Przetargi.pl
Remont budynku internatu, kuchni i stołówki w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Tarnowskich Górach

Powiat Tarnogórski ogłasza przetarg

  • Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3813786 , fax. 032 3813727
  • Data zamieszczenia: 2009-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Tarnogórski
    ul. Karłuszowiec 5 5
    42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 032 3813786, fax. 032 3813727
    REGON: 27628546000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tarnogorski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku internatu, kuchni i stołówki w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Tarnowskich Górach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest remont i adaptacja budynków internatów i kuchni ze stołówką Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego zlokalizowanego przy ul. Strzelców Bytomskich 7 w Tarnowskich Górach, na który składają się: a)Przebudowa, rozbudowa, remont i zmiana sposobu użytkowania Segmentu [A] i [C]. b)Przebudowa, rozbudowa, remont i zmiana sposobu użytkowania Segmentu [B], w tym kuchni i stołówki. c)Ocieplenie ścian zewnętrznych i dachów wraz z elementami zewnętrznymi segmentów. d)Drogi, place, chodniki i elementy zewnętrzne. 2.Zakres przedmiotowy zamówienia został opisany w: a)dokumentacji technicznej (załącznik nr 9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - SIWZ): PROJEKT BUDOWLANY 1.200702/PB-PZT - Projekt zagospodarowania terenu 2.200702-AC/PB - Przebudowa, rozbudowa, remont i zmiana sposobu użytkowania Segmentu [A] i [C] 3.200702-B/PB - Przebudowa, rozbudowa, remont i zmiana sposobu użytkowania Segmentu [B] 4.200702/PB-OC- Ocieplenie ścian zewnętrznych i dachów wraz z elementami zewnętrznymi segmentów PROJEKT WYKONAWCZY Przebudowa, rozbudowa, remont i zmiana sposobu użytkowania Segmentu [A] i [C] 5.200702-AC/PW - Część: Architektoniczno-budowlana 6.200702-AC/PW-IS - Część: Instalacja centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej i wod.-kan. 7.200702-AC/PW-IE - Część: Instalacje elektryczne i odgromowa PROJEKT WYKONAWCZY: Przebudowa, rozbudowa, remont i zmiana sposobu użytkowania Segmentu [B] 8.200702-B/PW - Część: Architektoniczno-budowlana 9.200702-B/PW-IS - Część: Instalacja centralnego ogrzewania, technologiczna, wentylacji mechanicznej i wod.-kan. 10.200702-B/PW-IE - Część: Instalacje elektryczne i odgromowa. 11.200702/PW-D - Projekt wykonawczy: Drogi, place, chodniki i elementy zewnętrzne. 12.200702/EX - Ekspertyza stanu technicznego budynków internatu i kuchni ze stołówką w SOSW w Tarnowskich Górach. b)przedmiarze robót (załącznik nr 7a-7h do SIWZ); c)specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zwanymi dalej STWiOR (załącznik nr 8 do SIWZ). Zamawiający dopuszcza uwzględnienie przez Wykonawcę w składanej ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, w stosunku do wymienionych w projektach wykonawczych, w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarze robót posiadających jednak parametry techniczne założone przez projektanta. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków realizacji zamówienia znajduje się w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 70.000,00 PLN.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy: a)Nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i ust 2 ustawy prawo zamówień publicznych. b)Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych. c)Udzielą gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres 5 lat (słownie: pięć), licząc od dnia podpisanego przez Inspektora nadzoru inwestorskiego oraz Zamawiającego i Wykonawcę bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót, za wyjątkiem gwarancji na maszyny i urządzenia, na które obowiązują gwarancje fabryczne producentów. d)W ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali trzy lub więcej robót budowlanych na budynkach mieszkalnych, usługowych lub użyteczności publicznej o wartości co najmniej 1 500 000 zł brutto każda z robót, e)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę minimum 1 000 000 zł (słownie: jeden milion złotych). f)Do wykonania zamówienia skierują osoby posiadające uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: 1) konstrukcyjno-budowlanej, 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów, złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla dokonania oceny spełnienia warunków wyszczególnionych wyżej wykonawca przedstawi następujące dokumenty: a) Wypełniony, podpisany i opieczętowany przez osobę upoważnioną (osoby upoważnione) do reprezentowania wykonawcy formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). b) Zaparafowany lub podpisany i opieczętowany przez osobę upoważnioną (osoby upoważnione) do reprezentowania wykonawcy wzór istotnych postanowień umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. c) Aktualny lub uaktualniony odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Stosowne pełnomocnictwo w przypadku, gdy nie wynika ono z dokumentu dopuszczającego do obrotu lub umowy spółki cywilnej. e) Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie lub list intencyjny w sprawie wspólnego wykonania zamówienia lub pełnomocnictwo dla lidera podmiotów występujących wspólnie (o ile dotyczy). f) Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty oświadczenie, iż spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z art. 24 ust.1 i 2 w/w. Ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ). g) Umowa spółki cywilnej, jeśli działalność gospodarcza prowadzona jest w formie spółki cywilnej (w celu identyfikacji wspólników, stron, zasad i sposobu reprezentowania spółki). h) Wykaz, co najmniej trzech, wykonanych robót budowlanych na budynkach mieszkalnych, usługowych lub użyteczności publicznej w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości co najmniej 1 500 000 zł brutto każda z robót, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (wg zał. nr 4 do SIWZ). i) Wykaz osób, które posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: 1) konstrukcyjno-budowlanej, 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty kserokopie, potwierdzone za zgodność z oryginałem, posiadanie takich uprawnień oraz zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. W wykazie osób Wykonawca wskazuje osoby, którymi dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, składa pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. (wg załącznika nr 5 do SIWZ). j) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS/KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. k) Kosztorys ofertowy na podstawie załączonego przedmiaru robót (załącznik nr 7a-7h do SIWZ). Zamawiający dopuszcza, aby kosztorysy ofertowe wykonane były metodą uproszczoną. l) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 1 000 000 zł (słownie: jeden milion złotych). m) Oświadczenie o podwykonawstwie (jeśli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, wg załącznika nr 6 do SIWZ). n) Oświadczenie o okresie udzielonej gwarancji (element formularza ofertowego) o) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust 1, pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej ni 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. p) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust 1, pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej ni 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to zamiast dokumentów wyszczególnionych w punkcie 1.c), j) oraz p) winien przedstawić dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, oraz że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, a także nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Natomiast zamiast dokument, o którym mowa w pkt 1.o) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt 4-8 ustawy. Terminy ważności dokumentów analogicznie jak w p. 1.c), j), o) oraz p); 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, albo przed notariuszem odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokumenty i oświadczenia, o których mowa wyżej mają być aktualne lub uaktualnione przez organ je wydający, przedstawione w formie oryginałów lub kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy za wyjątkiem dokumentu pełnomocnictwa, które ma być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez notariusza lub mocodawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 5. Brak dokumentów wymienionych wyżej spowoduje odrzucenie oferty z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tarnogorski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach