Lubelski Zarząd Przejść Granicznych w Chełmie ogłasza przetarg
- Adres: 22-100 Chełm, Plac Niepodległości 1
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 082 5651812, 5652042 , fax. 082 5632262
- Data zamieszczenia: 2009-08-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Lubelski Zarząd Przejść Granicznych w Chełmie
Plac Niepodległości 1 1
22-100 Chełm, woj. lubelskie
tel. 082 5651812, 5652042, fax. 082 5632262
REGON: 00051429400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lzpg.bip.mbnet.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Malowanie ogrodzenia zewnętrznego na terenie Drogowego Przejścia Granicznego w Sławatyczach w województwie lubelskim - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie malowania ogrodzenia zewnętrznego na terenie drogowego przejścia granicznego w Sławatyczach. Zakres robót obejmuje malowanie obustronne części ogrodzenia zewnętrznego, tj. przęseł o wymiarach łącznie ze słupkiem /300 cm x 200 cm/ w ilości 208 szt., wykonanych ze stali kształtowej: kątownik 30 x 30 x 4 mm, długości 200 cm - szt. 24, profil zamknięty 5 cm x 5 cm x 290 cm - szt. 2 wraz ze słupkami o wymiarach 8 cm x 8 cm x 200 cm w ilości 210 szt. Łączna powierzchnia ogrodzenia do malowania ok. 2 500 m2. Szczegółowy zakres robót obejmuje: 1) czyszczenie strumieniowo-ścierne do drugiego stopnia czystości, 2) malowanie farbami podkładowymi (np. chlorokauczukowymi) - dwukrotnie, 3) malowanie farbami nawierzchniowymi (np. chlorokauczukowymi) - dwukrotnie, 4) uporządkowanie terenu po robotach, 5) zgłoszenie wykonanego zakresu robót do odbioru Zamawiającemu. Wykonawca wykona zadanie z materiałów własnych. Zastosowane materiały powinny posiadać atesty i dopuszczenia upoważnionych instytucji do stosowania w budownictwie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454421211
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia przez Wykonawców ww. warunków będzie dokonana na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. IX SIWZ, wg formuły spełnia/nie spełnia wymagany warunek.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że: a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Oświadczenie to należy złożyć według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 lub 2A do SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy wykonawca winien złożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lzpg.bip.mbnet.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną