Przetargi.pl
Remont budynku biurowego przy ul. Mickiewicza 35a w Wałbrzychu

Miejski Zarząd Budynków Sp. z o.o. w Wałbrzychu ogłasza przetarg

  • Adres: 58-304 Wałbrzych, ul. Generała Andersa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 870 505 , fax. 748 477 477
  • Data zamieszczenia: 2020-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Budynków Sp. z o.o. w Wałbrzychu
    ul. Generała Andersa 48
    58-304 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 748 870 505, fax. 748 477 477
    REGON: 89133781500000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku biurowego przy ul. Mickiewicza 35a w Wałbrzychu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu budynku biurowego przy ul. Mickiewicza 35 w Wałbrzychu. Zakres prac do wykonania obejmuje: a). Remont pomieszczeń biurowych i socjalnych na parterze budynku: • roboty przygotowawcze, • roboty rozbiórkowe, demontaż materiałów wykończeniowych i wyposażenia pomieszczeń, • wykucie nowych otworów drzwiowych oraz wypełnienie części istniejących otworów, • rozebranie ścianek działowych i wykonanie konstrukcji ścian działowych z płyt K-G na ruszcie z profili z blachy ocynkowanej CW i CU, • montaż nadproży, • montaż parapetów wewnętrznych, • docieplenie od środka budynku ściany zewnętrznej, • wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i termicznej, • wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, • wykonanie wewnętrznej instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, gazowej oraz elektrycznej, • wykonanie wentylacji pomieszczeń, • montaż ościeżnic, stolarki drzwiowej oraz okiennej, • wykonanie sufitów podwieszanych, • ułożenie płytek ceramicznych na ścianach i podłogach, • czyszczenie ścian z farb i klejów, • wykonanie tynków gipsowych, • gruntowania i malowanie ścian i sufitów, • remont WC, • montaż osprzętu i wyposażenia, • roboty wykończeniowe i towarzyszące, • wywóz gruzu, b). Remont elewacji wraz z dociepleniem ścian bocznych: • roboty przygotowawcze, zabezpieczające, montaż rusztowania, • rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów kołnierzy i gzymsów, • demontaż rynien i rur spustowych, • skucie tynku cementowo – wapiennego, • ocieplenie ścian styropianem gr. 15 cm. • wymiana obróbek blacharskich, podokienników, • wykonanie tynków silikonowych, • wykonanie tynków renowacyjnych wraz z częściową rekonstrukcją detalu architektonicznego, • montaż rynien i rur spustowych wraz z podłączeniem do kanalizacji deszczowej, • montaż platformy w obrębie zewnętrznego biegu schodowego dla osób niepełnosprawnych, • wykonanie pozostałych robót wynikających z dokumentacji projektowej oraz robót towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia, • wywiezienie gruzu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, Zamawiający w celu oceny czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów dotyczących w szczególności: 1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiot, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi których wskazane zdolności dotyczą. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zgodnie ze stanowiskiem Urzędu Zamówień Publicznych, wyrażonym w odpowiedziach na pytania dotyczące znowelizowanych przepisów ustawy, zamieszczonym na stronie Urzędu Zamówień Publicznych, w przypadku, gdy w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta Wykonawca nie ma obowiązku złożenia ww. oświadczenia. Wykonawca dostarczy najpóźniej w dniu podpisania umowy opłaconą polisę z dowodami uiszczenia składek, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 250 000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach