Przetargi.pl
„Budowa budynku przedszkola i żłobka w Goworowie wraz z zagospodarowaniem terenu”

Urząd Gminy Goworowo ogłasza przetarg

  • Adres: 07-440 Goworowo, ul. Ostrołęcka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 297 614 066 , fax. 297 614 043
  • Data zamieszczenia: 2020-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Goworowo
    ul. Ostrołęcka 21
    07-440 Goworowo, woj. mazowieckie
    tel. 297 614 066, fax. 297 614 043
    REGON: 53899800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goworowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa budynku przedszkola i żłobka w Goworowie wraz z zagospodarowaniem terenu”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem Zamówienia jest realizacja przez Partnera Prywatnego we współpracy z Podmiotem Publicznym przedsięwzięcia polegającego na sfinansowaniu oraz wykonaniu robót budowlanych w zakresie budowy przedszkola i żłobka publicznego w Goworowie wraz z zagospodarowaniem terenu poprzez budowę dróg dojazdowych, parkingów oraz drogi pożarowej zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ (Dokumentacja Techniczna) („Infrastruktura”), a następnie utrzymanie wybudowanej Infrastruktury zgodnie ze Standardem Dostępności opisanym w Załączniku nr 2 do SIWZ (Wzór Umowy o PPP). Z zakresu Przedmiotu Przedsięwzięcia wyłączono zaprojektowany plac zabaw, pomniejszono liczbę leżaków do 50 oraz wyłączono już częściowo istniejące utwardzenie przy drodze dojazdowej, parkingu oraz drodze pożarowej zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ – (Utwardzenie terenu wokół budynku). Jednocześnie pozostawia się do realizacji miejsca parkingowe określone zgodnie z załącznikiem 10 do SIWZ. Zamawiający wykona także we własnym zakresie przyłącze wodociągowe oraz przebudowę przyłącza kanalizacji sanitarnej, rozbiórkę nawierzchni bitumicznej i ogrodzenia istniejącego boiska oraz wyrównanie terenu pod obiekt. 2. Przedsięwzięcie realizowane będzie w oparciu o podział zadań i ryzyk pomiędzy Podmiotem Publicznym i Partnerem Prywatnym 3. Z Partnerem Prywatnym zawarta zostanie Umowa o PPP. 4. Dla zrealizowania celów wskazanych w ust. 1 Partner Prywatny, na zasadach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ (Wzór Umowy o PPP) zobowiązany będzie: 1) sfinansować budowę Infrastruktury samodzielnie lub pozyskać środki na sfinansowanie budowy Infrastruktury od podmiotu trzeciego; 2) wybudować Infrastrukturę; 3) uzyskać ostateczną decyzję o pozwoleniu na użytkowanie wybudowanej Infrastruktury, 4) utrzymywać wybudowaną Infrastrukturę zgodnie ze Standardem Dostępności. 5. Dla zrealizowania celów wskazanych w ust. 1 Podmiot Publiczny na zasadach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ (Wzór Umowy o PPP) zobowiązany będzie: 1) udostępnić Partnerowi Prywatnemu Nieruchomość; 2) udostępnić Partnerowi Prywatnemu dokumentację techniczną w tym projekt budowlany i pozwolenie na budowę, stanowiącą Załącznik nr 3 do SIWZ (Dokumentacja Techniczna); 3) wypłacać Partnerowi Prywatnemu wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 6. 6. Wynagrodzeniem Partnera Prywatnego będą okresowe płatności Podmiotu Publicznego obejmujące wynagrodzenie za zrealizowane roboty budowlane, usługę finansowania oraz za utrzymanie Infrastruktury zgodnie ze Standardem Dostępności. Wynagrodzenie Partnera Prywatnego będzie zależne od faktycznej dostępności przedmiotu Przedsięwzięcia. 7. Szczegółowe warunki realizacji Zamówienia, podział zadań i ryzyk oraz prawa i obowiązki Podmiotu Publicznego oraz Partnera Prywatnego określa Załącznik nr 2 do SIWZ (Wzór Umowy o PPP). 8. Ogłoszenie o Zamówieniu było poprzedzone procedurą dialogu technicznego w celu zebrania informacji na temat oczekiwań potencjalnych partnerów prywatnych dotyczących realizacji Przedsięwzięcia na zasadach zaproponowanych przez Gminę Goworowo. 9. Zamawiający nie określa wymagań obejmujących aspekty gospodarcze, środowiskowe, społeczne, związane z innowacyjnością lub zatrudnieniem. Infrastruktura jest architektonicznie dostępna dla osób niepełnosprawnych. Infrastruktura położona jest w miejscu ogólnodostępnym, w poziomie terenu. Wykonawcę obowiązuje cena ryczałtowa za wykonanie przedmiotu Zamówienia, przedstawiona w formularzu ofertowym. Przed podpisaniem Umowy o PPP Wykonawca złoży Zamawiającemu kosztorys ofertowy, sporządzony na podstawie przedmiarów robót (dokumenty poglądowe). Będzie to dokument, który stanowić będzie podstawę do umów i rozliczeń robót pomiędzy Zamawiającym, Wykonawcą, podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami, a także pomiędzy Zamawiającym a instytucją dofinansowującą w ramach otrzymanej ewentualnej pomocy finansowej. Szczegółowy zakres Zamówienia zawiera SIWZ z załącznikami oraz dokumentacja projektowa z przedmiarem robót. Dokumentacja w wersji papierowej dostępna jest w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 21.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, 2) stosowne Pełnomocnictwo(a) – jeżeli dotyczy, 3) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy o PPP w sprawie niniejszego zamówienia publicznego zgodnie z SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach