Przetargi.pl
Remont budynku biurowego ul. Dworcowa 10 w m-ci Ustrzyki Dolne

Zarząd Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 38-700 Ustrzyki Dolne, ul. 29 Listopada 42
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 461 14 17 , fax. 13 461 14 17
  • Data zamieszczenia: 2013-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. 29 Listopada 42 42
    38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie
    tel. 13 461 14 17, fax. 13 461 14 17
    REGON: 18078306300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustrzyki-dolne.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku biurowego ul. Dworcowa 10 w m-ci Ustrzyki Dolne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy obejmuje: I/ renowacja murów fundamentowych o gr. do 1 m - metodą iniekcji grawitacyjnej - mb 50 II/ malowanie emulsyjne ścian i sufitów - m2 931,81 III/ licowanie ścian płytkami o wym 40x40 cm - m 52,60 IV/ malowanie olejne stolarki drzwiowej - m2 50,88 V/ montaż krat okiennych stalowych - m2 8,43 VI/ montaż drzwi aluminiowych - m2 4,55 VII wyposażenie poczekalni w ławki - siedzień szt. 23 Szczegółowy zakres rzeczowy przedstawiony jest w opisie przedmiotu zamówienia - przedmiar robót. Forma wynagrodzenia - wynagrodzenie kosztorysowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości - 1000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ustrzyki-dolne.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach