Przetargi.pl
Remont budynku dworku po pożarze, naprawa dachu i stropu poddasza, usunięcie skutków akcji gaśniczej w pomieszczeniach mieszkalnych parteru oraz naprawa uszkodzonych elementów konstrukcyjnych ganku wejściowego do budynku, znajdującego sie w miejscowości Skibice nr 13, gmina Choceń

Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-039 Bydgoszcz, ul. Hetmańska 38
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3493773 , fax. 052 3493797
  • Data zamieszczenia: 2012-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Bydgoszczy
    ul. Hetmańska 38 38
    85-039 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3493773, fax. 052 3493797
    REGON: 01034470800632
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku dworku po pożarze, naprawa dachu i stropu poddasza, usunięcie skutków akcji gaśniczej w pomieszczeniach mieszkalnych parteru oraz naprawa uszkodzonych elementów konstrukcyjnych ganku wejściowego do budynku, znajdującego sie w miejscowości Skibice nr 13, gmina Choceń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Remont budynku dworku po pożarze, naprawa dachu i stropu poddasza, usunięcie skutków akcji gaśniczej w pomieszczeniach mieszkalnych parteru oraz naprawa uszkodzonych elementów konstrukcyjnych ganku wejściowego do budynku, znajdującego sie w miejscowości Skibice nr 13, gmina Choceń 1. Zakres zadania, zgodnie z dokumentacją obejmuje: Remont dachu; - rozbiórka instalacji odgromowej, - zdemontowanie pokrycia dachowego z blachy stalowej, - zdemontowanie łat i nadpalonych elementów konstrukcji dachu, - zabezpieczenie stropu przed opadami atmosferycznymi folią, - wymiana nadpalonych elementów konstrukcji dachu, - ułożenie pokrycia dachu, - wykonanie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, - przemurowanie kominów ponad dachem i wykonanie obróbek blacharskich, - ułożenie instalacji odgromowej. Prace zewnętrzne - podstemplowanie tymczasowe płyt balkonowych w poziomie I piętra. - wykonanie deskowania powierzchni łukowych. - podstemplowanie zagrożonych nadproży. - rozebranie murów , słupów i filarków międzyokiennych. - wykucie uszkodzonych cegieł i wstawienie nowych. - wykonanie słupów, filarków międzyokiennych, oraz nadproży i łuków. - wykonanie tynków zewnętrznych zwykłych kat. III na ścianach loggiach, balkonach i słupach. - przetarcie wszystkich wykonanych tynków. - malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni zewnętrznych tynków gładkich- bez gruntowania dwukrotnie. Roboty remontowe wewnątrz budynku. - wykonanie ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych RIGIPS na rusztach drewnianych, pojedynczych z pokryciem jednostronnym jednowarstwowo i z pokryciem obustronnym jednowarstwowo. - wykonanie okładzin ścian z płyt gipsowo-kartonowych RIGIPS na ruszcie drewnianym. - wykonanie okładzin jednowarstwowych z płyt gipsowo-kartonowych RIGIPS na rusztach drewnianych z łat nośnych mocowanych bezpośrednio do stropu. - wykonanie sufitów jednowarstwowych podwieszanych na ruszcie metalowym.3 - zdemontowanie ościeżnic i okien i obsadzenie ościeżnic i okien. - wstawienie skrzydeł drzwiowych. - obicie odpadających tynków po zalaniu wodą podczas akcji gaśniczej na sufitach i ścianach. - wykonanie odgrzybienia sufitów i ścian. - wykonanie tynków wewnętrznych i przygotowanie do malowania. - malowanie ścian suchych i starych tynków dwukrotnie farbami emulsyjnymi. 2. Remont należy wykonać zgodnie z założeniami dokumentacji budowlanej, Specyfikacji Technicznej, wykonania i odbioru robót, sztuką budowlaną, przepisami ustawy - Prawo Budowlane (Ustawa z dnia 7.07.1994 r. wraz z późniejszymi zmianami) oraz wg przepisów wykonawczych wydanych na podstawie przywołanej ustawy i przepisów o bezpieczeństwie i higienie pracy podczas wykonywania robót budowlanych. 3. Zastosowane materiały winny posiadać świadectwa do powszechnego lub indywidualnego stosowania w budownictwie, tj. certyfikaty na znak bezpieczeństwa (wg Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9.11.1999 r., Dz. U. Nr 5 poz. 53) lub certyfikaty na znak zgodności z obowiązującą normą albo odpowiednią Aprobatą Techniczną. 4. Wykonawca zadania zobowiązany jest do realizacji robót z uwzględnieniem potrzeb Zamawiającego i użytkowników lokali zlokalizowanych w budynku, w zakresie dostępu do pomieszczeń w sposób zapewniający możliwość korzystania z nich (nie przewiduje się wykwaterowania mieszkańców na czas prac remontowych) z zachowaniem warunków bezpieczeństwa pracy oraz bezpieczeństwa konstrukcji budynku. 5. Teren na którym prowadzone będą roboty budowlane-remontowe należy zabezpieczyć przed dostępem osób postronnych poprzez wydzielenie strefy niebezpiecznej. Strefy niebezpieczne należy trwale wygrodzić i oznaczyć tablicami ostrzegawczymi o grożącym niebezpieczeństwie. Prace budowlane nie wymagają pozwolenia na budowę. Realizowane będą na podstawie potwierdzonego zgłoszenia do właściwego Starostwa Powiatowego. 6. Zamówienie rozliczane będzie w formie ryczałtu. (Zgodnie z art. 632 & 1 K.c. jeżeli strony umówiły się na wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.) 7. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiar robót, umożliwiający sporządzenie pełnej kalkulacji, uwzględniającej wszystkie koszty związane z wykonaniem zadania. Przedmiar robót sporządzony przez projektanta stanowi jedynie element pomocniczy, poglądowy i nie stanowi podstawy ustalenia wartości zamówienia. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 9. W przypadku powierzenia wykonania zamówienia podwykonawcy Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie, która części zamówienia będzie wykonywana przez podwykonawcę
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452626904
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 2000,00 Wykonawca wnosi wadium: - w pieniądzu, sposób przekazania: na konto Zamawiającego - BGK Toruń nr 94 1130 1075 0002 6130 9720 0002 z dopiskiem: wadium w postępowaniu nr BY.SO.016.16.3.2012.MB Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. - lub w jednej z poniżej podanych form: 1) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2) w gwarancjach bankowych, 3) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zmianami) Sposób przekazania: do siedziby Zamawiającego pokój 115 przed upływem terminu składania ofert. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Gwarancje bankowe i poręczenia powinny być załączone do oferty w odrębnej kopercie i opisane, umożliwiając odesłanie ich, zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zaleca aby kopia tych dokumentów była wpięta w ofercie. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach