Przetargi.pl
Remont balkonów w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych zlokalizowanych przy ulicy Rudnickiego 4 oraz przy ulicy Rudnickiego 6 w Warszawie.

Towarzystwo Budownictwa Społecznego Warszawa Północ Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 01-471 Warszawa, ul. gen. T. Pełczyńskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 3041111, 12, 13 , fax. 223 041 114
  • Data zamieszczenia: 2020-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Warszawa Północ Sp. z o.o.
    ul. gen. T. Pełczyńskiego 30
    01-471 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 3041111, 12, 13, fax. 223 041 114
    REGON: 17243420000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbspolnoc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont balkonów w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych zlokalizowanych przy ulicy Rudnickiego 4 oraz przy ulicy Rudnickiego 6 w Warszawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest remont balkonów w budynkach wielorodzinnych będących w zasobie TBS Warszawa Północ Sp. z o.o. w Warszawie przy ul. Rudnickiego 6 i Rudnickiego 4, tj.: 36 balkonów (podzielonych na 5 pionów) budynku przy ul. Rudnickiego 6 i 38 balkonów (podzielonych na 6 pionów) budynku przy ul. Rudnickiego 4, w zakresie rzeczowym objętym przedmiarami robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz opisem przedmiotu zamówienia. 1.2. Szacowane ilości balkonów do remontu: Adres budynku Rok budowy Numer pionu* Pow. balkonów [m2] Ilość balkonów ul. Rudnickiego 4 2006 Od 1 do 6 310,74 38 ul. Rudnickiego 6 2006 Od 1 do 5 391,20 36 *numeracja pionów zgodnie z załączonymi rysunkami poszczególnych budynków. w budynku Rudnickiego 4 – 2 piony po 7 balkonów; 4 piony po 6 balkonów w budynku Rudnickiego 6 – 4 piony po 6 balkonów, 1 pion 2x6 balkonów. 1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: opis przedmiotu zamówienia z rysunkami technicznymi– załącznik nr 5, przedmiary robót – zał. Nr 3A, 3B do SIWZ, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – zał. nr 3 do SIWZ oraz projekt umowy – zał. Nr 4 do SIWZ. 1.4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych w niniejszej SIWZ. 1.5. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania równoważnego przedmiotu zamówienia. tj.: tam, gdzie w specyfikacji technicznej lub przedmiarach robót zostało wskazane pochodzenie materiałów, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z dokumentacją, uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia równoważności zaproponowanych w ofercie materiałów spoczywa na Wykonawcy, który zobowiązany jest załączyć do oferty opisy techniczne, atesty, certyfikaty albo inne dokumenty dotyczące proponowanych materiałów potwierdzające, że są one równoważne wobec materiałów wskazanych przez Zamawiającego tzn., że spełniają co najmniej minimalne warunki/parametry określone w SIWZ i załącznikach do niej. 1.6. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym podpisze umowę, aby przez cały okres realizacji zamówienia Wykonawca posiadał opłaconą polisę ubezpieczenia OC, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 tyś. zł. W przypadku nie objęcia polisą ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej całego okresu trwania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest okazać Zamawiającemu nową polisę ubezpieczeniową w określonym powyżej zakresie, najpóźniej w ostatnim dniu obowiązywania poprzedniej umowy ubezpieczeniowej. Ubezpieczenie to musi obejmować również działanie podwykonawców. 1.7. Wobec przyjęcia przez Zamawiającego w przetargu zastosowania na mocy art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych klauzuli społecznej Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest zatrudniać na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, osoby świadczące pracę związaną z wykonywaniem czynności budowlanych (roboty dekarskie, blacharskie, płytkarskie i ogólnobudowlane) w trakcie realizacji Przedmiotu umowy z wyłączeniem kadry kierowniczej i pracowników administracyjnych. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy wynikające z klauzuli społecznej określone zostały w § 17 wzoru umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca jest zobowiązanych wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. „Formularz ofertowy” stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenia o którym mowa powyżej, Wykonawca składa w formie dokumentu, którego wzór stanowią Załączniki 2 i 2A. 3. Oryginał zobowiązania podmiotu udostępniającego swoje zasoby na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę podpisany przez podmiot udostępniający zasób (wzór – załącznik nr 2B do SIWZ)– jeśli dotyczy. 4. oświadczenie Wykonawcy potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania (podmiotów na zasoby, których Wykonawca powołuje się w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu), na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy - wg załącznika nr 2C do SIWZ. 5. aktualny dokument (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru, np. Krajowego Rejestru Sądowego, informacja o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej, itp.) potwierdzający, iż zobowiązanie zostało podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. 6. Zamawiający wymaga załączenia kosztorysów ofertowych dla każdej z lokalizacji, sporządzonych metodą uproszczoną, które będą stanowiły wersję poglądową dla Zamawiającego i nie będą podlegały ocenie, z uwagi na ryczałtowy charakter zamówienia. 7. Oświadczenie w sprawie ochrony danych osobowych RODO (wzór stanowi załącznik nr 2E do SIWZ). 8. „Formularz ofertowy” wraz ze stanowiącymi jego integralną część załącznikami oraz „Oświadczenia” winny być sporządzone przez Wykonawcę ściśle według postanowień SIWZ i winny być podpisane przez upoważnioną(ne) osobę(by) w miejscach wskazanych we wzorach (pieczątka imienna oraz podpis lub pieczątka firmowa i czytelny podpis) oraz w miejscach, w których Wykonawca naniósł zmiany. 9. Dokumenty, których złożenia Zamawiający wymaga na załącznikach do SIWZ, winny być złożone na tych załącznikach. Wykonawca może sporządzić własny dokument, ale pod warunkiem, że umieści w nim wszystkie informacje ściśle wg wzoru Zamawiającego. 10. WYKONAWCA BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO zobowiązany jest, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (https://www.tbspolnoc.pl/pl/zamowienieOver) przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór – załącznik nr 2D do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach