Przetargi.pl
Remont budynków w Nadleśnictwie Narol

Nadleśnictwo Narol ogłasza przetarg

  • Adres: 37-610 Narol, ul. Bohaterów Września 1939 roku 38
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6317020 , fax. 016 6317020
  • Data zamieszczenia: 2014-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Narol
    ul. Bohaterów Września 1939 roku 38 38
    37-610 Narol, woj. podkarpackie
    tel. 016 6317020, fax. 016 6317020
    REGON: 65001672700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynków w Nadleśnictwie Narol
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych, które ze względów organizacyjnych podzielono na dwie części: Część I: Remont pomieszczeń w budynku nr inw. 165/46 Inwestycja zlokalizowana jest w leśnictwie Kadłubiska na terenie gminy Narol w powiecie lubaczowskim w woj. podkarpackim, na działkach o numerach ewidencyjnych: 386/3 obręb Kadłubiska, jednostka ewidencyjna Narol - obszar wiejski, Charakterystyka inwestycji. Łazienka w części mieszkalnej : - skucie płytek glazurowanych z posadzki i ścian - demontaż urządzeń sanitarnych i grzewczych (umywalka z baterią umywalkową, wanna obudowana z baterią, muszla ustępowa, grzejnik żeliwny) - demontaż odcinków rur wodno - kanalizacyjnych i c.o. - ułożenie nowych płytek glazurowanych na posadzce i ścianach z przygotowaniem podłoża , - wykonanie gładzi gipsowej na suficie - montaż nowych urządzeń wodno - kanalizacyjnych i grzewczych (kabiny prysznicowej, umywalki z baterią, muszli ustępowej - kompakt) montaż grzejnika łazienkowego - uzupełnienie gniazdek wtykowych elektrycznych Pomieszczenie kancelarii z przyległym korytarzem i WC roboty budowlane - demontaż schodów drewnianych z parteru na piętro i wykonanie nowych - rozebranie trzonu piecowego oblicowanego kaflami - rozebranie podłóg drewnianych i wykonanie nowych z paneli podłogowych - likwidacja okienek drewnianych w korytarzu na poddaszu i wykonanie nowych - zamurowania po wyjętych otworach okiennych - uzupełnienie tynków ścian - wykonanie ościeżnicy drewnianej, poszerzenie otworu drzwiowego i wykonanie nowych drzwi - demontaż szafy wnękowej i wykonanie nowej - przetarcie tynków wewnętrznych ścian i sufitów - wykonanie gładzi gipsowej na ścianach i sufitach roboty sanitarne WC - skucie płytek glazurowanych z posadzki i ścian - demontaż urządzeń sanitarnych i grzewczych ( umywalka z baterią umywalkową, muszli ustępowej, grzejnika żeliwnego c.o. ) - demontaż odcinków rur wodno - kanalizacyjnych - wykucie ościeżnicy drewnianej, poszerzenie otworu drzwiowego i wstawienie nowych drzwi - montaż nowych urządzeń wod. - kan. i grzewczych (umywalki z baterią, muszli ustępowej - kompakt, montaż grzejnika łazienkowego) - przełożenie pionu kanalizacyjnego i wykonanie nowego odpowietrzenia - wykonanie nowych otworów wentylacyjnych - wykucie ościeżnicy okiennej i zamurowanie otworu po oknie - ułożenie nowych płytek glazurowanych na posadzce i ścianach z przygotowaniem podłoża - wykonanie gładzi gipsowej na suficie Część II: Remont pomieszczeń w lokalu mieszkalnym nr 4 w budynku 6-cio rodzinnym nr inw. 163/83 Inwestycja zlokalizowana jest w leśnictwie Płazów na terenie gminy Narol w powiecie lubaczowskim w woj. podkarpackim, na działkach o numerach ewidencyjnych: 1809/3 obręb Narol, jednostka ewidencyjna Narol - miasto. Charakterystyka inwestycji. - rozebranie trzonu kuchennego - wykucie ościeżnic drzwiowych ze ścian, wstawienie nowych, montaż skrzydeł drzwiowych przeszklonych - demontaż szafy w przedpokoju - demontaż boazerii w przedpokoju - demontaż płytek PCV w kuchni, wykonanie nowej posadzki z płytek terakota - zerwanie posadzki betonowej na balkonie, wykonanie izolacji i ułożenie płytek mrozoodpornych - ułożenie płytek glazurowanych na ścianach w kuchni do wysokości 150 cm - malowanie balustrady balkonowej - wykonanie otworów wentylacyjnych w pomieszczeniu spiżarki - obicie ściany drewnianej spiżarki płytą gipsowo - kartonową - przetarcie tynków wewnętrznych ścian i sufitów, wykonanie gładzi gipsowej i malowanie farbami emulsyjnymi - przełożenie posadzki z parkietu, z wycyklinowaniem i lakierowaniem - demontaż zlewozmywaka i wstawienie nowego, demontaż baterii i montaż nowej - wymiana rur wodociągowych i kanalizacyjnych Ponadto należy stosować się do następujących wytycznych: -materiały odpadowe i śmieci nie mogą być gromadzone na terenie budowy, zaplecza technicznego, placów składowych i magazynów; należy je systematycznie usuwać, przewozić w miejsca do tego przeznaczone, -wszelkie zmiany materiałów, technologii wykonania należy uzgodnić z Inspektorem Nadzoru. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Dokumentacji projektowej, Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (zał. nr 6) oraz Przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Parametry techniczne używanych materiałów podano w SST. Wymienione powyżej opracowania stanowią integralną część SIWZ, a wszystkie wskazane w nich, poprzez zamieszczenie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, materiały (wyroby) i urządzenia należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ustawy, w odniesieniu do materiałów (wyrobów) i urządzeń wskazanych z nazwy Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów (wyrobów), o jakości nie gorszej niż opisana w zakresie prac remontowych oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w następującej wysokości: 1 700,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych, 00/100), które wnosi się przed upływem terminu składania ofert (art. 45 ust. 2,3 i 4 ustawy). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust.6 ustawy.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późn. zm.), Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w: PKO BP Lubaczów 47102042870000280200614925 , z dopiskiem na blankiecie przelewu jakiego postępowania dotyczy (nazwa zamówienia, znak sprawy itp.). (art. 45 ust.7 Ustawy). Wadium wnoszone w formach, o których mowa w pkt. 12.2 ppkt. 2-5 SIWZ, należy w oryginale załączyć do oferty, w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawą ( np. w odrębnej kopercie dołączonej do oferty). Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego, tj. do dnia 14.07.2014r. do godz. 10.00. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymaganym terminie składania ofert lub złoży wadium w innej formie niż wskazane w pkt. 12.2., zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą (art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy). Na podstawie art. 46 ustawy, Zamawiający zwróci wadium: 1) wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy, 2) wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) niezwłocznie, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami (art. 46 ust. 4a i 5 ustawy), jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, 4) Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 12.8.1), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_narol/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach