Przetargi.pl
Remont drogi dojazdowej do cmentarza w dzielnicy Poniatów wraz z miejscami postojowymi – Wałbrzyski Budżet Partycypacyjny 2017

Gmina Wałbrzych ogłasza przetarg

  • Adres: 58-300 Wałbrzych, Pl. Magistracki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 64 44 972; 74 64 44 980, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wałbrzych
    Pl. Magistracki 1
    58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 74 64 44 972; 74 64 44 980, , fax. -
    REGON: 57959500000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi dojazdowej do cmentarza w dzielnicy Poniatów wraz z miejscami postojowymi – Wałbrzyski Budżet Partycypacyjny 2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn. „Remont drogi dojazdowej do cmentarza w dzielnicy Poniatów wraz z miejscami postojowymi – Wałbrzyski Budżet Partycypacyjny 2017” 2. Zakres prac do wykonania obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych oraz czynności na terenie działki nr 55/4,55/1,112/8, obręb nr 10 Poniatów przy ul. Orkana, tj.: 1) roboty przygotowawcze pod remontowaną nawierzchnię drogi, 2) ewentualne karczowanie i/lub cięcia pielęgnacyjne istniejącej roślinności, kolidującej z projektowaną drogą wraz z zapewnieniem nadzoru ornitologicznego, 3) rozbiórka istniejącej nawierzchni wraz z podbudową, 4) wymiana gruntów nienośnych na pełnej miąższości, 5) profilowanie i wyrównanie koryta drogi, 6) wykonanie warstw podbudowy z kruszywa łamanego, 7) skropienie emulsją asfaltową, 8) wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, 9) wykonanie poboczy z kruszyw łamanych, 10) wykonanie podbudowy pod miejsca postojowe, 11) wykonanie nawierzchni z płyt betonowych ażurowych o gr. 8 cm z wypełnieniem spoin miałem granitowym, 12) wykonanie rowków pod krawężniki i ławy krawężnikowe, 13) wykonanie nowych krawężników betonowych na ławach betonowych, 14) wykonanie regulacji pokryw studni kanalizacyjnych do poziomu wykonywanej nawierzchni, 15) usunięcie i utylizacja materiału rozbiórkowego, 16) uporządkowanie terenu po wykonanych robotach drogowych, 17) pozostałe roboty zgodnie z dokumentacją budowlaną. 3. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisują: 1) umowa, 2) Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, 3) Dokumentacja projektowa opracowana przez: Biuro Realizacji Inwestycji Sławomir Sobusiak z siedzibą przy Pl. Zwycięstwa 6/1, 58-330 Jedlina – Zdrój, 4) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. 4. Pozostałe wymagania Zamawiającego oraz istotne postanowienia umowy,: 1) Zamawiający nie zastrzega osobistego obowiązku wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 2) Cena ofertowa ma charakter wynagrodzenia ryczałtowego i powinna zawierać łączną wycenę wszystkich elementów niniejszej roboty budowlanej. Podstawą obliczenia ceny ryczałtowej jest: Dokumentacja Projektowa, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiar Robót, inne wytyczne określone w niniejszej SIWZ, projekcie umowy oraz ustalenia wykonawcy wynikające z wizji lokalnej placu budowy. Dołączony do SIWZ Przedmiar Robót ma charakter wyłącznie orientacyjny, zaś Wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty danego rodzaju w takiej ilości, w jakiej to się okaże rzeczywiście konieczne, bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia. Zamawiający nie wymaga dołączenia do oferty kosztorysu ofertowego. W całkowitej cenie ofertowej obejmującej całość zamówienia mają być zawarte wszelkie koszty i składniki związane z zamówieniem. Ewentualne upusty proponowane przez Wykonawcę mają być wliczone w cenę ofertową. 3) Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie prace niezbędne z punktu widzenia sztuki budowlanej i obowiązujących przepisów do zrealizowania przedmiotu umowy. Przedmiot umowy obejmuje również wszystko to, co z technicznego punktu widzenia jest i okaże się niezbędne do zrealizowania niniejszego zamówienia. W przypadku konieczności wykonania robót, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania niniejszej umowy, Wykonawca ponosi ryzyko ich wykonania w ramach całościowego wynagrodzenia ryczałtowego. 4) Oferent w wycenie winien zawrzeć wykonanie także prac, czynności, opłat wynikających z Umowy, Dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji technicznej ST 00.00 oraz przywołanych specyfikacji do poszczególnych działów, w tym m.in.: organizacja placu budowy, roboty pomocnicze dla robót podstawowych (np. rusztowania), roboty zabezpieczające, składowanie, wywóz i koszty utylizacji odpadów, gruzu i ziemi, wykonanie projektu organizacji ruchu itp., uporządkowanie placu budowy po zakończeniu robót, zgodnie z zapisami § 3 ust. 2 projektu umowy. 5) W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej, przedmiarze oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) Zamawiający dopuszcza ofertowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z Prawem budowlanym i odpowiednimi normami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentacji oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia z innymi materiałami i urządzeniami równoważnymi, a za ofertę równoważną Zamawiający uzna przyjęcie parametrów technicznych pod warunkiem, że materiały i urządzenia oferowane przez Wykonawcę jako równoważne spełnią wymagania określone przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej, przedmiarze oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający informuje, że podane w dokumentacji projektowej, przedmiarze oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych konkretne propozycje materiałów i urządzeń mają na celu wyłącznie określenie standardu wykonania lub przyjętego rozwiązania i mogą być zastąpione rozwiązaniami równoważnymi nie powodującymi zmiany ilości i jakości wyspecyfikowanych urządzeń i materiałów. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, ale na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy to na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania na etapie składania ofert, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający informuje, że opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych, systemów referencji technicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp. 6) Złom stalowy uzyskany z rozbiórek stanowi majątek Gminy Wałbrzych. Wykonawca sprzeda go w punkcie skupu złomu w imieniu Zamawiającego, a środki finansowe, po wystawieniu faktury przez Zamawiającego, przeleje na wskazane konto Zamawiającego. Koszty załadunku, transportu i rozładunku złomu należy wkalkulować w ceny jednostkowe demontaży. Drewno pochodzące z drzew usuniętych/wyciętych z terenu objętego inwestycją stanowi majątek gminy. Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o terminie przystąpienia do wycinki w celu dokonaniu w dniu wycinki obmiaru pozyskanego drewna. Wykonawca sprzeda drewno pozyskane z wycinki zgodnie z wyceną sporządzona przez Zamawiającego. Sprzedaż drewna Wykonawca potwierdzi fakturą VAT, a dochody uzyskane z tytułu sprzedaży przekaże na rachunek dochodów gminy (wskazany przez Zamawiającego). W przypadku braku nabywcy drewna bezpośrednio po pozyskaniu drewna, Wykonawca przetransportuje drewno w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 7) Zamawiający przewiduje zmianę zawartej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, zgodnie z zapisami § 24 projektu Umowy (załącznik nr 6). 5. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę określone zostały w § 26 Projektu umowy. Wykonawca (oraz jego podwykonawcy i dalsi podwykonawcy) jest zobowiązany do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polegać będzie na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy – przez cały okres ich wykonywania. Powyższy obowiązek w szczególności dotyczy następujących czynności: 1) wykonanie robót drogowych. Wymóg ten nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). 2. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego – Urząd Miejski w Wałbrzychu Bank PKO BP – 60 1020 3668 0000 5302 0430 0984 z adnotacją: „Wpłata wadium – nr sprawy: BZP.271.57.2020”
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w tym zakresie w niniejszym postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zgodnie ze stanowiskiem Urzędu Zamówień Publicznych, wyrażonym w odpowiedziach na pytania dotyczące znowelizowanych przepisów ustawy, zamieszczonym na stronie Urzędu Zamówień Publicznych, w przypadku, gdy w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta Wykonawca nie ma obowiązku złożenia ww. oświadczenia. 2. 1) Oferta musi zawierać: a) „Formularz oferty”, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, b) Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 niniejszej SIWZ, w oryginale (w przypadku oferty w formie pisemnej – oświadczenie w formie papierowej opatrzone własnoręcznym podpisem, w przypadku oferty elektronicznej – w postaci elektronicznej opatrzone podpisem kwalifikowanym), c) Dokument, o którym mowa w rozdziale VI pkt 5 niniejszej SIWZ, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy (jeżeli dotyczy), d) Dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy; jeśli ofertę podpisuje pełnomocnik – dokument pełnomocnictwa oraz dokument, z którego wynika uprawnienie dla osoby udzielającej pełnomocnictwa, do dokonania takiej czynności, jeżeli takie umocowanie nie wynika z dokumentów ogólnie dostępnych w bazach CEiDG lub KRS. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo rodzajowe do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Zaleca się złożenie wraz z ofertą potwierdzenia wniesienia wadium, zgodnie ze wskazaniami rozdziału VIII niniejszej SIWZ (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach