Przetargi.pl
Dostawa zestawu urządzeń kontrolno–pomiarowych, mostka pomiarowego z wyposażeniem, kart pomiarowych oraz oprogramowania.

Instytut Kolejnictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 04-275 Warszawa, J. Chłopickiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 224 731 300 , fax. 226 107 597
  • Data zamieszczenia: 2020-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Kolejnictwa
    J. Chłopickiego 50
    04-275 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 224 731 300, fax. 226 107 597
    REGON: 16382785000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ikolej.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa zestawu urządzeń kontrolno–pomiarowych, mostka pomiarowego z wyposażeniem, kart pomiarowych oraz oprogramowania.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.) Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Instytutu Kolejnictwa w Warszawie (adres dostawy: Warszawa, ul. J. Chłopickiego 50), fabrycznie nowego zestawu urządzeń kontrolno-pomiarowych z oprogramowaniem oraz mostka pomiarowego z wyposażeniem, kart pomiarowych kompatybilnych z układami posiadanymi w laboratorium Instytutu Kolejnictwa oraz oprogramowania, spełniających wymagania zawarte w SIWZ. 2.) Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 (dwie) części: 2.1.) CZĘŚĆ 1: Dostawa zestawu urządzeń kontrolno–pomiarowych z oprogramowaniem; 2.2.) CZĘŚĆ 2: Dostawa mostka pomiarowego z wyposażeniem, kart pomiarowych i oprogramowania. 3.) Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia i wymagań Zamawiającego, zostały podane: a) dla części 1 - w załączniku nr 1 do SIWZ; b) dla części 2 – w załączniku nr 2 do SIWZ. 4.) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca: a) dostarczył do Instytutu Kolejnictwa w pełni działający przedmiot zamówienia; b) zainstalował i uruchomił dostarczane oprogramowania, o których mowa w pkt 2.4. załącznika nr 1 do SIWZ oraz w pkt. 14 załącznika nr 2 do SIWZ; c) na oprogramowania udzielił licencji bezterminowej, z aktualizacją 24 miesięczną i wsparciem technicznym na minimum 24 miesiące. 5.) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed podpisaniem protokołu zdawczo-odbiorczego przekazał Zamawiającemu: 5.1.) oprogramowania w wersji polskojęzycznej lub anglojęzycznej na trwałych nośnikach; 5.2.) świadectwa wzorcowania i świadectwa sprawdzenia (wystawione w języku polskim lub angielskim), w tym: 5.2.1.) dla części 1 przedmiotu zamówienia: a) świadectwa wzorcowania czujników EA, o których mowa w pkt. 1.4., 1.5., 1.6 oraz 2.3.7. załącznika nr 1 do SIWZ, wystawione przez laboratorium(-a) akredytowane zgodnie z ISO/IEC 17025:2017; 5.2.2.) dla części 2 przedmiotu zamówienia: a) świadectwa sprawdzenia kart pomiarowych, o których mowa w załączniku nr 2 do SIWZ, w tym: karty pomiarowej analogowej tensometryczno-napięciowej w zakresie napięć (pkt 6 załącznika nr 2 do SIWZ) oraz kart pomiarowych analogowych tensometrycznych (pkt 7 załącznika nr 2 do SIWZ); b) świadectwa wzorcowania czujników przyspieszeń, o których mowa w pkt. 10 lit. e) załącznika nr 2 do SIWZ, wystawione przez laboratorium(-a) akredytowane zgodnie z ISO/IEC 17025:2017; 5.3.) instrukcje i dokumentacje w wersji papierowej lub elektronicznej, w języku polskim lub angielskim, w tym dla części 1 i 2 przedmiotu zamówienia: a) instrukcje obsługi urządzeń kontrolno-pomiarowych i kart pomiarowych; b) dokumentacje techniczne urządzeń kontrolno-pomiarowych i kart pomiarowych; c) dokumentacje dotyczące oprogramowań. 6.) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił na zestaw urządzeń kontrolno–pomiarowych, mostek pomiarowy z wyposażeniem oraz karty pomiarowe, minimum 12 miesięcznej gwarancji jakości, liczonej od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego bez uwag, określając warunki usunięcia wad ujawnionych w okresie gwarancji, w szczególności: a) forma zgłoszenia awarii urządzeń: telefonicznie lub pocztą elektroniczną; b) czas reakcji serwisu: nie więcej niż 24 godziny od zgłoszenia; c) termin zakończenia naprawy: nie dłuższy niż 14 dni od zgłoszenia awarii urządzeń; d) miejsce odbioru urządzeń do naprawy oraz po naprawie: miejsce użytkowania urządzeń przez Zamawiającego. 7.) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przeprowadził na własny koszt szkolenie 2 (dwóch) pracowników Zamawiającego: a) dla części 1 i 2 zamówienia, w zakresie konfiguracji, obsługi urządzeń i oprogramowania; b) dodatkowo dla części 1 przedmiotu zamówienia, w zakresie wymaganym w pkt. 7.2.4. normy EN ISO 9712:2012 „Non-destructive testing — Qualification and certification of NDT personnel” – wymagania dla badań NDT (Nondestructive testing) typu AT (Acoustic Emission Testing) Level 1. 8.) Wymagane jest, aby przeprowadzenie szkolenia zostało potwierdzone wydaniem dokumentu z listą osób przeszkolonych. Szkolenie może zostać przeprowadzone w siedzibie Zamawiającego albo poza siedzibą Zamawiającego. W przypadku przeprowadzonego szkolenia poza siedzibą Zamawiającego koszty delegacji pokrywa Zamawiający. 9.) Jeżeli termin przeprowadzenia szkolenia bezpośrednio po zrealizowaniu dostawy zgodnie z pkt. 4 i 5 powyżej przypadnie w okresie obowiązywania stanu epidemii lub stanu zagrożenia epidemicznego, trwającego w dniu zawarcia niniejszej umowy lub ogłoszonego bezpośrednio po nim, szkolenie powinno zostać przeprowadzone do 6 miesięcy po odwołaniu tego stanu, w terminie ustalonym z Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38424000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.) O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 12 ÷ 23 i art. 24 ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy Pzp. 2.) W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 3.) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia. 4.) Wymagania dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia oraz Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zostały opisane w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 2.) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach