Przetargi.pl
Dostawa rejestratora danych wyposażonego w minimum 72 kanały analogowe

Sieć Badawcza Łukasiewicz - Przemysłowy Instytut Motoryzacji ogłasza przetarg

  • Adres: 03-301 Warszawa, Jagiellońska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 777 000, , fax. 227 777 020
  • Data zamieszczenia: 2020-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Przemysłowy Instytut Motoryzacji
    Jagiellońska 55
    03-301 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 227 777 000, , fax. 227 777 020
    REGON: 000036044
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pimot.lukasiewicz.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa rejestratora danych wyposażonego w minimum 72 kanały analogowe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa nieużywanego i nie regenerowanego uprzednio, fabrycznie nowego pełnego systemu rejestracji danych (rejestratora/rejestratorów) wyposażonego w minimum 72 kanały analogowe, wraz z niezbędnym oprogramowaniem i oprzyrządowaniem do jego obsługi, instalacja oraz przeszkolenie z obsługi pracowników Zamawiającego. W przypadku, gdy urządzenie składa się z modułów, każdy z modułów musi zawierać minimum 18 kanałów analogowych. Opis przedmiotu zamówienia oraz rozwiązania równoważne zostały przedstawione w Załączniku nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38424000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy – sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ. 3. Dokument stwierdzający prawo osoby (osób) podpisującej(ych) ofertę do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o uzyskanie przedmiotowego zamówienia publicznego, ale tylko wtedy, kiedy prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z treści odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej – pełnomocnictwo, w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, 4. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji tych podmiotów – jeżeli dotyczy, 5. Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. 6. Specyfikacja techniczna oferowanego przedmiotu zamówienia - wymagane parametry techniczne (graniczne) stanowiące Załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. 7. Dokumenty określone w pkt 1 ppkt 10 Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, będące opisem sposobu realizacji rozwiązania równoważnego - wyłącznie w sytuacji, gdy Wykonawca zamierza zastosować rozwiązania równoważne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach