Przetargi.pl
Remont budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Poraju przy ulicy Piłsudskiego 14

Gminny Ośrodek Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 42-360 Poraj, ul. Józefa Piłsudskiego 14
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 314 55 48, 314 48 29 , fax. 34 314 55 48
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Kultury
    ul. Józefa Piłsudskiego 14 14
    42-360 Poraj, woj. śląskie
    tel. 34 314 55 48, 314 48 29, fax. 34 314 55 48
    REGON: 00078139700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Poraju przy ulicy Piłsudskiego 14
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Remont dachu, 2) Remont podłóg i posadzek, 3) Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej, 4) Remont sanitariatu, 5) Remont stropu, 6) Remont schodów zewnętrznych, 7) Remont instalacji elektrycznych,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu winien wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia lub nie spełnia na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń określonych w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 PZP - wzór dokumentu załącznik do SIWZ, 2) w dokumencie rejestrowym firmy będzie określony przedmiot jej działalności, odpowiadający przedmiotowi zamówienia, 3) z wykazu osób będzie wynikało, że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia oraz przedstawi informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także wskaże zakres wykonywanych przez nich czynności lub przedstawi pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wykazał osoby którymi będzie dysponował (wzór dokumentu załącznik do SIWZ), 4) z wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie będzie wynikało, że wykonawca wykonał roboty budowlane odpowiadające rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia lub może polegać na wiedzy i doświadczeniu, innych podmiotów przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (wzór dokumentu załącznik do SIWZ), 5) z zaświadczeń właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego będzie wynikało odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub zostało wstrzymane w całości wykonanie decyzji właściwego organu,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poraj.bip.jur.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach