Przetargi.pl
Remont budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Szepietowie, w tym sali kina

Gmina Szepietowo ogłasza przetarg

  • Adres: 18-210 Szepietowo, ul. Główna 6
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 4760132, 4760133 , fax. 086 4760110
  • Data zamieszczenia: 2010-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szepietowo
    ul. Główna 6 6
    18-210 Szepietowo, woj. podlaskie
    tel. 086 4760132, 4760133, fax. 086 4760110
    REGON: 00054494100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szepietowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Szepietowie, w tym sali kina
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Szepietowie, w tym sali kina.

    Zakres robót:
    - roboty budowlane remontowe (wewnątrz budynku),
    - roboty sanitarne (wentylacja mechaniczna, rozbudowa kotłowni),
    - roboty elektryczne (instalacje elektryczne, telewizja przemysłowa CCTV, instalacja SSWiN)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10 000 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej oraz podmioty występujące wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna).
    2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy dotyczące:
    - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
    - posiadania wiedzy i doświadczenia;
    - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
    - sytuacji ekonomicznej i finansowej. 3. Opis sposobu dokonywania spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
    Wykonawca zobowiązany jest:
    - złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy;
    wykazać, że:
    - jest uprawniony do realizacji robót w zakresie określonym zamówieniem;
    - zrealizowali z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia - co najmniej dwie roboty w budynkach użyteczności publicznej w zakresie instalacji sanitarnych (w tym wentylacja mechaniczna), elektrycznych, wykończeniowych wewnętrznych, o wartość nie mniejszej niż 100 000 zł każdego zadania;
    - dysponuje w celu wykonania zamówienia przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalnościach:
    a) konstrukcyjno-budowlanej,
    b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
    c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
    - jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN;
    - posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. 200.000 PLN brutto.
    3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów. W takiej sytuacji wykonawca zobowiązany jest przedstawić (dołączyć do oferty) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
    4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (zał. nr 2).
    2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia - co najmniej dwie roboty w budynkach użyteczności publicznej w zakresie instalacji sanitarnych (w tym wentylacja mechaniczna), elektrycznych, wykończeniowych wewnętrznych, o wartość nie mniejszej niż 100 000 zł każdego zadania, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zostały wykonane należycie - (zał. nr 3).
    4. Wykaz osób przewidzianych do kierowania robotami - przynajmniej 1 osoba posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalnościach:
    a) konstrukcyjno-budowlanej,
    b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
    c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - (zał. nr 4).
    - do oferty należy dołączyć kopię uprawnień budowlanych oraz aktualnego zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa;
    5. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN.
    6. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy (w wysokości nie mniejszej niż 200.000 PLN), wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

    Wymagane dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug-szepietowo.pbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach