Gmina Miejska Lubań ogłasza przetarg
- Adres: 59-800 Lubań, ul. 7 Dywizji
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 756 464 400 , fax. 756 464 405
- Data zamieszczenia: 2020-06-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Lubań
ul. 7 Dywizji 14
59-800 Lubań, woj. dolnośląskie
tel. 756 464 400, fax. 756 464 405
REGON: 23082138000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.luban.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont bieżący dróg i chodników na terenie miaasta Lubań - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont bieżący dróg i chodników na terenie miasta Lubań. 2. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia. Część I Remonty bieżące dróg, ciągów pieszych, placów, parkingów zarządzanych przez Burmistrza Miasta Lubań o nawierzchni bitumicznej. Część II Remonty bieżące dróg, ciągów pieszych, placów parkingów zarządzanych przez Burmistrza Miasta Lubań o nawierzchni wykonanej z kostki betonowej, z nawierzchni tłuczniowej oraz ułożenie obrzeży betonowych. 3. Klasyfikacja wg kodu CPV: 45233140-2 Roboty drogowe 45233141-9 Roboty w zakresie konserwacji dróg 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg 4. Opis przedmiotu zamówienia do części I: Rodzaj i specyfika zamówienia nie pozwala na sporządzenie planów i rysunków, dlatego zakres zadania zawarty został jedynie w formie opisowej (przedmiar robót – załącznik Nr 8 do SIWZ). Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontów bieżących dróg, ciągów pieszych, placów, parkingów zarządzanych przez Burmistrza Miasta Lubań o nawierzchni bitumicznej. Zakres zadania obejmuje m.in.: 1) Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-asfaltowymi z obcinaniem krawędzi mechanicznie o średniej grubości 4 cm. Zamawiający będzie zlecał Wykonawcy prace w miarę potrzeb wynikających ze stanu technicznego nawierzchni dróg, ciągów pieszych, placów, parkingów. Zlecenia składane będą w formie pisemnej i przesyłane będą drogą elektroniczną jako skan zlecenia, w takim wypadku wymagane będzie potwierdzenie przyjęcia zlecenia zwrotnym mailem, albo bezpośrednie przekazywane właściwej osobie ze strony Wykonawcy. Wykonawca i Zamawiający wyznaczą osoby upoważnione do kontaktów w sprawie realizacji usługi. W zleceniu, o którym mowa wyżej Zamawiający określi termin wykonania, określenie terminu „niezwłocznie” oznacza, że wskazane miejsce uszkodzenia nawierzchni należy zabezpieczyć w ciągu 3 godzin oraz przystąpić do robót w ciągu 24 godzin od otrzymania zlecenia. Rzeczywiste wartości robót będą wynikały ze zleceń składanych przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy i rozliczane będą kosztorysem powykonawczym wg ceny jednostkowej przedstawionej przez Wykonawcę w ofercie. Wykonawca jest odpowiedzialny za zabezpieczenie obszaru robót zarówno pod kątem przepisów BHP jak i bezpieczeństwa ruchu drogowego i ponosi wszelkie koszty z tym związane oraz ponosi odpowiedzialność za ewentualne powstałe szkody. Odpowiedzialność wykonawcy będzie obowiązywać od chwili otrzymania przez niego zlecenia, o którym mowa powyżej. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca zobowiązany jest posiadać uzgodnienia w zakresie gospodarki odpadami na podstawie Ustawy o odpadach. Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu Ustawy o odpadach i na nim ciążą wszystkie obowiązki określone w ww. ustawie. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z usunięciem odpadów z miejsca wytworzenia wraz z wykorzystaniem odpadów i ich unieszkodliwieniem. Wykaz ulic i dróg zarządzanych przez Burmistrza Lubania – zał. Nr 4 do SIWZ, prace będą mogły być zlecane również na ciągach pieszych i placach, parkingach niewymienionych w tym załączniku. 5. Opis przedmiotu zamówienia do części II: Rodzaj i specyfika zamówienia nie pozwala na sporządzenie planów i rysunków, dlatego zakres zadania zawarty został jedynie w formie opisowej ( przedmiar robót - załącznik Nr 8 do SIWZ). Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontów cząstkowych dróg, ciągów pieszych, placów parkingów zarządzanych przez Burmistrza Miasta Lubań o nawierzchni wykonanej z kostki betonowej, ułożeniem obrzeży betonowych oraz nawierzchni tłuczniowej. Zakres zadania obejmuje: likwidację ubytków, zapadlisk, luzów, deformacji i wymianę uszkodzonych elementów ww. nawierzchni, wykonanie nawierzchni tłuczniowych. Zamawiający będzie zlecał Wykonawcy prace w miarę potrzeb wynikających ze stanu technicznego nawierzchni dróg, ciągów pieszych, placów, parkingów. Zlecenia składane będą w formie pisemnej i przesyłane będą drogą elektroniczną jako skan zlecenia, w takim wypadku wymagane będzie potwierdzenie przyjęcia zlecenia zwrotnym mailem, albo bezpośrednie przekazywane właściwej osobie ze strony Wykonawcy. Wykonawca i Zamawiający wyznaczą osoby upoważnione do kontaktów w sprawie realizacji usługi. W zleceniu, o którym mowa wyżej Zamawiający określi termin wykonania, określenie terminu „niezwłocznie” oznacza, że wskazane miejsce uszkodzenia nawierzchni należy zabezpieczyć w ciągu 3 godzin oraz przystąpić do robót w ciągu 24 godzin od otrzymania zlecenia. Rzeczywiste wartości robót będą wynikały ze zleceń składanych przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. W związku z tym wykonane roboty rozliczane będą kosztorysem powykonawczym wg cen jednostkowych przedstawionych przez Wykonawcę w ofercie. Wykonawca jest odpowiedzialny za zabezpieczenie obszaru robót zarówno pod kątem przepisów BHP jak i bezpieczeństwa ruchu drogowego i ponosi wszelkie koszty z tym związane oraz ponosi odpowiedzialność za ewentualne powstałe szkody. Odpowiedzialność wykonawcy będzie obowiązywać od chwili otrzymania przez niego zlecenia, o którym mowa powyżej. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca zobowiązany jest posiadać uzgodnienia w zakresie gospodarki odpadami na podstawie Ustawy o odpadach. Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu Ustawy o odpadach i na nim ciążą wszystkie obowiązki określone w ww. ustawie. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z usunięciem odpadów z miejsca wytworzenia wraz z wykorzystaniem odpadów i ich unieszkodliwieniem. 6. Wykaz ulic i dróg zarządzanych przez Burmistrza Lubania – zał. Nr 4 do SIWZ, prace będą zlecane również na ciągach pieszych i placach, parkingach niewymienionych w tym załączniku 7. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu znajduje się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane lub usługi. 8. 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: (dotyczy I i II części zamówienia): wykonywanie prac fizycznych związanych z robotami budowlanymi w tym prac ogólnobudowlanych, roboty demontażowe, operatorzy sprzętu (piła do cięcia asfaltu, ładowarka, walec), kierowcy pojazdów wykorzystywanych podczas prowadzenia robot - jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1341D, z budową chodnika na odcinku od skrzyżowania z ulicą Zakrzowską w m. Szczodre do skrzyżowania z ul. Wrocławską w m.Długołęka, gm. Długołęka.
Dodano: 2024-04-05 - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie Powiatu Milickiego w roku 2024 w ilości szacunkowej do 1000 Mg
Dodano: 2024-03-18 - Rozbudowa drogi powiatowej nr 1341D, z budową chodnika na odcinku od skrzyżowania z ulicą Zakrzowską w m. Szczodre do skrzyżowania z ul. Wrocławską w m.Długołęka, gm. Długołęka.
Dodano: 2024-02-09 - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie Powiatu Milickiego w roku 2024 w ilości szacunkowej do 1000 Mg
Dodano: 2024-02-08 - Przebudowa dróg dojazdowych do rynku - ul. 1 Maja i ul. Sikorskiego w Wiązowie
Dodano: 2024-01-05 - Budowa dróg o nawierzchni tłuczniowej i ulepszonej na terenie gminy Kobierzyce.
Dodano: 2023-12-21 - Remont drogi powiatowej nr 2654D w miejscowości Łomnica
Dodano: 2023-11-29 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1450 D obejmująca budowę drogi dla pieszych (chodnika) w pasie drogi powiatowej nr 1450 D w Bukowicach na odcinku od ul. Sosnowej do ul. Kubryckiej
Dodano: 2023-11-26 - Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1421 D obejmująca budowę drogi dla pieszych (chodnika) w miejscowości Ostrowąsy na odcinku od drogi powiatowej nr 1425 D do działki nr 170
Dodano: 2023-11-26 - Przebudowa drogi gminnej nr 116297 D ul. Powstańców w Mieroszowie wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną - I Etap – IV postępowanie
Dodano: 2023-11-03