Przetargi.pl
Remont budynków przy ul. Św. Jerzego 13, ul. Kleczkowska 6,34, ul. Kraszewskiego 26 we Wrocławiu - wydzielenie węzła cieplnego oraz remont dachu i budowa przyłącza wodociągowego

Wrocławskie Mieszkania Sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 50-304 Wrocław, Namysłowska 8
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o. o.
    Namysłowska 8
    50-304 Wrocław, woj. dolnośląskie
    REGON: 020610504
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynków przy ul. Św. Jerzego 13, ul. Kleczkowska 6,34, ul. Kraszewskiego 26 we Wrocławiu - wydzielenie węzła cieplnego oraz remont dachu i budowa przyłącza wodociągowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:Zadanie nr 1 Roboty budowlane w wielorodzinnym budynku mieszkalnym przy ul. Św. Jerzego 13 we Wrocławiu.a) branża architektura i konstrukcja:1) remont elewacji frontowej wraz z odtworzeniem balkonów;2) remont i docieplenie elewacji podwórzowej;3) remont dachu i więźby dachowej oraz stropu poddasza;4) remont klatki schodowej;5) zmiany podłączeń do kanałów wentylacyjnych;6) wykonanie systemowej obudowy pionów i poziomów instalacji sanitarnej;7) wykonania robót wyburzeniowych tj. przebicia, przekucia, odłączenie i likwidacja istniejącychpieców kaflowych;8) wykonania robót budowlanych remontowych wykończeniowych tj. zamurowania, uzupełnienia posadzek, tynki, malowanie, przejścia instalacyjne p.poż; 9) wykonania robót budowlanych remontowych w pomieszczeniu wodomierza głównegob) branża instalacje sanitarne:1) wykonania robót montażowych instalacji wewnętrznej zimnej wody, ciepłej wody użytkowej,cyrkulacji;2) wykonania robót montażowych instalacji kanalizacji sanitarnej;c) branża instalacje elektryczne3) wykonanie zasilania węzła cieplnego wraz z przebudową rozdzielnicy ADMINISTRACYJNEJ; 4) wymiana WLZ wraz z wymianą tablic piętrowych;d) przyłącze wodociągowewykonanie nowego przyłącza wodociągowego.4. Opis przedmiotu zamówienia i obowiązki stron określają: Zadanie nr 1 Roboty budowlane w budynku przy ul. Św. Jerzego 13a) Dokumentacja projektowa stanowiąca zał. do SWZ, w tym: \ Zaświadczenie o braku sprzeciwu dla prac budowlanych nr 16784/2021 z dnia 09.11.2021b) Warunki przyłączenia do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej z dnia 09.02.2021r.c) Opinia w zakresie zabytków archeologicznych WUOZ nr WZA.5183.7049.2021.EOZ z dnia 04.11.2021 r.d) Warunki Fortum nr WRO/WTP/F/2021/0472 z dnia 07.09.2021r.e) Opinia kominiarska nr O22/100014 z dnia 10.01.2022r. f) Zalecenia Miejskiego Konserwatora Zabytków nr MKZ-IZN.410.336.2021 z dnia 19.05.2021r. i opinia nr MKZ-IZN.410.189.2021 z dnia 06.05.2021r.g) Wielobranżowa dokumentacja projektowah) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;i) Przedmiary robót;2) Projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4 do SWZ).3) Harmonogram rzeczowo-finansowy – wzór – załącznik nr 9 do SWZ.Budowlana dokumentacja projektowa opisująca przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie roboty niezbędne do wykonania remontu budynku w zakresie prac wskazanym w projekcie budowlanym stanowiącym załącznik do zaświadczenia 16784/2021 z dnia 09.11.2021 r. zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na wykonanie robót budowlanych oraz projektach wykonawczych.Roboty budowlane w wielorodzinnym budynku mieszkalnym przy ul. Kleczkowskiej 6 we Wrocławiu.a) branża architektura i konstrukcja:1) docieplenie stropu strychowego,2) docieplenie ścian strychu przy mieszkaniach m21, m22 i komunikacji ogólnej,3) remont więźby i pokrycia dachowego,4) likwidacja indywidualnych źródeł ciepła i indywidualnych źródeł przygotowania ciepłej wody użytkowej, w tym demontaż pieców stałopalnych i części pieców kaflowych,5) pozostawienie i nieuczynnienie części pieców kaflowych,6) zamurowanie, naprawa tynków na ścianach przy których zlokalizowane były piece, malowanie ścian pomieszczenia przy piecach, odtworzenie posadzek,7) wydzielenie i przystosowanie pomieszczenia na potrzeby węzła cieplnego wraz z wykonaniem niezbędnych prac remontowych,8) wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania, ciepłej i zimnej wody użytkowej oraz kanalizacji w budynku,9) wymiana stolarki okiennej w częściach wspólnych budynku - klatka schodowa, strych, piwnica,10) wykonanie bocznych wylotów wentylacyjnych oraz czap kominowychb) branża instalacje sanitarne:1) wykonanie robót montażowych instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania,2) wykonanie robót montażowych instalacji wewnętrznej zimnej wody, ciepłej wody użytkowej,cyrkulacji,3) wykonanie robót montażowych instalacji kanalizacji sanitarnejc) branża instalacje elektryczne:1) wykonanie zasilania węzła cieplnego obejmującego między innymi: WLZ, opomiarowanie, rozdzielnica elektryczna w węźle, uziemienie oraz oświetlenie,2) wymiana WLZ wraz z wymianą instalacji cz. wspólnych i oświetlenia,3) instalacje odgromowe, RTV-SATd) przyłącze wodociągowewykonanie nowego przyłącza wodociągowegoZadanie nr 2 Roboty budowlane w budynku przy ul. Kleczkowskiej 61) Dokumentacja projektowa stanowiąca zał. do SWZ, w tym: a) Decyzja 418/2022 z dnia 15.02.2022 r. zatwierdzająca projekt architektoniczno-budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę;b) Warunki przyłączenia do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej z dnia 08.02.2021r.;c) Zaświadczenie nr 2661/2022 o braku sprzeciwu dla projektowanego przyłącza wodociągowego;d) Decyzja ZDIUM nr 1345/2021 z dnia 08.11.2021 r. zezwalająca na lokalizację w pasie drogowym przyłącza wodociągowego;e) Wielobranżowa dokumentacja projektowa;f) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;g) Przedmiary robót.2) Projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4 do SWZ).3) Harmonogram rzeczowo-finansowy – wzór – załącznik nr 9 do SWZ.Budowlana dokumentacja projektowa opisująca przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie roboty niezbędne do wykonania remontu budynku w zakresie prac wskazanym w projekcie budowlanym stanowiącym załącznik do decyzji 418/2022 z dnia 15.02.2022 r. zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę oraz projektach wykonawczych.Roboty budowlane w wielorodzinnym budynku mieszkalnym przy ul. Kleczkowskiej 34we Wrocławiu.a) branża architektura i konstrukcja:1) docieplenie stropodachu nad klatką i mieszkaniami,2) docieplenie ścian strychu przy klatce schodowej i mieszkaniu m17,3) remont stropu poddasza wraz z ociepleniem,4) remont więźby i pokrycia dachowego,5) likwidacja indywidualnych źródeł ciepła i indywidualnych źródeł przygotowania ciepłej wody użytkowej, w tym demontaż pieców stałopalnych i części pieców kaflowych,6) pozostawienie i nieuczynnienie części pieców kaflowych,7) zamurowanie, naprawa tynków na ścianach przy których zlokalizowane były piece, malowanie ścian pomieszczenia przy piecach, odtworzenie posadzek,8) wydzielenie i przystosowanie pomieszczenia na potrzeby węzła cieplnego wraz z wykonaniem niezbędnych prac remontowych,9) wymiana stolarki okiennej w częściach wspólnych budynku- klatka schodowa, toalety na klatce schodowej, strych, piwnica,10) wykonanie bocznych wylotów wentylacyjnych oraz czap kominowych,11) wymiana warstw posadzkowych balkonów,12) wymiana balustrad balkonów na nowe, na wzór istniejącychb) branża instalacje sanitarne:1) wykonanie robót montażowych instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania,2) wykonanie robót montażowych instalacji wewnętrznej zimnej wody, ciepłej wody użytkowej, cyrkulacji,3) wykonanie robót montażowych instalacji kanalizacji sanitarnejc) branża instalacje elektryczne1) wykonanie zasilania węzła cieplnego obejmującego między innymi: WLZ, opomiarowanie, rozdzielnica elektryczna w węźle, uziemienie oraz oświetlenie,2) wymiana WLZ wraz z wymianą instalacji cz. wspólnych i oświetlenia,3) instalacje odgromowe, RTV-SATd) przyłącze wodociągowo-kanalizacyjne1) wykonanie nowego przyłącza wodociągowego,2) wykonanie nowego odprowadzenia kanalizacji deszczowej.4. Opis przedmiotu zamówienia i obowiązki stron określają:Zadanie nr 3 Roboty budowlane w budynku przy ul. ul. Kleczkowskiej 341) Dokumentacja projektowa stanowiąca zał. do SWZ, w tym: a) Decyzja 405/2022 z dnia 14.02.2022 r. zatwierdzająca projekt architektoniczno-budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę;b) Warunki przyłączenia do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej z dnia 08.02.2021r.;c) Zaświadczenie nr 2654/2022 z dnia 07.04.2022 o braku sprzeciwu dla projektowanego przyłącza wodociągowego;d) Decyzja ZDIUM nr 1406/2021 z dnia 19.11.2021 r. zezwalająca na lokalizację w pasie drogowym przyłącza wodociągowego;e) Wielobranżowa dokumentacja projektowa;f) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;g) Przedmiary robót;2) Projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4 do SWZ).3) Harmonogram rzeczowo-finansowy – wzór – załącznik nr 9 do SWZ.Budowlana dokumentacja projektowa opisująca przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie roboty niezbędne do wykonania remontu budynku w zakresie prac wskazanym w projekcie budowlanym stanowiącym załącznik do decyzji 405/2022 z dnia 14.02.2022 r. zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę oraz projektach wykonawczych.Roboty budowlane w wielorodzinnym budynku mieszkalnym przy ul. Kraszewskiego 26 we Wrocławiu.a) branża architektura i konstrukcja:1) likwidacja indywidualnych źródeł ciepła i indywidualnych źródeł przygotowania ciepłej wody użytkowej, w tym demontaż pieców stałopalnych i części pieców kaflowych,2) pozostawienie i unieczynnienie części pieców kaflowych,3) zamurowanie, naprawa tynków na ścianach przy których zlokalizowane były piece, malowanie ścian pomieszczenia przy piecach, odtworzenie posadzek,4) wydzielenie i przystosowanie pomieszczenia na potrzeby węzła cieplnego wraz z wykonaniem niezbędnych prac remontowych,5) wydzielenie pomieszczenia wodomierza głównego.b) branża instalacje sanitarne:1) wykonania robót montażowych instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania2) wykonania robót montażowych instalacji wewnętrznej zimnej wody, ciepłej wody użytkowej,cyrkulacji;3) wykonania robót montażowych instalacji kanalizacji sanitarnejc) branża instalacje elektryczne1) wykonanie zasilania węzła cieplnego obejmującego między innymi: WLZ, opomiarowanie, rozdzielnica elektryczna w węźle, uziemienie oraz oświetlenie,2) wymiana WLZ wraz z wymianą instalacji cz. wspólnych i oświetleniad) przyłącze wodociągowe wykonanie nowego przyłącza wodociągowego;4. Opis przedmiotu zamówienia i obowiązki stron określają: 1) Dokumentacja projektowa stanowiąca zał. do SWZ, w tym: a) Decyzja 385/2022 z dnia 11.02.2022 r. zatwierdzająca projekt architektoniczno-budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę ;b) Warunki przyłączenia do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej z dnia 08.02.2021r.c) Zaświadczenie nr 2812/2022 z dnia 14.04.2022 o braku sprzeciwu dla projektowanego przyłącza wodociągowego;d) Decyzja ZDIUM nr 1430/2021 z dnia 26.11.2021 r. zezwalająca na lokalizację w pasie drogowym przyłącza wodociągowegoe) Wielobranżowa dokumentacja projektowaf) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;g) Przedmiary robót;2) Projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4 do SWZ).3) Harmonogram rzeczowo-finansowy – wzór – załącznik nr 9 do SWZ.Budowlana dokumentacja projektowa opisująca przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie roboty niezbędne do wykonania remontu budynku w zakresie prac wskazanym w projekcie budowlanym stanowiącym załącznik do decyzji 385/2022 z dnia 11.02.2022 r. zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę oraz w projektach wykonawczych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na zasadach określonych w rozdz. VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego poniżej warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada odpowiednie ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej:dla części (zadania) nr 1: 1.500.000,00 złdla części (zadania) nr 2: 500.000,00 złdla części (zadania) nr 3: 600.000,00 złdla części (zadania) nr 4: 500.000,00 zł4) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj.- jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz doświadczenie zawodowew kierowaniu robotami budowlanymi w wymiarze minimum 5 lat, osoba ta będzie pełnić funkcję kierownika budowy;- jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz doświadczenie zawodowew kierowaniu robotami budowlanymi w wymiarze minimum 5 lat, osoba ta będzie pełnić funkcję kierownika robót budowlanych;- jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznychelektroenergetycznych oraz doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymiw wymiarze minimum 5 lat, osoba ta będzie pełnić funkcję kierownika robót elektrycznych.Przez uprawnienia należy rozumieć: uprawnienia budowlane, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.Uwaga:W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na więcej niż jedno zadanie, te same osoby spełniające powyższe wymagania mogą być potwierdzeniem spełniania warunku w każdym zadaniu, na które Wykonawca złoży ofertę.Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie doświadczenia, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył:jedną robotę budowlaną polegającą na uciepłowieniu budynku wielorodzinnegoz wykorzystaniem sieci ciepłowniczej o wartości robót brutto co najmniej:dla części (zadania) nr 1: 1.500.000,00 zł bruttodla części (zadania) nr 2: 500.000,00 zł bruttodla części (zadania) nr 3: 600.000,00 zł bruttodla części (zadania) nr 4: 500.000,00 zł bruttoW przypadku składania przez Wykonawcę oferty na więcej niż jedną część (w zadaniach nr 2,3,4) to samo zamówienie może być potwierdzeniem spełniania warunku w każdej części zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość wykazania się tymi samymi robotami budowlanymi dla każdego zadania nr 2,3,4 na które Wykonawca składa ofertę tj. referencjami o wartości robót brutto co najmniej 600.000,00 zł.W przypadku ubiegania się o zadanie nr 1 lub zadania razem 1,2,3,4 Wykonawca będzie proszony o wykazanie się referencjami o wartości robót brutto co najmniej 1.500.000,00 zł.UWAGA:W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.Do przeliczenia na PLN wartości wskazanej w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, wyrażonej w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs NPB opublikowany w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu innych danych finansowych..Podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, składając wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia (wzór stanowią załączniki nr 7a, 7b, 7c do SWZ) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów.4. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy.5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.6. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.Sposób spełnienia warunku udziału w postępowaniu, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówieniaSpełnienie warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji finansowej lub ekonomicznej będzie oceniany łącznie (podlega sumowaniu).Spełnienie warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia będzie oceniane łącznie (podlega sumowaniu).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-17

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach