRASTRUKTURA BIBLIOTEK ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z budżetu państwa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 20.000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy zł). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w sposób i w formie, jak określono poniżej w pkt. 2 i 3.Wykonawca, którego oferta nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i formie oraz w wymaganym terminie, zostanie wykluczony z postępowania. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3.Jeżeli wadium wnoszone jest w pieniądzu, winno być przekazane z odpowiednim wyprzedzeniem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego, z podaniem nazwy i numeru zamówienia podanego w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w BS Brańsk nr konta 78806300010070070657870003 4. Jeżeli wadium wnoszone jest w formach wymienionych powyżej w pkt. 2(c)i (d), gwarancja winna być bezwarunkowa, nieodwołalna i sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem oraz winna zawierać następujące elementy: a)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), nazwę gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib; b)numer zamówienia nadany przez Zamawiającego i nazwę zamówienia; c)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; d)kwotę gwarancji; e)termin ważności gwarancji; f)zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: i)odmówił podpisania Umowy na warunkach określonych w ofercie; lub j)nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania Umowy; lub k)zawarcie Umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 5.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, oryginał gwarancji lub poręczenia należy złożyć w kasie Miejskiej Biblioteki Publicznej , natomiast kserokopię gwarancji lub poręczenia należy dołączyć do oferty. 6.Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem, że Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodnił, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Wadium Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania Umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie; b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania Umowy; c)zawarcie Umowy w sprawie niniejszego zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, lub pełnomocnictwa, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bmbp.pdt.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach