Przetargi.pl
Remont budynku dworku w Piotrowicach na potrzeby Centrum Kultury i Promocji Gminy Strzyżewice

Gmina Strzyżewice ogłasza przetarg

  • Adres: 23-107 Strzyżewice,
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5666025 , fax. 081 5666025
  • Data zamieszczenia: 2009-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Strzyżewice
    23-107 Strzyżewice, woj. lubelskie
    tel. 081 5666025, fax. 081 5666025
    REGON: 43101986200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku dworku w Piotrowicach na potrzeby Centrum Kultury i Promocji Gminy Strzyżewice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont budynku dworku w Piotrowicach na potrzeby Centrum Kultury i Promocji Gminy Strzyżewice opisany za pomocą dokumentacji technicznej oraz przedmiarów robót stanowiących załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Obiekt jest wpisany do rejestru zabytków pod nr A/1091 i znajduje się pod nadzorem konserwatorskim Zakres robót obejmuje: 1) wykonanie przyłączy i instalacji sanitarnych (gazowe, wodne i kanalizacyjne, kotłownia gazowa, instalacja c.o.) 2) wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej 3) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian piwnic metodą iniekcji ciśnieniowej 4) roboty izolacyjne 5) roboty ziemne 6) roboty murowe, żelbetowe i betonowe, 7) roboty ciesielskie 8) wykonanie nowego pokrycia dachowego na całej połaci dachowej blachy płaskiej powlekanej, 9) roboty z gipsu i prefabrykatów gipsowych 10) posadzki 11) stolarka 12) roboty kowalsko - ślusarskie 13) tynki wewnętrzne 14) roboty malarskie 15) roboty kamieniarskie - renowacja słupów i głowic korynckich, 16) tynki i okładziny zewnętrzne 17) parking z płyt trawnikowych Z uwagi na ryczałtowy charakter rozliczeń załączony przedmiar należy traktować informacyjnie, Wykonawca winien wycenić cały zakres prac wymieniony zarówno w dokumentacji projektowej jak również zasygnalizowany w przedmiarach robót. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia w związku z tym zaleca się, aby wykonawca bardzo szczegółowo sprawdził w terenie warunki wykonywania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium wniesionym najpóźniej w terminie składania ofert, tj. do dnia 27. 08. 2007 r. do godz. 1000 w wysokości: 50 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w: - pieniądzu; - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na poniżej podany rachunek bankowy: Urząd Gminy Strzyżewice Rejonowy Bank Spółdzielczy w Bychawie O/ Strzyżewice nr rachunku : 36 8685 0001 0130 2525 2000 0020 z dopiskiem: WADIUM - REMONT BUDYNKU DWORKU W PIOTROWICACH NA POTRZEBY CKIP GMINY STRZYŻEWICE UWAGA: Oryginał dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. W wypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej wykonawca dołączy do oferty kopię dokonanego przelewu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia, przy czym co najmniej 2 roboty w zakresie remontów, adaptacji, przebudowy obiektów zabytkowych o minimalnej wartości 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych), b) dysponują - 1 osobą posiadającą uprawnienia kierownika budowy w branży konstrukcyjno - budowlanej. Kierownik budowy powinien posiadać stosowne uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego, jak również wykaże się, co najmniej 2 letnią praktyką na budowie przy zabytkach nieruchomych, bądź posiada uprawnienia do prowadzenia prac w obiektach zabytkowych potwierdzone stosownym zaświadczeniem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. nr 150, poz. 1579), - 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w branży instalacyjno - inżynieryjnej, specjalność sieci i instalacje sanitarne - 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w branży elektrycznej 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych) 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie określonych w SIWZ dokumentów załączonych do oferty: a) wypełniony formularz ofertowy z cenami wykonawcy - wg załącznika nr 1; b) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust 1 ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 - załącznik nr 2, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych w myśl ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2002 r. Nr 197, poz. 1661 ze zm.), f) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, g) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat, składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, h) wskazanie osób, które będą pełniły funkcję kierownika budowy przy realizacji w/w zadania (wg załącznika nr 4). Wykonawca musi załączyć kserokopie uprawnień budowlanych wraz z aktualną informacją o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Zamawiający wymaga aby wykonawca dysponował: - 1 osobą posiadającą uprawnienia kierownika budowy w branży konstrukcyjno - budowlanej. Kierownik budowy powinien posiadać stosowne uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego, jak również wykaże się, co najmniej 2 letnią praktyką na budowie przy zabytkach nieruchomych, bądź posiada uprawnienia do prowadzenia prac w obiektach zabytkowych potwierdzone stosownym zaświadczeniem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. nr 150, poz. 1579), - 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w branży instalacyjno - inżynieryjnej, specjalność sieci i instalacje sanitarne - 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w branży elektrycznej i) kosztorys ofertowy, który będzie obejmować zakres robót wynikających z przedmiarów robót stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ j) informacje na temat wykonanych inwestycji w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia, przy czym co najmniej 2 roboty w zakresie remontów, adaptacji, przebudowy obiektów zabytkowych o minimalnej wartości 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych) według załączonego formularza - załącznik nr 3 do SIWZ. k) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych), wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; l) dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strzyzewice.netbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach