Przetargi.pl
Usługa druku cyfrowego na rok 2010

Muzeum Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 40-005 Katowice, Al. Korfantego 3
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2585661-3; 3503672 , fax. 032 2599804
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Śląskie
    Al. Korfantego 3 3
    40-005 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2585661-3; 3503672, fax. 032 2599804
    REGON: 00109412100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumslaskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa druku cyfrowego na rok 2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługa druku cyfrowego na rok 2010. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na druk cyfrowy na rok 2010: L.p. Rodzaj usługi Dane techniczne 1 Zaproszenia 1 Format A6 Kolory 4 + 1 Materiał Papier kredowy matowy 300g/m2 Nakład 300 szt. Łączna liczba nakładów w czasie trwania umowy 3 nakłady, co daje łączną liczbę 900 zaproszeń Jednostka rozliczeniowa Jeden nakład Minimalna wielkość pojedynczego zamówienia Jeden nakład (300 szt.) Przycięcie do formatu Transport do Zamawiającego Termin realizacji Sukcesywnie według zamówień od podpisania umowy do 31 grudnia 2010 roku Czas reakcji Wykonawcy Do 3 dni roboczych od chwili złożenia przez Zamawiającego zamówienia 2 Zaproszenia 2 Format A6 Kolory 4 + 1 Materiał Papier kredowy matowy 300g/m2 Nakład 400 szt. Łączna liczba nakładów w czasie trwania umowy 15 nakładów, co daje łączną liczbę 6 000 zaproszeń Jednostka rozliczeniowa Jeden nakład Minimalna wielkość pojedynczego zamówienia Jeden nakład (400 szt.) Przycięcie do formatu Transport do Zamawiającego Termin realizacji Sukcesywnie według zamówień od podpisania umowy do 31 grudnia 2010 roku Czas reakcji Wykonawcy Do 3 dni roboczych od chwili złożenia przez Zamawiającego zamówienia 3 Zaproszenia 3 Format Karnet A5 falcowany/bigowany raz do formatu A6 Kolory 4 + 1 Materiał Papier kredowy matowy 300g/m2 Nakład 400 szt. Łączna liczba nakładów w czasie trwania umowy 12 nakładów, co daje łączną liczbę 4 800 zaproszeń Jednostka rozliczeniowa Jeden nakład Minimalna wielkość pojedynczego zamówienia Jeden nakład (400 szt.) Przycięcie do formatu Transport do Zamawiającego Termin realizacji Sukcesywnie według zamówień od podpisania umowy do 31 grudnia 2010 roku Czas reakcji Wykonawcy Do 3 dni roboczych od chwili złożenia przez Zamawiającego zamówienia 4 Zaproszenia 4 Format DL 99x210mm Kolory 4 + 1 Materiał Papier kredowy matowy 300g/m2 Nakład 400 szt. Łączna liczba nakładów w czasie trwania umowy 4 nakłady, co daje łączną liczbę 1 600 zaproszeń Jednostka rozliczeniowa Jeden nakład Minimalna wielkość pojedynczego zamówienia Jeden nakład (400 szt.) Przycięcie do formatu Transport do Zamawiającego Termin realizacji Sukcesywnie według zamówień od podpisania umowy do 31 grudnia 2010 roku Czas reakcji Wykonawcy Do 3 dni roboczych od chwili złożenia przez Zamawiającego zamówienia 5 Plakaty Format A3 Kolory 4 + 0 Materiał Papier kredowy matowy lub błysk 150g/m2 Nakład 80 szt. Łączna liczba nakładów w czasie trwania umowy 40 nakładów, co daje łączną liczbę 3 200 plakatów Jednostka rozliczeniowa Jeden nakład Minimalna wielkość pojedynczego zamówienia Jeden nakład (80 szt.) Przycięcie do formatu Transport do Zamawiającego Termin realizacji Sukcesywnie według zamówień od podpisania umowy do 31 grudnia 2010 roku Czas reakcji Wykonawcy Do 3 dni roboczych od chwili złożenia przez Zamawiającego zamówienia 6 Wizytówki 1 Format 50x90mm Kolory 4 + 0 Materiał Papier kredowy matowy 300g/m2 Nakład 96 szt. Łączna liczba nakładów w czasie trwania umowy 30 nakładów, co daje łączną liczbę 2 880 wizytówek Jednostka rozliczeniowa Jeden nakład Minimalna wielkość pojedynczego zamówienia Jeden nakład (96 szt.) Przycięcie do formatu Transport do Zamawiającego Termin realizacji Sukcesywnie według zamówień od podpisania umowy do 31 grudnia 2010 roku Czas reakcji Wykonawcy Do 3 dni roboczych od chwili złożenia przez Zamawiającego zamówienia 7 Wizytówki 2 Format 50x90mm Kolory 4 + 4 Materiał Papier kredowy matowy 300g/m2 Nakład 96 szt. Łączna liczba nakładów w czasie trwania umowy 15 nakładów, co daje łączną liczbę 1 440 wizytówek Jednostka rozliczeniowa Jeden nakład Minimalna wielkość pojedynczego zamówienia Jeden nakład (96 szt.) Przycięcie do formatu Transport do Zamawiającego Termin realizacji Sukcesywnie według zamówień od podpisania umowy do 31 grudnia 2010 roku Czas reakcji Wykonawcy Do 3 dni roboczych od chwili złożenia przez Zamawiającego zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 2)posiadania wiedzy i doświadczenia. 3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4)sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2.Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty. Wykonawcy niespełniający powyższych warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania lub ich oferty zostaną odrzucone.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału określonych w pkt.5)1 SIWZ wykonawcy składają oświadczenie wg załącznika nr 1 do formularza ofertowego; 2)W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania zgodnie z art.24 ust. 1 i 2 ustawy PZP wykonawcy składają oświadczenie wg załącznika nr 2 do

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumslaskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną