Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku ogłasza przetarg
- Adres: 15-703 Białystok, ul. Zwycięstwa 2
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 6645800 , fax. 085 6513783
- Data zamieszczenia: 2009-08-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku
ul. Zwycięstwa 2 2
15-703 Białystok, woj. podlaskie
tel. 085 6645800, fax. 085 6513783
REGON: 01751157500029 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynku administracyjnego GDDKiA O/Białystok Rejonu w Zambrowie przy ul. Magazynowej 14, 18-300 Zambrów, obejmujący: Zadanie 1. Wykonanie rozbiórki nieużytkowanej części budynku. Zadanie 2. Adaptacja istniejącej części budynku administracyjnego (pozostałej po rozbiórce) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont budynku administracyjnego GDDKiA O/Białystok Rejonu w Zambrowie przy ul. Magazynowej 14, 18-300 Zambrów, obejmujący: Zadanie 1. Wykonanie rozbiórki nieużytkowanej części budynku. Zadanie 2. Adaptacja istniejącej części budynku administracyjnego (pozostałej po rozbiórce) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu. I. Potencjał kadrowy. Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie osoby, na każdą funkcję wymienioną poniżej, które spełniają następujące wymagania: 1) osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika Budowy: a) liczba osób: 1 b) minimalne doświadczenie i kwalifikacje: pełnił funkcję Kierownika Budowy lub Kierownika robót na 1 zadaniu polegającym na budowie, przebudowie, remoncie rozbiórce obiektów budowlanych. II. Doświadczenie. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) jako wykonawca lub podwykonawca co najmniej 1 zadanie porównywalne z przedmiotem niniejszego postępowania, polegające na budowie, przebudowie, remoncie lub rrozbiórce obiektów budowlanych o wartości min. 100 000 PLN brutto. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt I, II muszą spełniać łącznie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w ogłoszeniu, na zasadzie spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ust. 1 pkt 1)-9) ustawy Pzp, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z treścią Formularza 3.1. IDW. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2. (Potencjał kadrowy) IDW i załącznika do tego formularza. Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku w zakresie potencjału kadrowego. W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 4) Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), zgodną z treścią Formularza 3.3. IDW. Informacja musi potwierdzać spełnienie wymaganego warunku w zakresie doświadczenia. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zadania zostały wykonane należycie. II. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej , zamiast dokumentów, o których mowa w pkt I. 2) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. III. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt II, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. IV. Dokumenty, o których mowa w pkt II i III, powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt I.2). V. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. VI. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie wymienione w pkt I.1) powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; b) dokumenty wymienione w pkt I.2) albo odpowiadające im określone w pkt II i III, powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; c) dokumenty wymienione w pkt I.3), I.4) mogą dotyczyć dowolnego spośród wykonawców składających wspólną ofertę
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialystok.gddkia.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zadanie nr 1 Wykonanie robót instalacyjno-budowlanych w budynku użytkowym NZOZ przy Al. Piłsudskiego 4A w Białymstoku. Zadanie nr 2 Wykonanie robót instalacyjno-budowlanych w budynku użytkowym przy ul. M.C. Skłodowskiej 15A w Białymstoku i w budynku mieszkalno-usługowym Wspólnoty mieszkaniowej przy ul. M.C. Skłodowskiej 15 w zakresie lokalu użytkowego Gminy Białystok - Hort-cafe - Nr sprawy: BOM.1.263.56.2016.
Dodano: 2016-07-27 - Myjnia autobusowa na terenie MPK - adaptacja i remont budynku myjni oraz jej wyposażenia.
Dodano: 2016-07-18 - Termomodernizacja budynków komunalnych II
Dodano: 2016-07-15 - Roboty remontowe niecki basenu rekreacyjnego oraz w pomieszczeniach szatni, WC i sauny suchej w Aquaparku w Suwałkach
Dodano: 2016-07-13 - Przebudowa leśniczówki Zwierzyniec
Dodano: 2016-07-01 - Termomodernizacja budynków komunalnych w Hajnówce.
Dodano: 2016-06-24 - Remont pomieszczeń w budynku Urzędu Gminy Bakałarzewo - etap 1
Dodano: 2016-05-16 - Zakończenie modernizacji dużej sceny Białostockiego Teatru Lalek i jej obrębu - etap V
Dodano: 2016-04-29 - Remont pokoi mieszkalnych z wykonaniem łazienek na I piętrze budynku internatu.
Dodano: 2016-03-17 - Remont holu (korytarzy) w budynku hali sportowej Ośrodka Sportu i Rekreacji w Suwałkach
Dodano: 2016-03-01