Przetargi.pl
Roboty remontowe w placówkach oświatowych z podziałem na zadania: zadanie 1) remont kuchni w Szkole Podstawowej nr 2 w Rybniku, dz. Smolna, zadanie 2) remont kuchni i sanitariatów w Przedszkolu nr 25 w Rybniku, dz. Niedobczyce, zadanie 3) wymiana podłóg w Zespole Szkolno - Przedszkolnym nr 2 w Rybniku, dz. Niewiadom.

Miasto Rybnik ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, ul. B. Chrobrego 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4223011 , fax. 032 4224124
  • Data zamieszczenia: 2009-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
    ul. B. Chrobrego 2 2
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 032 4223011, fax. 032 4224124
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowe w placówkach oświatowych z podziałem na zadania: zadanie 1) remont kuchni w Szkole Podstawowej nr 2 w Rybniku, dz. Smolna, zadanie 2) remont kuchni i sanitariatów w Przedszkolu nr 25 w Rybniku, dz. Niedobczyce, zadanie 3) wymiana podłóg w Zespole Szkolno - Przedszkolnym nr 2 w Rybniku, dz. Niewiadom.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe w placówkach oświatowych z podziałem na zadania: zadanie 1) remont kuchni w Szkole Podstawowej nr 2 polegający na wymianie instalacji elektrycznej, instalacji wodno-kanalizacyjnej, wymianie glazury podłogowej i ściennej oraz robotach malarskich, zadanie 2) remont kuchni oraz sanitariatów w Przedszkolu nr 25 polegający na wymianie instalacji elektrycznej, instalacji wodno-kanalizacyjnej, wymianie glazury podłogowej i ściennej oraz robotach malarskich, zadanie 3) wymiana podłóg w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 polegająca na rozebraniu starych parkietów, posadzek cementowych, wykonaniu nowych posadzek cementowych, warstw samopoziomujących, ułożeniu wykładzin PCV typu AKCENT gr. 2,0 mm z wywinięciem na ściany szer. 10 cm. Szczegółowy zakres prac precyzuje specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiary robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453324007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: a) Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane (remontowe lub inwestycyjne), o wartości minimum 40.000,00 zł brutto każda. Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 1-3) - załącznik nr 2, 3) oświadczenie o tym, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 4) - załącznik nr 3, 4) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót - załącznik nr 4, 5) dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane z należytą starannością.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.rybnik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach