Miejski Zarząd Budynków Sp. z o.o. w Wałbrzychu ogłasza przetarg
- Adres: 58-304 Wałbrzych, ul. Generała Andersa
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 748 870 505 , fax. 748 477 477
- Data zamieszczenia: 2020-10-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Budynków Sp. z o.o. w Wałbrzychu
ul. Generała Andersa 48
58-304 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
tel. 748 870 505, fax. 748 477 477
REGON: 89133781500000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynku biurowego przy ul. Mickiewicza 35a w Wałbrzychu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu budynku biurowego przy ul. Mickiewicza 35 w Wałbrzychu. Zakres prac do wykonania obejmuje: a). Remont pomieszczeń biurowych i socjalnych na parterze budynku: • roboty przygotowawcze, • roboty rozbiórkowe, demontaż materiałów wykończeniowych i wyposażenia pomieszczeń, • wykucie nowych otworów drzwiowych oraz wypełnienie części istniejących otworów, • rozebranie ścianek działowych i wykonanie konstrukcji ścian działowych z płyt K-G na ruszcie z profili z blachy ocynkowanej CW i CU, • montaż nadproży, • montaż parapetów wewnętrznych, • docieplenie od środka budynku ściany zewnętrznej, • wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i termicznej, • wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, • wykonanie wewnętrznej instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, gazowej oraz elektrycznej, • wykonanie wentylacji pomieszczeń, • montaż ościeżnic, stolarki drzwiowej oraz okiennej, • wykonanie sufitów podwieszanych, • ułożenie płytek ceramicznych na ścianach i podłogach, • czyszczenie ścian z farb i klejów, • wykonanie tynków gipsowych, • gruntowania i malowanie ścian i sufitów, • remont WC, • montaż osprzętu i wyposażenia, • roboty wykończeniowe i towarzyszące, • wywóz gruzu, b). Remont elewacji wraz z dociepleniem ścian bocznych: • roboty przygotowawcze, zabezpieczające, montaż rusztowania, • rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów kołnierzy i gzymsów, • demontaż rynien i rur spustowych, • skucie tynku cementowo – wapiennego, • ocieplenie ścian styropianem gr. 15 cm. • wymiana obróbek blacharskich, podokienników, • wykonanie tynków silikonowych, • wykonanie tynków renowacyjnych wraz z częściową rekonstrukcją detalu architektonicznego, • montaż rynien i rur spustowych wraz z podłączeniem do kanalizacji deszczowej, • montaż platformy w obrębie zewnętrznego biegu schodowego dla osób niepełnosprawnych, • wykonanie pozostałych robót wynikających z dokumentacji projektowej oraz robót towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia, • wywiezienie gruzu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, Zamawiający w celu oceny czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów dotyczących w szczególności: 1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiot, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi których wskazane zdolności dotyczą. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zgodnie ze stanowiskiem Urzędu Zamówień Publicznych, wyrażonym w odpowiedziach na pytania dotyczące znowelizowanych przepisów ustawy, zamieszczonym na stronie Urzędu Zamówień Publicznych, w przypadku, gdy w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta Wykonawca nie ma obowiązku złożenia ww. oświadczenia. Wykonawca dostarczy najpóźniej w dniu podpisania umowy opłaconą polisę z dowodami uiszczenia składek, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 250 000,00 zł.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa i przebudowa budynku przy ul. Turystycznej 2 i adaptacja obiektu na potrzeby Miejskiej Biblioteki Publicznej w Szklarskiej Porębie
Dodano: 2024-05-01 - Zagospodarowanie terenu wokół kaplicy cmentarnej wraz z budową kolumbarium na cmentarzu komunalnym - etap I
Dodano: 2024-04-30 - Budowa zespołu kancelarii dla Leśnictwa Sokołowsko, Leśnictwa Unisław, Leśnictwa Mieroszów na działce ewidencyjnej nr 244 obręb 0002 Kowalowa
Dodano: 2024-04-29 - Budowa budynku mieszkalnego 24 - rodzinnego, dwuklatkowego – położonego w Ząbkowicach Śląskich na Osiedlu Letnim przy ul. Jeżynowej na terenie dz. geod. nr 3/12 obręb 0002 Osiedle Wschód.
Dodano: 2024-04-29 - ROZBUDOWA (MODERNIZACJA) INFRASTRUKTURY GOSPODARKI ODPADAMI W GMINIE STRZEGOM – ETAP I
Dodano: 2024-04-29 - Przebudowa drogi gminnej nr 107314D w miejscowości Kostomłoty.
Dodano: 2024-04-29 - "Budowa toalety publicznej wraz z infrastrukturą techniczną"
Dodano: 2024-04-26 - WM/SZP/TP/72/2023/G _ Wykonanie robót zabezpieczających lokale (pustostany), budynki niezamieszkałe, obiekty małej architektury oraz tereny zewnętrzne, stanowiące własność Gminy Wrocław.
Dodano: 2024-04-25 - Remont dachu budynku nr 32 w kompleksie 2245 w Głogowie.
Dodano: 2024-04-24 - Remont istniejącego placu zabaw, położonego przy ulicy Popiełuszki 3 w Strzelinie w ramach zadania pn.: „Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach programu „Maluch +”
Dodano: 2024-04-23